- Hirdetés -

Hamarosan indul az ország egyik legnagyobb állásbörzéje

|

Segíti a toborzást, ha a cégek személyesen, állásbörzéken is jelen vannak. Ezeken az eseményeken közvetlenül megszólíthatók a potenciális jelöltek számos munkakörben, ráadásul az állásinterjúknál gyakran előforduló drukk sem zavarja a két fél nyílt kommunikációját. A közvetlen toborzási szándék mellett a cégeknek azért is érdemes állásbörzéken részt venniük, mert így hatékonyan növelhetik az ismertségüket a számukra releváns munkaerőpiaci csoportokban.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a toborzási rendezvények szervezésében és lebonyolításában szerzett közel húsz éves tapasztalatunk találkozik Magyarország piacvezető állásportálja, a Profession.hu online toborzásban elért lenyűgöző eredményeivel, és támogatásával egy egyedülálló eseményt hozhatunk létre” – mondta Hajdú Csongor, a Frissdiplomás Kft. alapító ügyvezetője.

Karrierlehetőség és élmény egy térben

Az állásbörze amellett, hogy lehetőséget teremt a munkát kínálók és keresők személyes találkozására, értékes és izgalmas programokkal is szolgál a látogatók számára, nem csupán az álláskeresés területén. Többek között életmód, mentális egészség, időmenedzsment témákban is hallhatóak lesznek előadások, valamint a különböző területek szakértői tanácsaikkal is segítik a hozzájuk fordulókat.

„Az elmúlt időszakban nem volt lehetőségünk hasonlóan nagy volumenű rendezvény megszervezésére ezért is vagyunk biztosak benne, hogy az őszi esemény minden szempontból hatalmasat fog szólni. Egy személyes térben megvalósuló állásbörze óriási lökést adhat a piacnak és olyan lehetőségeket nyit meg, amik az utóbbi két évben nem voltak kivitelezhetőek” – hívta fel a figyelmet Hajdú Csongor.

Csapatbővítés idő- és energiahatékonyan

Míg egy munkatárs kiválasztása és felvétele hagyományos módon heteket, akár hónapokat is igénybe vehet, az állásbörzén való toborzás képes ezt az időt a töredékére lerövidíteni. A „megszokott” kiválasztási folyamat több lépcsőjét átugorva, az állásbörzén a felek azonnal személyesen találkozhatnak, és akár percek alatt kiderülhet, hogy egymást keresik-e. Biztosan minden HR szakemberrel előfordult már, hogy a gondosan megfogalmazott álláshirdetés és a jelentkezők pályázati anyagainak precíz előszűrése ellenére az interjú első perceiben már kiderült, hogy a jelölt nem felel meg vagy nem illeszthető be a céges kultúrába, és így az interjúra szánt idő is kárba veszett.

„Tapasztalataink alapján az állásbörze miliőjének köszönhetően a kommunikáció sokkal fesztelenebb hangulatban történhet, nem alakul ki az álláskeresőkben vizsgadrukk, mint a hagyományos interjúk alatt, és a cégek képviselői is nyitottabbak olyan témák megtárgyalására, amelyekről első találkozás alkalmával nem feltétlenül szoktak szót ejteni. Ennek köszönhetően sokkal gyorsabban juthat mindkét fél olyan információk birtokába, amik megkönnyítik a döntést és lerövidítik a meghozatalához szükséges időt” – mondta Bányai Nikoletta, kommunikációs szakértő, a Frissdiplomás Kft. PR menedzsere. A cégek számára a részvétel nem csupán akkor mondható eredményesnek, ha a tervezett mennyiségű munkaszerződéssel zárul, hanem már az is óriási előny, hogy a jelenlétükkel és kommunikációjukkal növelni tudják az ismertségüket, és ezáltal a későbbiekben hozzájuk jelentkezők számát is. Emellett ezek a rendezvények a tapasztalatcserére is kiváló platformot biztosítanak, ami szintén utat nyithat a fejlődésnek.

„A Profession.hu Magyarország leglátogatottabb tematikus állásportáljaként küldetésének érzi, hogy támogassa és elősegítse a munkavállalók és a munkáltatók kapcsolatépítését, egymásra találását és a közös tapasztalatszerzést, ezért egy olyan partnert választottunk ehhez, akiknek jelentős, 20 éves tapasztalata van az egyik legnagyobb magyar állásbörze szervezésében. Azért csatlakoztunk főszponzorként a JOBVERSE Állásbörzéhez, hogy ez a közös cél a lehető legszélesebb körben és legjobb minőségben megvalósulhasson" – mondta Varga Balázs, a Profession.hu marketing igazgatója.

A Profession.hu főszponzori támogatásával a szeptember végén megrendezésre kerülő JOBVERSE Állásbörze az első napon hosszított nyitvatartással, 10-19 óráig, míg a második napon 10-17 óra között látogatható. A tájékozódás megkönnyítése érdekében a szakterületek: mérnöki; informatikai; pénzügy, számvitel; kereskedelem, marketing; elsősorban nyelvtudást igénylő állások; végzettséget igénylő egyéb irodai állások; szakirányú végzettséget nem igénylő állások színkóddal lesznek megkülönböztetve egymástól.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...