- Hirdetés -

Kategória: Karrier

- Hirdetés -

Új márka- és marketingkommunikációs igazgató a Yettelnél

2025. szeptember 1-től Hamza Kata csatlakozik a Yettel Magyarországhoz, a szakember a márka- és marketingkommunikációs igazgatóság vezetőjeként dolgozik majd. Hamza Kata pályafutása kezdetén fiatalokat célzó élmény-...

Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője

Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta meg magyarországi leányvállalatának irányításával. Az új vezető a világ számos országában átfogó vezetői tapasztalatot...

Új vezető a Microsoft Magyarország élén

2025. szeptemberétől Bábel Gabriella tölti be a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatói pozícióját. Gabriella az elmúlt évtizedben nagyvállalati kereskedelmi vezetői pozíciókat látott el a Microsoftnál...

Változás a Shell Hungary vezetésében

A Shell Hungary zRt. bejelentette, hogy Istenesné Solti Andrea, a vállalat igazgatóságának elnöke, 2025. szeptember 30-án, több mint 32 évnyi szolgálat után távozik az...

Változások a K&H Banknál

Lóska Gergelyt nevezték ki a K&H informatikai és innovációs vezetőjének. A K&H Bank 2025. július 14-től részben új szervezeti felállásban működik tovább. A változások...

Új vezérigazgató a WPP-nél

Cindy Rose lesz a WPP plc új vezérigazgatója, 2025. szeptember elsejétől tölti majd be a pozíciót. Az eddigi vezérigazgató, Mark Read ugyanezen időpontban lemond...

Szervezeti megújulás az ACG-nél

Az ACG – a magyar piac egyik meghatározó integrált kommunikációs ügynöksége – az elmúlt fél évben átfogó szervezeti és működési megújuláson ment keresztül, hogy...

Új vezetők a PwC Magyarországnál

Adatalapú vállalat és adatvezérelt szolgáltatási portfólió: a PwC Magyarország három olyan felsővezető kinevezésével indítja 2026-os pénzügyi évét, akiket a digitalizáció és a legmodernebb technológiai...

Új vezetővel erősít a Zwack

A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től a cégcsoport hazai és nemzetközi sikereiben több mint 20 éve kulcsszerepet játszó szakember, Belovai...

A TV2-től az Indamediához igazol Csikesz Erika

Csikesz Erika, a TV2 Csoport korábbi értékesítési és digitális igazgatója az Indamediahoz tartozó DisplayNOW Zrt. vezérigazgatójaként folytatja karrierjét. A szakember augusztus 1-én érkezik a...

Visszatért a Telexhez Lovas Gergő

Július elsejétől újra a Telexnél dolgozik Lovas Gergő, a híroldal volt munkatársa. A newsroom vezetése mellett az ügyeleti rendszer átalakításán is dolgozik majd, hogy...

Változás a Central Médiacsoport vezetésében

Szeder Attila, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója közös megegyezéssel távozik pozíciójából.Szeder Attila 2024 februárja óta töltötte be a kereskedelmi igazgatói pozíciót. Szakmai hozzáértése és...

Új vezető a Yettel Digital Tribe élén

Deák Richárd csatlakozik a Yettel Magyarország vezetői csapatához, és felel a Digital Tribe (Digitális Fejlesztési Igazgatóság) irányításáért. Richárd több mint másfél évtizedes tapasztalattal érkezik...

Új vezetőkkel folytatja az Economx

Új vezetőket nevezett ki az Economx prémium gazdasági site élére az Indamedia. Ügyvezetőként a jövőben Tamasi Szilvia felel a kiadványért, a főszerkesztői pozícióba Ilku...

Új kereskedelmi vezérigazgató a Tevánál

A gyógyszeriparban több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkező Diderick Turpijn váltja a Teva Gyógyszergyár Zrt. kereskedelmi vezérigazgatói pozícióján Jelena Livšicát, aki a Magyarországon elért...

Új főszerkesztővel folytatja a Dívány magazin

Az IndaWorld Publishing Kft. Dívány magazinja június 1-jétől új vezetőt kapott: Reiber Gabriella eddigi főszerkesztő Kálmán Szonja főszerkesztő-helyettesnek adja tovább a stafétabotot, míg ő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....