- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Halmozta a díjakat a Lounge a Muse Awards-on

Összesen 16 platinum és 13 arany díjat nyert el a Lounge Group a New York-ban rendezett Muse Creative Awards-on, ahová több mint 6000 nevezés...

Magyar technológiával készülnek a hollywoodi szuperprodukciók

A Lightware Visual Engineering több olyan szuperprodukciónál is elengedhetetlen, amely a zöldvásznak helyett LED-kijelzőket használ a forgatásokhoz. Az úgy nevezett bővített valóság, az XR...

Már nálunk is előrendelhetők a legújabb prémiumtévék

Március második hetétől már hazánkban is előrendelhetők az LG idén, a Las Vegas-i CES-en bemutatott új televíziói. Az impozáns termékcsalád rendkívül széles méretválasztékban elérhető...

Futóknak fejlesztett okosórával újít a Huawei

A Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága bejelentette a vállalat első kifejezetten futóknak készült okosóráját, a HUAWEI WATCH GT Runnert, amely jövő szerdától hazánkban is kapható...

Magyar bor hódított Párizsban

A Wine Paris 2022 kiállításon a francia borok mellett az elmúlt időszakban kiemelkedő teljesítményt mutató külföldi pincészetek kínálataival is megismerkedhettek a nemzetközi borkereskedők és...

Megváltozott a Borsodi sör receptje

Új fejezethez érkezett a Borsodi Sörgyár története. A vállalat idén márciustól megújítja Magyarország egyik kedvenc sörének receptúráját, és tisztán árpamalátából, komlóból és vízből főzi...

Több mint száz díjazott a Marketing Diamond Awards-on

Összesen 137 pályázat érkezett be az „év ügynöksége” és az „év megbízója” cím megszerzéséért, ezek közül 104 kapott gyémánt díjat a Magyar Marketing Szövetség...

Új irodába költözött a Marquard Group Hungary

A kreativitásnak szárnyat adó és az átalakult irodahasználati szokásokat támogató cégközpontot keresett a Marquard Group Hungary, amely a Perc utca 8. szám alatti loft...

A Positive Adamsky-t választotta a Béres

Meghívásos pályázaton választotta ki új social media ügynökségét a Béres, a nagy múltú gyógyszergyár tenderén a Positive Adamsky lett a befutó. Ők tervezhetik meg a...

Velük indítja TikTok aktivitását a Rossmann

Schobert Larával, Viszkok Fruzsival és Varga Csengével startol a Rossmann TikTokon, a három fiatal influencer tartalomgyártással segíti majd a cég munkáját, megcélozva a fiatalabb...

Nevet vált a 4iG Telenorja is

Márkanevet vált a 4iG csoport tulajdonába tartozó Telenor Montenegro, amely új logóval és ONE márkanévvel folytatja működését a montenegrói mobilpiacon. A brandváltás részeként montenegrói...

Újraválasztották Blaskó Nikolettet a MAKSZ elnökének

Több éves kihagyás után tartott ismét tisztújító közgyűlést a marketingszakma egyik legfontosabb hazai szervezete, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), az eseményen újraválasztották Blaskó...

Dupla gálával érkezik az MTV Movie & TV Awards

A népszerű gála idén ünnepli a 30. jubileumát, és ehhez méltó, fergeteges estével várja a lelkes rajongókat. Az MTV Movie & TV Awards június...

Márkák és influenszerek – így lehet gyümölcsöző a kapcsolat

Hitelesség, kapcsolódás a márkához, kreatív tartalmak készítése – többek között ezeket keresik a nagy brandek az influenszerekkel, ismert emberekkel való együttműködéseik során. Az eredményességhez...

Újabb csúcskategóriás okostévék érkeznek a hazai boltokba

A Samsung bejelentette népszerű Neo QLED 8K és 4K televízióinak hazai megjelenését. A készülékek március 14-től előrendelhetők és április 11-én válnak elérhetővé. Az új...

Ma hivatalosan is Yettelre váltott a Telenor

A mai napon hivatalosan is elindult a Yettel, a PPF Telecom Group új márkája. A mélyreható piaci ismeretekre és ügyfél-visszajelzésekre épülő Yettel egy jövőbe...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...