Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Digital Center
- Hirdetés -
Egész évben jelen vagyunk
Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia,...
Gördülékenyebben mennek a dolgok
Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról,...
Közösségi királyok és királynők
A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a...
„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával
Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó...
Átalakuló lapkészítési elvek
Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és...
Kevésbé kelendő legendák
Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között...
A print a tévés arcokra épül
Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu...
Azok a cégek teljesítenek jól, amelyek továbbra is invesztálnak a márkájukba
Nem csupán a magyarországi sörgyártás marketingjébe, hanem a szakma általános megítélésébe is bepillantást engedett a Signature CEO díjas Wilheim Gábor. A Dreher Sörgyárak marketingigazgatója...
Erős technológiai alap kell
A felhőre és a mesterséges intelligenciára alapuló digitális transzformáció tartós lesz – véli Rehus Péter. Az IBM Magyarországi Kft. országigazgatója beszélt arról is, hogy...
„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal
Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature...
Óvatos tervezés
Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza...
A megújulás kötelező
Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át...
60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával
Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek...
Reklámszakemberként időben felkészültél a 2023-as év kihívásaira?
Összeszedtünk néhány tippet a digitális reklámköltések esetében mire érdemes figyelni a piaci szereplőknek, amennyiben sikeres évet szeretnének tudni maguk mögött.
Egy olyan évben, amikor az...
Azon dolgozunk, hogy kitörjünk az építőipari skatulyákból és vonzóvá tegyük az építőipart
Hogyan látja vezetőként marketing szempontjából a 2023-as évet a friss Signature CEO díjas Vida Tamás, a KÉSZ Csoport vezérigazgatója? Milyen kihívásokkal szembesülnek külföldi terjeszkedés...
Felpezsdült a piac
Nőtt a háztartások sávszélesség-igénye, az átlagos mobil-adatfogyasztás pedig éves összevetésben közel 30 százalékos növekedést mutat – számolt be a trendekről Rékasi Tibor. A Magyar...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újfajta visszaváltó automata jelent meg Magyarországon
Áprilisban két helyszínen, a 40. jubileumi Telekom Vivicittán és a Hungexpon megrendezett CONSTRUMA 2025 kiállításon találkozhattak hazánkban egy új, mobil visszaváltó automatával a felhasználók, amely a jövőben fesztiválokon és tömegrendezvényeken teszi lehetővé majd a...
Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat
Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a Jane Goodall Intézet, a Védegylet Egyesület és az Afrikáért Alapítvány „Passzold Vissza, Tesó!” kampányához. A kezdeményezés célja, hogy begyűjtsék és újrahasznosítsák a lakosságnál felhalmozódott...
Megvan a legsportosabb hazai vállalat
Példaértékű teljesítmény született a hazai vállalatok körében zajló Fut a cég megmérettetésen. A Robert Bosch Kft. 2024-ben már hatodik alkalommal vívta ki a legsportosabb hazai vállalatnak járó címet a Budapesti Sportiroda népszerű versenyén, amelyen...
Sokat spórol a SPAR az újrahasznosítással
Innovatív kezdeményezéseket indított fenntarthatósági törekvéseivel összhangban az újrahasznosítás területén a SPAR Magyarország. Ezzel nemcsak költségcsökkentést ért el a vállalat, de a keletkező hulladék mennyiségét is mérsékelte.„A SPAR Magyarország minden évben jelentős forrást biztosít a...
Tovább zöldül a JYSK
2025 elejétől kizárólag felelős forrásból származó, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező faanyagot használ a JYSK fa-, karton- és papíralapú termékeihez, illetve azok csomagolásaihoz. A fenntarthatósági szempontból mérföldkőnek tekinthető lépést a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC) hetén jelentette be...
Digital Center
Így védhetők ki az AI kockázatai
A mesterséges intelligencia megállíthatatlanul terjed a munkahelyeken – gyakran a hivatalos IT-felügyeleten kívül. Bár az árnyék-AI rendszerint üzleti előnyökkel jár, egyúttal komoly adatvédelmi és megfelelőségi kockázatokat is rejt magában. A SUSE szakértői szerint a...
Tantárgy lehet a mesterséges intelligencia
Munkavállalói és munkáltatói oldalon is igény mutatkozik a mesterséges intelligencia elsajátítására és képzésére. Annak ellenére, hogy a magyarok majd kétharmada tartja fontosnak a mesterséges intelligencia elsajátítását, a megkérdezettek alig ötöde kapott bármilyen oktatást a...
Strapabíró mobilokkal erősít a Samsung
A Samsung bejelentette az új Galaxy XCover7 Pro és Galaxy Tab Active5 Pro készülékeket, amelyeket úgy terveztek, hogy megfeleljenek napjaink feszes tempójú, intenzív munkakörnyezeti követelményeinek. A vállalat strapabíró készülékeinek örökségére építve, fokozott tartósságot, egyenletes...
Továbbra is a zsarolóvírus a legnagyobb fenyegetés
A Sophos kiadta a 2025-ös Éves Fenyegetettségi Jelentését ( Threat Report), amely kiemeli a 2024-ben a kis és középvállalkozásokat érő legnagyobb fenyegetéseket. A Sophos Incident Response (IR) és a Sophos Managed Detection and Response...
Így léphet szintet a mobilos fotózás
A HONOR 400 Lite forradalmi, mesterséges intelligenciával vezérelt kameragombja egyetlen érintéssel életre kelti a pillanatot. Az újítás ötvözi az intelligens képfeldolgozást a könnyed és intuitív vezérléssel.
A fotózás szerelmeseinek tervezett HONOR 400 Lite egyedülálló újítással...