Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Digital Center
- Hirdetés -
Aktivista márkát építünk, amivel értéket teremtünk
Barna Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője, a Signature 40 első helyezettje számára a listára való felkerülés azt jelenti, hogy jó úton jár, jó...
Az alkotási folyamat adja az igazi élményt
Miért előny a munkaerőpiacon, ha egy egyetemi hallgató már a képzés alatt elkezdi építeni én-márkáját, miért fontos egy egyetemnek a brand, hogyan működik a...
Sok aktivitást tervezünk 2023-ra
A rádióval kapcsolatos tévhitekről, a téves beskatulyázásról, illetve a rádiós piac új összefogásának terveiről is beszélt Müller Pál, a Miért Rádió iparági összefogás projektvezetője...
Marics Petivel, Sápi Viviennel és közönségtalálkozóval kampányolt a CCC
Két hazai influencert, Marics Petit és Sápi Vivient kérte fel a CCC 2022-es BTS kampányára. A Game Garage Playoffs kampánnyal az Y és Z...
A helyzetünk stabil
A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör...
Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló
Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a...
Felveszik a versenyt a helyi rádióadók
Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók...
Nem szabad leírni a rádiózást
A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share...
Ha szabad a kezünk, vásárolunk
Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta...
Az out-of-home-nak van egy szuperereje
A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja...
Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk
Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth...
Már nem csak a helyi témák meghatározóak
A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember...
A gazdaság motorjaként is hivatkozhatunk a marketingre
Már nem szabad csak egy jól csengő üzenetként gondolni a fenntarthatóságra, elérkezett az idő, hogy a „green washing” helyét valódi tettek vegyék át –...
Meg kell találni az egészséges egyensúlyt
Továbbra is kihívásnak látja a cégek számára a digitális csatornák és az ügyfelek digitális adatainak mélyebb megismerését Dergács Kristóf, az SAP Hungary ügyfélélményért felelős...
Új dimenziók nyílnak meg a marketingben
Ma mindennél fontosabb a fogyasztó elérése és megtartása, a kommunikáció – állítja Vaszily Miklós. A TV2 Csoport elnöke az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...
A fenntarthatóság nem kétbites téma
A vállalati döntések befolyásolásával tehetünk igazán sokat marketingesként a szervezetek fenntarthatóbb működése érdekében – véli van der Wildt Nikolett. A Szentkirályi Magyarország Kft. marketingigazgatója...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Megvan a legsportosabb hazai vállalat
Példaértékű teljesítmény született a hazai vállalatok körében zajló Fut a cég megmérettetésen. A Robert Bosch Kft. 2024-ben már hatodik alkalommal vívta ki a legsportosabb hazai vállalatnak járó címet a Budapesti Sportiroda népszerű versenyén, amelyen...
Sokat spórol a SPAR az újrahasznosítással
Innovatív kezdeményezéseket indított fenntarthatósági törekvéseivel összhangban az újrahasznosítás területén a SPAR Magyarország. Ezzel nemcsak költségcsökkentést ért el a vállalat, de a keletkező hulladék mennyiségét is mérsékelte.„A SPAR Magyarország minden évben jelentős forrást biztosít a...
Tovább zöldül a JYSK
2025 elejétől kizárólag felelős forrásból származó, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező faanyagot használ a JYSK fa-, karton- és papíralapú termékeihez, illetve azok csomagolásaihoz. A fenntarthatósági szempontból mérföldkőnek tekinthető lépést a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC) hetén jelentette be...
Aumovio néven folytatja a Continental Csoport autóipari szektora
A Continental Csoport Automotive szektora az Auto Shanghai kiállításon jelentette be jövőbeli márkanevét, immár független autóipari vállalatként. Az új név egyesíti a vállalat autóiparban betöltött erős piaci pozícióját, hagyományait és technológiai szakértelmét azzal az...
Így állnak a magyarok a klímatudatossággal
A GKI és az EU reprezentatív 1000 fős lakossági felmérésében a klímaváltozás magyar gazdaságra gyakorolt hatásáról kérdezte a felnőtt lakosságot. A kérdés relevanciáját nyújtja a teljesség igénye nélkül a globális felmelegedés, a mezőgazdasági aszály,...
Digital Center
Így védhetők ki az AI kockázatai
A mesterséges intelligencia megállíthatatlanul terjed a munkahelyeken – gyakran a hivatalos IT-felügyeleten kívül. Bár az árnyék-AI rendszerint üzleti előnyökkel jár, egyúttal komoly adatvédelmi és megfelelőségi kockázatokat is rejt magában. A SUSE szakértői szerint a...
Tantárgy lehet a mesterséges intelligencia
Munkavállalói és munkáltatói oldalon is igény mutatkozik a mesterséges intelligencia elsajátítására és képzésére. Annak ellenére, hogy a magyarok majd kétharmada tartja fontosnak a mesterséges intelligencia elsajátítását, a megkérdezettek alig ötöde kapott bármilyen oktatást a...
Strapabíró mobilokkal erősít a Samsung
A Samsung bejelentette az új Galaxy XCover7 Pro és Galaxy Tab Active5 Pro készülékeket, amelyeket úgy terveztek, hogy megfeleljenek napjaink feszes tempójú, intenzív munkakörnyezeti követelményeinek. A vállalat strapabíró készülékeinek örökségére építve, fokozott tartósságot, egyenletes...
Továbbra is a zsarolóvírus a legnagyobb fenyegetés
A Sophos kiadta a 2025-ös Éves Fenyegetettségi Jelentését ( Threat Report), amely kiemeli a 2024-ben a kis és középvállalkozásokat érő legnagyobb fenyegetéseket. A Sophos Incident Response (IR) és a Sophos Managed Detection and Response...
Így léphet szintet a mobilos fotózás
A HONOR 400 Lite forradalmi, mesterséges intelligenciával vezérelt kameragombja egyetlen érintéssel életre kelti a pillanatot. Az újítás ötvözi az intelligens képfeldolgozást a könnyed és intuitív vezérléssel.
A fotózás szerelmeseinek tervezett HONOR 400 Lite egyedülálló újítással...