- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Siófok, Eger, Budapest – ezek a SZÉP-kártyások kedvenc úti céljai

A Szallas.hu adatai szerint a SZÉP-kártyával fizető vendégek körében eddig idén a legkeresettebb úti cél Siófok, de Eger, Budapest, Balatonfüred és Gyula is kiemelkedik...

Gyorsabban el lehet adni az ingatlanokat

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb...

Komoly szorongást okoz a Z-generációsoknak a közösségi média

Függőség, szorongás, csökkenő önbizalom és önmaguk másokhoz hasonlítgatása – a Budapest Park friss kutatása szerint ezek okozzák a legnagyobb kihívást a Z-generáció számára a...

Már elindult a harc a legjobb karácsonyi utakért

Az adventi időszakban a magyar utazók többsége közeli, 1–3 napos kirándulásokat keres, leginkább Bécs, Prága, Krakkó vagy Mariazell vásáraira. Újdonság, hogy idén Helsinki és...

Már most mérhető forgalmat hoznak az AI keresők

Már érzékelhető forgalmat generálnak az AI-alapú keresők a hazai weboldalakon. A Y Diák Iskolaszövetkezet tapasztalatai szerint bár a mesterséges intelligencia forrásból érkező látogatók száma...

Nyáron is pörgött a belföldi használtautó-piac

Augusztusban a DataHouse előzetes adatai szerint 75 ezer személygépkocsi cserélt gazdát a hazai használtautó-piacon, 8,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Ez a mennyiség...

Minden negyedik számlát késve vagy egyáltalán nem fizetik ki

Európában – és Magyarországon is – minden negyedik számlát késve vagy egyáltalán nem fizetnek ki – derül ki az EOS Csoport legfrissebb „Európai fizetési...

Törökország a magyar turisták új kedvence

Törökország egyre népszerűbb a magyar turisták körében, az ITAKA utazásszervező elemzése szerint a kiváló ár-érték arányú, all inclusive nyaralások iránti kereslet erősíti a mediterrán...

Új trend hódít az utazóknál

A magyar fiatalok sokkal inkább élményre, mint a látnivalók kipipálására vágynak – mutatják a Kiwi.com reprezentatív felmérésének adatai. Pusztán minden tizedik keresi fel mindenképp...

Változóban a vállalati működés

A vállalatok egyre tudatosabban keresnek új típusú partnereket a menedzselt szolgáltatások piacán. A hagyományos kiszervezés már nem elég: a KPMG legfrissebb kutatása szerint a...

Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban

Míg a kínai sofőrök mindenekelőtt fejlett technológiákat várnak el a jövő járműveitől, a németek számára a biztonság a legfontosabb – derül ki az AUMOVIO...

Elviheti a családi nyaralás árát az építőipari kontárkodás

Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak...

50 millió forint hitelre is elég lehet az átlagbér

A KSH legfrissebb, 2025. júliusi kereseti adatai szerint a nettó átlagkereset 479 500 forintra emelkedett. Ebből a Magyar Nemzeti Bank (MNB) adósságfék-szabályozása szerint 10...

A magyarok többsége még nem kér az e-autózásból

A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben – derül ki a Kovács Autóalkatrész Kft. által több mint 1500 fő bevonásával...

Otthon Start: télre várható a nagy durranás

A Duna House hálózatában az Otthon Start bejelentését követően látványosan megugrott az ingatlanmegtekintések száma: augusztusban közel 54 százalékkal több megtekintés történt, mint júliusban. A...

Kiderült kik vennék fel az Otthon Start hitelt

A GKI szeptember elején 1000 fős reprezentatív felmérést végzett a lakosság körében. A kutatás eredményei szerint a felnőtt korú népesség 8,2 százaléka tervez részt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....