- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Aktívan indul a nyár az ingatlanpiacon

2021 júniusában, országosan 13615 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 115 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House havi Tranzakciószám...

Az ügyfélélmény ösztönzi a bankszektor digitális fejlődését

A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük, miközben összetett szabályrendszereknek, biztonsági előírásoknak felelnek meg. Az intuitív felhasználói felületek, a...

Alaposan megváltozhat az irodai élet a koronavírus után

Átalakult az irodai élet szerepe a világjárvány következtében: az iroda már egyre kevésbé munkahely, inkább közösségi tér, a csapatépítés helyszíne. Az új jelszóvá a...

Felgyorsította a munkaerő-piaci változásokat a járvány

A pandémia felgyorsította a munkaerő-piaci folyamatokat, hatékonyabb és rugalmasabb lett a munkaszervezés. Nyárra ismételten kialakult a korábbi évekből már ismert munkaerőhiány, ami miatt az...

Szívesen dolgoznának heti négy napot a magyarok

A jelenleg negyvenes, ötvenes éveiket taposó X-generáció tagjainak borultak fel legjobban a napjai az otthoni munkavégzés következtében, amit a magánéletük is megsínylett, de a...

Több kontrollt akarnak a hirdetők

A hirdetők elkötelezettek az egyre közvetlenebb és proaktívabb adathasználat mellett és erősíteni kívánják kapcsolatukat ügynökségeikkel és technológiai partnereikkel azért, hogy az adatok szélesebb körben,...

Ennyit költünk strandjátékokra

Átlagosan 2-6 ezer forint között vásárolnak strandjátékot az idei nyáron a magyar szülők, a vízipisztolyokat, úszógumikat és homokozókészleteket keresik a legtöbben – derült ki...

Meglepően sokan használnak még vezetékes telefont

A népesség fele használ még vezetékes telefont, bár kétharmaduk szerint a mobiltelefon tökéletesen helyettesíti azt – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Bejött a home office, nagyon sokan így folytatnák

Az összes munkavállaló 16, míg a szellemi munkát végzők 20%-a dolgozott távmunkában 2021 májusában a GKI Gazdaságkutató Zrt. felmérése szerint. Közülük 19% jelezte, hogy...

Nyáron lehet jó üzletet kötni az ingatlanpiacon

A koronavírus-járvány lecsengése és az otthonteremtési kedvezmények hatására ugyan az év első felében fellendült az ingatlanpiac, ami az árakban is megmutatkozik, de mivel az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...