A 2018/2019-es tanévben megújul a Vodafone Digitális Iskola Programja, amely három új partnernek köszönhetően számos izgalmas elemmel bővül. A Nemzeti Köznevelési Portál, a LEGO...
Az IKEA a „Jobb levegőt” elnevezésű kezdeményezésének keretében a mindenkit érintő környezeti probléma, a légszennyezés megoldásán kezdett el dolgozni. A projekt célja egy olyan...
Negyedik alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero célja, hogy olyan példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos...
Idén ősszel is közös segítségnyújtásra buzdít a JOY magazin. Jótékonysági programjának keretében most a Csodalámpa Alapítvány kap kiemelt figyelmet a magazin felületein, illetve minden...
Változatos összetételű zsűri értékeli majd a Future Makers programozóversenyre beérkező pályázatokat. Az alapítók mellett Nessaj, az ismert influencer, dr. Turcsányi-Szabó Márta, az ELTE docense...
A Marquard Media Magyarország a hazai médiacégek közül elsőként büszkén csatlakozik a világszinten egyre növekvő trendhez, és a jövőben az összes kiadványából mellőzi a...
Falevelek gyűjtésével, növények ültetésével vagy világító lámpás készítésével nyerhetnek értékes ajándékcsomagokat a gyerekek. Környezettudatos vállalássorozatot hirdet a legkisebbeknek az E.ON, amelyhez az őszi szünetben...
A Jameson ír whiskey márka extra jófej jótékonysági programot hirdet novemberben. Aki egy hónapra elfelejti a borotválkozást és arcszőrzetet növeszt, a hónap utolsó napján...
Több mint 86 millió tonna műanyag található jelenleg a Föld óceánjaiban. IKEA szeretné megvédeni a bolygót a műanyag szennyezéstől, így a lakberendezési vállalat úgy...
A környezetvédelem mindannyiunk számára elengedhetetlenül fontos, hiszen bolygónk biztos jövője a jelenlegi állapotok szerint nem lesz fényes vagy különösebben hosszú. A Duna Plazát is...
A Blackwell & Ruth és Dr. Elisabeth Sandmann közötti együttműködésből megszületett „200 nő, aki újraírja a világról alkotott kép alapjait” című könyv október 28-án...
A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is meghirdette Főállású Angyal pályázatát. A nyertes egy éven keresztül havi bruttó 400.000 forintos fizetést kap az alapítványtól. A...
Bóják segítségével alakítja elektromossággá a vízhullámokat egy svéd fejlesztése, amit a fenntartható energiagazdálkodás jövőjével, fejlesztési lehetőségeivel foglalkozó The Business Booster (TBB) nemzetközi konferencián mutattak...
Október 12-én tartották a Microsoft Innovatív Iskola Program 2018/2019-es tanévének évnyitóját. A kezdeményezés 2016-ban indult el azzal a céllal, hogy lendületet adjon az oktatási...
A Vodafone Magyarország Alapítvány csatlakozott az EU Code Week nemzetközi programsorozathoz, amelynek célja, hogy a digitális írástudást és a kódolást szórakoztató, vonzó módon tegye...
Sok fejlődő országban a lányok mobiltelefonhoz való hozzáférése és mobilhasználata drasztikus mértékben alacsonyabb, mint a fiúké - derül ki a Girl Effect és a...
2026-ra a vállalatok még nagyobb hangsúlyt helyeznek munkavállalóikra, hiszen a munkatársak nemcsak a legnagyobb értéket, hanem az egyik legjelentősebb befektetést is jelentik számukra. A cégek mindent megtesznek azért, hogy a munkavállalók megkapják a jólléthez,...
A karácsony közeledtével szülők és nagyszülők törik heteken át a fejüket azon, mi kerüljön a fa alá a gyereknek. A boltok polcai roskadoznak, a kínálat szinte átláthatatlan, a trendek pedig villámgyorsan változnak. A szakértő...
Az elmúlt években olyan mértékben alakult át a fogyasztói magatartás, hogy az online jelenlét mára nem opcionális marketingeszköz, hanem a vállalati működés alappillére lett. Magyarországon az internetezők több mint 90 százaléka online keres tájékozódási...
Az idei ünnepi szezonban a kisebb értékű ajándékok, az élmények és a prémium élelmiszerek lesznek a legmeghatározóbb költési kategóriák Európában – derül ki a Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzéséből. A SpendingPulse adatai alapján a kiskereskedelmi...
A kihívás az, hogy minden platformon megőrizzük az RTL identitását, de közben relevánsak legyünk a hagyományos televíziónézők és a streaminggenerációs közönség számára is – nyilatkozta lapunknak Baráth Péter, az RTL Magyarország marketing- és kommunikációs...
A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...
Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...
A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...
Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...
Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...