- Hirdetés -

Kategória: Digital Center

- Hirdetés -

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl...

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges...

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt....

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán,...

A marketing a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új...

Sok átrendeződésnek lehetünk majd szemtanúi – interjú Szafonov Olgával

Valójában majdnem mindegy, hogy milyen újdonság érkezik, a kérdés az, hogy be tudjuk-e azt építeni, tudunk-e rá reagálni, szeretnénk-e mi magunk alakítani – állítja...

Egyre több vállalat készít fenntarthatósági stratégiát

A fogyasztói szokások is változnak, és ma már a hazai lakosságban is megvan az igény arra, hogy a vállalatok fenntartható módon működjenek - állítja...

Reméljük, hogy közelebb kerülünk a felhasználók szívéhez

Az idén 30 éves Sziget mindazt képviseli, ami a márkánk számára is fontos, újító, a környezetére érzékeny, otthonában és világszínvonalon is unikális – mondta...

A marketing egy konverziógyárrá vált

A marketing szektortól függetlenül a legtöbb cégnél olyan iránytű lett, vagy kellene, hogy legyen, ami nem a kész terméket, irányt, vagy stratégiát szolgálja ki,...

Hamarosan markáns viharzóna éri el a szakmánkat

Turbólyuk, lineáris TV és streaming szkandermeccse, generatív AI, AR és VR aranykora – többek között ezek is szóba kerültek a Bujáki Zsolttal készített interjúnk...

Marketingtörténeti szempontból is meghatározó időket élünk

Az interaktivitás, a személyre szabott marketing, a mikro momentumok előre törnek, a célcsoport elérésében pedig a mesterséges intelligencia, az automatizált insight, és a gépi...

A marketing továbbra is a szervezet lelke

Az idei év hívószava a mesterséges intelligencia, ami máris nagy nyomot hagyott a marketing világában is – állítja Daniel Salem. A The HEINEKEN Company...

Egyre inkább stratégiai funkcióvá válik a marketing

Számunkra a legfontosabb jelenleg az, hogy az erőforrásainkat az eddigieknél is hatékonyabban és láthatóbban használjuk fel – persze nyitott szemmel járva – hangsúlyozta Metykó...

A permanens krízismenedzselés korában élünk

A mesterséges intelligencia ma még nem is teljesen belátható, robbanásszerű felhasználási eszköztára, a retail media masszív erősödése, illetve a streaming platformok reklámidő értékesítésének további...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Premierekkel erősít a TV2 Séf

A nyár utolsó hónapja igazán izgalmasnak ígérkezik a TV2 Séf műsorán. Négy országos televíziós premierrel jön a TV2 Csoport gasztro csatornája, ahol exkluzív tartalomként, augusztus 9-én reklám nélkül A Gyűrűk ura: A király visszatér...

Augusztus végén visszatér az Ázsia Expressz és A Kísértés

Dupla premierrel, augusztus 31-én indítja idei őszi szezonját a TV2, két reality, az Ázsia Expressz és A Kísértés is új évaddal folytatódik. Az egzotikus vidékeken, Malajziában, Indonéziában és Thaiföldön forgatott két széria bőven tartogat...

Technológiai mérföldkőhöz ért a Telekom

A Magyar Telekom a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel (BME) együttműködésben sikeresen tesztelte a Huawei legújabb, szimmetrikus 50Gbps elméleti sebességre képes Triple PON rendszerét. A Triple PON technológia újdonsága abban rejlik, hogy egyetlen optikai...

Reklámok miatt büntetett a Médiatanács

Burkolt kereskedelmi közlemény közzététele miatt marasztalt el egy médiaszolgáltatót a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület júliusi utolsó ülésén társadalmi célú reklámok közzétételének jogszerűségét is vizsgálta, valamint két rádiós médiaszolgáltatási lehetőség használatára...

Mesterséges intelligencia a munkahelyeken – így állnak a hazai cégek

A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. Kik és mire használják az AI-t? Mennyire elterjedt a magyar munkahelyeken?A megkérdezettek közel fele soha nem használja...

Digital Center

Mesterséges intelligencia a munkahelyeken – így állnak a hazai cégek

A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. Kik és mire használják az AI-t? Mennyire elterjedt a magyar munkahelyeken?A megkérdezettek közel fele soha nem használja...

Jelentős megtakarítást hoz a kiberbiztonság a cégeknek

Látványos megtakarítást hoz a kiberbiztonság a cégeknek világszerte, mégsem vonják be a terület vezetőit a kulcsfontosságú üzleti döntésekbe - mutat rá az EY legfrissebb nemzetközi felmérése, amely 550 topmenedzser és kibervédelmi vezető (CISO) bevonásával...

Megdöbbentő, mennyire mobilfüggők lettünk

Ma már ismeretlen fogalom a pihenőidő a mobiltelefon-használatnál, ugyanis csak addig „alszik” a telefonunk, amíg mi is alszunk – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által megrendelt, a fiatalok platformhasználati szokásait...

Jótékony célokra fordítja a One a Majkával megszüntetett megbízás fennmaradó összegét

A One Magyarország 2025. július 24-én azonnali hatállyal megszüntette Majoros Péter (Majka) márkanagyköveti megbízását, és az előadóművésszel való együttműködést lezártnak tekinti. A tavaly októberben, kétéves időtartamra megkötött szerződés alapján járó megbízási díj fennmaradó részét...

Ez szükséges a kiberbiztonsághoz

Mindennapi életünk és munkánk elválaszthatatlan része lett az online tér, amely – amellett, hogy kényelmet kínál – számos veszélyt is rejt. A kiberbiztonság kérdése ma már nem különül el munka és magánélet közt, ugyanazokat...