- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Az FMCG költések közel tizede kerül az online térbe

Idén a globális FMCG költések valamivel több mint 8 százaléka online csatornákon keresztül valósul meg a Kantar, a GfK, az IRI és az Intage...

Kiderült, mennyit érnek a Jóbarátok lakásai

A Jóbarátok forgatásai 2004-ben véget értek, de a vígjátéksorozat népszerűsége azóta sem hagyott alább. A mai napig milliók nézik újra az egyes epizódokat, és...

Egyre népszerűbbek az 5G-s mobilok

2022 végére a világon eladott minden második okostelefon 5G-s lesz - derül ki a realme és a Counterpoint közös tanulmányából. A frissen megjelent kutatási...

Felpörgeti a műszaki cikkek piacát a turisztikai szektor újraindulása

Egyes ágazatok cégei szinte egyáltalán nem vásároltak műszaki cikkeket tavaly a pandémia miatt. Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezető igazgatója szerint a turizmus fellendülésével viszont...

Ingyenes informatikai kurzus indul nőknek

Magabiztos felhasználói és rendszeradminisztrátori tudást szerezhet az, aki részt vesz az INCO Academy – Work in Tech program keretében 2021 júliusában induló Hello IT!...

Megállíthatatlan a sport digitális átalakulása

Csapatok, klubok, ligák, sportrendezvény-szervezők, műsorszolgáltatók – a sport üzleti működésének minden érintettje felismerte az adatelemzés értékét. Az új technológiákkal pedig eljött a hipersportolók kora...

Felmérték a magyar kávézókat

Vigyáznak a vendégek egészségére, de összességében kevés kreatív ötlettel javítják az vásárlói élményt a magyar kávézókban - derült ki az ügyfélkiszolgálás piacán 20 éve...

Minden tizedik forintunkat hazai webáruházakban költöttük el

A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2020-ban elérte a nettó 1046 milliárd forintot, először lépve át az 1000 milliárdos lélektani határt – derült ki a...

Több magyar terméket veszünk

Egy friss kutatásból kiderült, hogy a vásárlók több mint egyharmada 10 százalékkal többet is hajlandó fizetni egy termékért, ha az Magyarországon készült. A járvány...

Átalakítja a mobilozási szokásokat az 5G

Máshogy használják az okostelefont azok, akik már 5G-n mobiloznak, mint a 4G-t használók – derül ki az Ericsson kutatásából. Az 5G-sek többet játszanak a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...