Használt kerékpárok gyűjtésébe kezd rászorulók számára a Budapest Bike Maffia, Magyarország egyik legdinamikusabban növekvő civil szervezete és a We Love Cycling kerékpáros magazin. A...
Az elmúlt évek alatt 183 hazai és külföldi híresség gyerekkori mackóját és személyes tárgyát árverezték el, annak érdekében, hogy a befolyt összegből létrehozzák az...
Okostelefonokkal segíti a Gyermekleukémia Alapítvány munkáját az LG Magyarország. Az adományozás célja, hogy a hosszú kórházi kezelések és a gyógyulási időszak alatt a gyermekek...
A Vodafone Magyarország Alapítvány által meghirdetett Főállású Angyal pályázatára november 22-ig várják a jelentkezőket. A Főállású Angyal nyílt pályázatának nyertese egy éven keresztül dolgozhat...
A 2018/2019-es tanévben megújul a Vodafone Digitális Iskola Programja, amely három új partnernek köszönhetően számos izgalmas elemmel bővül. A Nemzeti Köznevelési Portál, a LEGO...
Az IKEA a „Jobb levegőt” elnevezésű kezdeményezésének keretében a mindenkit érintő környezeti probléma, a légszennyezés megoldásán kezdett el dolgozni. A projekt célja egy olyan...
Negyedik alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero célja, hogy olyan példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos...
Idén ősszel is közös segítségnyújtásra buzdít a JOY magazin. Jótékonysági programjának keretében most a Csodalámpa Alapítvány kap kiemelt figyelmet a magazin felületein, illetve minden...
Változatos összetételű zsűri értékeli majd a Future Makers programozóversenyre beérkező pályázatokat. Az alapítók mellett Nessaj, az ismert influencer, dr. Turcsányi-Szabó Márta, az ELTE docense...
A Marquard Media Magyarország a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a...
Falevelek gyűjtésével, növények ültetésével vagy világító lámpás készítésével nyerhetnek értékes ajándékcsomagokat a gyerekek. Környezettudatos vállalássorozatot hirdet a legkisebbeknek az E.ON, amelyhez az őszi szünetben...
A Jameson ír whiskey márka extra jófej jótékonysági programot hirdet novemberben. Aki egy hónapra elfelejti a borotválkozást és arcszőrzetet növeszt, a hónap utolsó napján...
Több mint 86 millió tonna műanyag található jelenleg a Föld óceánjaiban. IKEA szeretné megvédeni a bolygót a műanyag szennyezéstől, így a lakberendezési vállalat úgy...
A környezetvédelem mindannyiunk számára elengedhetetlenül fontos, hiszen bolygónk biztos jövője a jelenlegi állapotok szerint nem lesz fényes vagy különösebben hosszú. A Duna Plazát is...
A Blackwell & Ruth és Dr. Elisabeth Sandmann közötti együttműködésből megszületett „200 nő, aki újraírja a világról alkotott kép alapjait” című könyv október 28-án...
A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is meghirdette Főállású Angyal pályázatát. A nyertes egy éven keresztül havi bruttó 400.000 forintos fizetést kap az alapítványtól. A...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Az out-of-home egyre hatékonyabb
JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató
Idén is...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....