- Hirdetés -

Hamarosan indul az ország egyik legnagyobb állásbörzéje

|

- Hirdetés -

Segíti a toborzást, ha a cégek személyesen, állásbörzéken is jelen vannak. Ezeken az eseményeken közvetlenül megszólíthatók a potenciális jelöltek számos munkakörben, ráadásul az állásinterjúknál gyakran előforduló drukk sem zavarja a két fél nyílt kommunikációját. A közvetlen toborzási szándék mellett a cégeknek azért is érdemes állásbörzéken részt venniük, mert így hatékonyan növelhetik az ismertségüket a számukra releváns munkaerőpiaci csoportokban.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a toborzási rendezvények szervezésében és lebonyolításában szerzett közel húsz éves tapasztalatunk találkozik Magyarország piacvezető állásportálja, a Profession.hu online toborzásban elért lenyűgöző eredményeivel, és támogatásával egy egyedülálló eseményt hozhatunk létre” – mondta Hajdú Csongor, a Frissdiplomás Kft. alapító ügyvezetője.

Karrierlehetőség és élmény egy térben

Az állásbörze amellett, hogy lehetőséget teremt a munkát kínálók és keresők személyes találkozására, értékes és izgalmas programokkal is szolgál a látogatók számára, nem csupán az álláskeresés területén. Többek között életmód, mentális egészség, időmenedzsment témákban is hallhatóak lesznek előadások, valamint a különböző területek szakértői tanácsaikkal is segítik a hozzájuk fordulókat.

„Az elmúlt időszakban nem volt lehetőségünk hasonlóan nagy volumenű rendezvény megszervezésére ezért is vagyunk biztosak benne, hogy az őszi esemény minden szempontból hatalmasat fog szólni. Egy személyes térben megvalósuló állásbörze óriási lökést adhat a piacnak és olyan lehetőségeket nyit meg, amik az utóbbi két évben nem voltak kivitelezhetőek” – hívta fel a figyelmet Hajdú Csongor.

Csapatbővítés idő- és energiahatékonyan

Míg egy munkatárs kiválasztása és felvétele hagyományos módon heteket, akár hónapokat is igénybe vehet, az állásbörzén való toborzás képes ezt az időt a töredékére lerövidíteni. A „megszokott” kiválasztási folyamat több lépcsőjét átugorva, az állásbörzén a felek azonnal személyesen találkozhatnak, és akár percek alatt kiderülhet, hogy egymást keresik-e. Biztosan minden HR szakemberrel előfordult már, hogy a gondosan megfogalmazott álláshirdetés és a jelentkezők pályázati anyagainak precíz előszűrése ellenére az interjú első perceiben már kiderült, hogy a jelölt nem felel meg vagy nem illeszthető be a céges kultúrába, és így az interjúra szánt idő is kárba veszett.

„Tapasztalataink alapján az állásbörze miliőjének köszönhetően a kommunikáció sokkal fesztelenebb hangulatban történhet, nem alakul ki az álláskeresőkben vizsgadrukk, mint a hagyományos interjúk alatt, és a cégek képviselői is nyitottabbak olyan témák megtárgyalására, amelyekről első találkozás alkalmával nem feltétlenül szoktak szót ejteni. Ennek köszönhetően sokkal gyorsabban juthat mindkét fél olyan információk birtokába, amik megkönnyítik a döntést és lerövidítik a meghozatalához szükséges időt” – mondta Bányai Nikoletta, kommunikációs szakértő, a Frissdiplomás Kft. PR menedzsere. A cégek számára a részvétel nem csupán akkor mondható eredményesnek, ha a tervezett mennyiségű munkaszerződéssel zárul, hanem már az is óriási előny, hogy a jelenlétükkel és kommunikációjukkal növelni tudják az ismertségüket, és ezáltal a későbbiekben hozzájuk jelentkezők számát is. Emellett ezek a rendezvények a tapasztalatcserére is kiváló platformot biztosítanak, ami szintén utat nyithat a fejlődésnek.

„A Profession.hu Magyarország leglátogatottabb tematikus állásportáljaként küldetésének érzi, hogy támogassa és elősegítse a munkavállalók és a munkáltatók kapcsolatépítését, egymásra találását és a közös tapasztalatszerzést, ezért egy olyan partnert választottunk ehhez, akiknek jelentős, 20 éves tapasztalata van az egyik legnagyobb magyar állásbörze szervezésében. Azért csatlakoztunk főszponzorként a JOBVERSE Állásbörzéhez, hogy ez a közös cél a lehető legszélesebb körben és legjobb minőségben megvalósulhasson" – mondta Varga Balázs, a Profession.hu marketing igazgatója.

A Profession.hu főszponzori támogatásával a szeptember végén megrendezésre kerülő JOBVERSE Állásbörze az első napon hosszított nyitvatartással, 10-19 óráig, míg a második napon 10-17 óra között látogatható. A tájékozódás megkönnyítése érdekében a szakterületek: mérnöki; informatikai; pénzügy, számvitel; kereskedelem, marketing; elsősorban nyelvtudást igénylő állások; végzettséget igénylő egyéb irodai állások; szakirányú végzettséget nem igénylő állások színkóddal lesznek megkülönböztetve egymástól.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...

Díjazták a közösségi média hazai sztárjait

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek...

Átalakulóban a luxusingatlanok piaca

A prémium ingatlanok szegmensében is elkezdődött a piaci átrendeződés. A járványidőszaktól kezdődően csökkent a külföldi befektetők aránya a fővárosban és az agglomerációban, azonban a balatoni luxusingatlanok még mindig vonzóak a határon túli vásárlók körében....

Marketplace-t indít a Decathlon

Magyarország piacvezető sportszerkereskedője a sportszektorban elsőként marketplace-ként működteti tovább webshopját. A bővülő termékkínálattal a vásárlói elégedettséget szeretnék növelni, céljuk ezenfelül új vásárlók megszólítása és egy új értékesítési csatorna megnyitása. A COVID az elmúlt években...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Megnyílt a World Press Photo kiállítás

Csaknem 140 felvételt mutat be a világ minden tájáról a World Press Photo kiállítás péntektől a Magyar Nemzeti Múzeumban (MNM). Marika Cukrowsky, az idei kiállítás kurátora elmondta: a World Press Photo csaknem hét évtizedes történetének...

Prémium kávémárkával erősít a Coca-Cola

Minden második magyar eszpresszóval kezdi a reggelt – derült ki a Coca-Cola HBC Magyarország és a GKID közös, mintegy 2500 fő megkérdezésével készült kutatásából. A kávé töretlen és egyre növekvő népszerűsége az egyik oka...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezető a Central Médiacsoportnál

A Central Médiacsoport évek óta nagy hangsúlyt fektet a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázására, illetve a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére és összehangolására. Ennek érdekében hazánk egyik vezető médiavállalata egy olyan saját, digitális tudásközpontot hoz...

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...
- Hirdetés -

Don't Miss

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...

Már nem csak a helyi témák meghatározóak

A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember az mmonlie.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívást jelent az,...

A gazdaság motorjaként is hivatkozhatunk a marketingre

Már nem szabad csak egy jól csengő üzenetként gondolni a fenntarthatóságra, elérkezett az idő, hogy a „green washing” helyét valódi tettek vegyék át – állítja Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldül a ŠKODA

Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható...

Faültetési akcióban a K&H

A klímaváltozás már nem csak a jövő fenyegetése, egyre többször saját bőrünkön is megtapasztalhatjuk a felmelegedés hatásait, legyen szó forró nyárról vagy a nemrég véget érő aszályról. A globális felmelegedéshez vezető egyik ok a...

Így hat a klímaváltozás a gazdaságra

A klímaváltozás ma már nem kérdés, hanem tény, ami feladatok sokasága elé állítja a gazdasági szereplőket. A vállalatok működésére és teljesítményére már jelenleg is, de a jövőben még inkább hatással lesz az éghajlatváltozás. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....