- Hirdetés -

Művészi kampány a BMW-től

|

- Hirdetés -

Az új BMW i7 bevezető kampányát napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb divatfényképésze alkotta meg. Az egyedülálló fotó- és videókoncepció a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat.

A tisztán elektromos meghajtású BMW i7 világpremierjével megkezdődik a luxuskategóriában a vezetési élmény és a személyes mobilitás új korszaka. Eme autóipari mérföldkő bevezető kampányán a BMW Group a világhírű brit divatfényképésszel és művésszel, Nick Knight-tal dolgozott együtt. „A BMW i7 a legmagasabb szintű mérnöki munka megtestesülése, így az volt a célunk, hogy a modellt egy nemzetközileg elismert művész valódi műalkotásként fényképezze le és állítsa színpadra. A Nick Knight-tal való rendkívüli együttműködésünk mindannyiunk számára inspiráló volt. Eddig még egyetlen BMW modellt sem állítottunk reflektorfénybe ennyire művészi és ennyire progresszív stílusban” – fogalmazott Jens Thiemer, a BMW márkaigazgatója.

Ez a Forwardizmus művészete: az új, tisztán elektromos meghajtású BMW i7 egy új korszak hírnöke, amelyet Nick Knight egy egyedülálló fotó- és videósorozat képében álmodott meg. A Forwardizmus tehát a jövő idő előtti meglátásában és megtapasztalásában rejlő örömöt jelenti. E merőben új kifejezés koncepciója arról szól, hogy folyamatosan megkérdőjelezzük és vitatjuk a megszokott konvenciókat, hogy ezáltal a lehető legjobb élményeket éljük át és egy jobb jövőt teremtsünk. A stúdiómunka végeredménye egy kiváltképp kifejező, érzéki és esztétikailag megragadó, innovatív fotósorozat, amely a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat. A fényképek és videók olyanok, mintha fénnyel lennének megfestve, a nézőt az új lehetőségek és érzelmek színes világa felé kalauzolva.

„A Forwardizmus alapötletét, amely szerint a múlt helyett a jövőre kell koncentrálnunk, rendkívül magaménak érzem” – mesélte Nick Knight. „Számomra ez az egyetlen módja annak, hogy hitelesen fejezzük ki magunkat és kihívást jelentő célokat tűzzünk ki. Ezért is döntöttem úgy, hogy az új BMW i7 fényképei esetében invertálom a színeket és így olyan árnyalatokkal dolgozhatok, amelyek az alábbi gondolatot fejezik ki: „Ez valami teljesen új. Olyasmi, amit eddig még nem láttál.” Ez volt a projekt kiindulópontja, hogy az embereket előremutató gondolkodásra ösztönözzem. Különösen fontos volt számomra, hogy a végeredmény másképp nézzen ki, mint bármi, amit eddig láttál” – tette hozzá.

Merész, játékos és elgondolkodtató

Nick Knight napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb fényképésze. Munkáiban a brit divatfényképész évtizedek óta szakít a klasszikus konvenciókkal, folyamatosan feszegetve a művészetek és a technológia határait. Vezető tervezők oldalán felépített kreatív együttműködéseinek köszönhetően az 1958-ban született művész a divatfényképezés megkerülhetetlen ikonjává érett. Nick Knight a fényképezőgépén keresztül kérdőjelezi meg a szépségről alkotott hagyományos elképzeléseket és ellentmondásos társadalmi kérdéseket feszeget, miközben játszik az illúzióval és a valósággal. Szenvedélyesen kísérletezik a legújabb technológiákkal, amelyeket műveiben előszeretettel ötvöz a klasszikus fotográfia eszközeivel. Eközben önmagát és művészetét is folyamatosan újra és újra feltalálja.

Az új BMW i7 bevezető kampányát a The Game ügynökség váltotta valóra a többszörösen díjazott Thim Wagner rendező iránymutatása mellett. „Hatalmas megtiszteltetés volt Nick Knight oldalán dolgozni. Évtizedek óta követem a munkásságát és tudom, hogy mindig is megelőzte a korát. Ez az, ami leginkább összeköti őt a BMW-vel: a »soha nem állunk meg, mindig fejlődünk« attitűd” – mondta a direktor.

Merész, játékos és elgondolkodtató. Három tulajdonság, amelyek évek óta meghatározzák Nick Knight munkásságát. Az új BMW i7 piaci bevezetéséhez készített kampányt sem lehetne találóbban jellemezni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....