- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Kapcsol a Samsung

A Samsung Electronics Digital City (Suwon, Korea) és világszerte 51 Samsung-leányvállalat kapcsolja le a világítást egy órára és inspirálja környezetét is ugyanerre, hogy felhívja...

Magyar fotós a legjobbak között

Londonban nyílt kiállítás a Syngenta Nemzetközi Fotópályázatának legjobb alkotásaiból, amelyek közé egyedüli magyarként Hegedűs Ákos két fotóját is beválogatta a szakmai zsűri. A pályázat...

Kamionnyi bútorral segített az UniCredit és a Waberer's

Bútorokkal teli Waberer’s kamion érkezett február végén a Hajdú-Bihar megyei Toldra. Az UniCredit adománya a nehéz körülmények között élő gyerekeket és családjaikat felkaroló Igazgyöngy...

Újított a Dell: csomagolás lesz a szemétből

Egy innovatív, kereskedelmi szempontú kísérleti program keretében a Dell a technológiai iparágban elsőként készített óceáni műanyaghulladékból csomagolást. A vízi utakon és vízpartokról összegyűjtött és...

Gyerekeknek segít a Google

A Google 87 millió forintos támogatásának köszönhetően a Skool projektet működtető Technológiai Oktatásért Alapítvány új programot indít a hátrányos helyzetű fiatalok továbbtanulási és elhelyezkedési...

Megvannak a legjobb fenntarthatósági ötletek

Gasztro, divat és alternatív energiaforrások – kiderült, ki kapja a leginnovatívabb fenntarthatósági projekteknek járó díjakat az Energy Globe Magyarország versenyén.  Lezárult a fenntarthatóság és az...

Újabb lehetőség női vezetőknek

Női vezetők számára hirdet újra ingyenes, nyílt, csoportos coachingot az Ericsson Magyarország. A programot 2016 márciusában nőnap alkalmából indította útjára az Ericsson, az első...

Számítógépekkel segített a LeasePlan

Tíz darab számítógépet adományozott a LeasePlan Hungária Zrt. a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) részére. Az eszközöket nyári táboraik során fogják használni azok a...

Így segített a GE

Az üzleti folyamatokban használt tudás átadásával, digitális írástudás oktatással segítettek civil szervezeteket, hátrányos helyzetű gyerekek iskoláját festették ki, ételt főztek és osztottak hajléktalanoknak a...

Női vezetőknek indított programot a Vodafone

A világ legnagyobb toborzási programját indította el a Vodafone a női vezetők munkaerő-piaci re-integrációjára. A cég a Nemzetközi Nőnap alkalmából jelentette be a 26...

Mesés pályázatot hirdet a Telekom

A Magyar Telekom, a BOOKR Kids, az Autistic Art Alapítvány és a Fenntarthatósági Média Klub meserajzoló pályázatot hirdet 8-12 év közötti gyermekek számára.  A kiírók...

Díjat nyert a Vodafone

A szíriai menekültek millióit segítő munkájáért a Nemzetközi Vodafone Alapítvány elnyerte a GSMA „Kiemelkedő hozzájárulás a mobilszektorhoz 2017” díját (Outstanding Contribution to the Mobile...

Rekordszámú érdeklődő a K&H programjában

Töretlen sikernek örvend az általános iskolásoknak szóló, pénzügyi tudatosságra nevelő tudáspróba, a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő. Az idei évben több mint másfélezer...

Segített az UniCredit

1992 óta február 11. a Betegek Világnapja, amely emlékeztet az összefogásra a betegekért és az őket ellátók megbecsülésére. Ennek érdekében 10 különböző, a gyermek-betegellátásban...

Kártyával is segíthetünk

Egymillió forintot adott át a HelloPay és az AVB Rendezvényszervező Kft. az Ökumenikus Segélyszervezetnek. Az összeg egy negyven napos jótékonysági akció keretében, kizárólag kártyás...

Segített a Budapest Lízing

A Budapest Lízing 3 millió forintos adománnyal járult hozzá egy új, a Peter Cerny Alapítványi Mentőszolgálat rohamkocsijaiban használatos koraszülött lélegeztetőgép beszerzéséhez. Az adományt 2017....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A magyarok fele nem szereti a munkahelyét

Két éven belül munkahelyet váltana a magyar munkavállalók fele az Erste felmérése szerint. Sokan nem igazán elégedettek a munkahelyükkel, minden második dolgozó úgy látja, jelenlegi munkáltatójánál nincs esélye építeni a karrierjét, és nem igazán...

Pesszimisták a magyar kkv-k

Az utolsó negyedévre a nyári állapotra ment vissza a hazai kkv-k kilátásait bemutató K&H kkv bizalmi index. A kutatási eredmények alapján úgy látszik, hogy a magyar kis- és középvállalatok vezetői újra negatívabb hangulatba kerültek,...

Megugrottak a Honor Magic7 Pro európai eladásai

A Honor legújabb csúcskategóriás készülékének, a Honor Magic7 Pro-nak friss európai bevezetését követően az európai eladások ugrásszerűen nőttek: a tavalyi Honor Magic6 Pro-hoz képest az első 48 órában 76 százalékkal több készüléket adtak el...

Ezért is érdemes Samsung tévét venni

A Samsung Neo QLED és Lifestyle tévéit „EyeCare Circadian” („A cirkadián ritmushoz igazodó szemkímélő”) tanúsítvánnyal ismerte el Németország élvonalbeli elektrotechnikai tanúsító vállalata, a Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE). Ez az eredmény jól mutatja a Samsung...

Jelentős változás jöhet az internetezésben

Hazánkban egyre kevésbé növekszik, néhány uniós országban pedig csökkenni kezdett a vezetékes internetre előfizetők tábora – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány szerint a folyamatosan fejlődő és...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...