Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Digital Center
- Hirdetés -
Marics Petivel, Sápi Viviennel és közönségtalálkozóval kampányolt a CCC
Két hazai influencert, Marics Petit és Sápi Vivient kérte fel a CCC 2022-es BTS kampányára. A Game Garage Playoffs kampánnyal az Y és Z...
A helyzetünk stabil
A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör...
Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló
Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a...
Felveszik a versenyt a helyi rádióadók
Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók...
Nem szabad leírni a rádiózást
A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share...
Ha szabad a kezünk, vásárolunk
Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta...
Az out-of-home-nak van egy szuperereje
A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja...
Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk
Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth...
Már nem csak a helyi témák meghatározóak
A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember...
A gazdaság motorjaként is hivatkozhatunk a marketingre
Már nem szabad csak egy jól csengő üzenetként gondolni a fenntarthatóságra, elérkezett az idő, hogy a „green washing” helyét valódi tettek vegyék át –...
Meg kell találni az egészséges egyensúlyt
Továbbra is kihívásnak látja a cégek számára a digitális csatornák és az ügyfelek digitális adatainak mélyebb megismerését Dergács Kristóf, az SAP Hungary ügyfélélményért felelős...
Új dimenziók nyílnak meg a marketingben
Ma mindennél fontosabb a fogyasztó elérése és megtartása, a kommunikáció – állítja Vaszily Miklós. A TV2 Csoport elnöke az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...
A fenntarthatóság nem kétbites téma
A vállalati döntések befolyásolásával tehetünk igazán sokat marketingesként a szervezetek fenntarthatóbb működése érdekében – véli van der Wildt Nikolett. A Szentkirályi Magyarország Kft. marketingigazgatója...
Célunk, hogy szexivé tegyük az építőipart
Rengeteg a negatív hír, a társadalom frusztrált, a világ azonban nem állhat meg, és abban a marketingnek döntő és lead szerepe van, hogy erre...
Sok a forró téma
A legfontosabb kérdés az, hogy mit tehetnek a márkák, hogy a dinamikus és sokszor váratlan változásokat eredményező gazdasági, környezeti, társadalmi hatások közepette is változatlanul...
Létezik-e még valódi innováció?
Azok a márkák tudnak jó válaszokat adni, amelyek nem a mai trendeket nézik, nem azokon ülnek, hanem már a következő hullámok felé tekintenek –...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Meglepő, hogy milyen műsor vezeti a nézettségi toplistát
Az M4 Sport egyik közvetítése bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának a 18-59 éveseknél. A második legnézettebb a Házon kívül volt. A teljes lakosságnál a Tények végzett a heti toplista élén.
A korábbihoz hasonlóan a...
Így véd a csalóktól az Erste
A napi átutalási limit tavaly szeptemberi bevezetése óta a bűnözők ismét a bankkártyákat vették célkeresztbe – az elmúlt fél évben nőtt a kártyaadatokkal elkövetett visszaélések száma és az elszenvedett károk összértéke. A csalások megelőzése,...
A Williams Forma–1-es csapat mérnöke is oktatja a Széchenyi István Egyetem diákjait
A győri Széchenyi István Egyetem Közép-Európában egyedülálló, angol nyelvű motorsportmérnök-mesterképzésében több neves, a technikai sport világában elismert szakember is szerepet vállal. Egyikük, dr. Kling Sándor, a Williams Forma–1-es csapat mérnöke nemrég négy témakörben tartott...
Ezért fontosak a külföldi turisták
Az elmúlt tizenöt évben komolyan megnőtt a turizmus szerepe Magyarországon. A külföldiek által Magyarországon eltöltött napok száma 2010-es 95,7 millió napról a 2019-es csúcsig 138,5 millió napra nőtt (+44,7%), és 2024-ben is 115 millió...
Budapestre költöznek az ország legjobb éttermei
A legkiemelkedőbb hazai séfek és vendéglátók közül elsőként az Anyukám Mondta, a Pingrumba, a 101 Bistro és a Szaletly csatlakozik a Time Out Market Budapesthez, az italkínálatot pedig a Dreher Tanksör gazdagítja.A történelmi Corvin...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...