A nők nyitottabbak az újonnan debütáló digitális eszközökre – ezt állítja több nemzetközi kutatás is. Csakhogy a hordható technológia térhódításának kezdetén jelentős problémát okozott,...
Éledezni kezd a hazai ingatlanpiac, a Duna House februári adatai lassú felfelé indulás jeleit mutatják. Az ingatlanközvetítő cég saját becslése szerint országosan 6253 adásvétel...
A KSH a bruttó bérekről több statisztikával is rendelkezik. Egyfelől a foglalkoztatottak egy szűkebb köréről havi kereseti, illetve bruttó munkajövedelmi adatokat szolgáltat, másfelől a...
Míg 2022-ben a korábbihoz képest visszafogottabban nőtt a világ elektromos áram igénye, az előttünk álló három évben azonban jelentős mértékben, Japán éves áramfogyasztásának duplájával...
A magyarok elsöprő többsége alapvetően pozitív hozzáállással fordul a technológiai fejlődés felé – derült ki a MediaMarkt legfrissebb, reprezentatív kutatásából. Bár olykor ránk tör...
Világszerte rohamléptekkel nő a ChatGPT népszerűsége, amely mindössze két hónappal az elindítása után már 100 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik. Az ESET kiberbiztonsági szakértői...
Bár ugyanannyiba kerülnek, az élénk színű készülékeknél jóval kelendőbbek a felújított okostelefonok piacán a visszafogott, jellemzően fekete-, szürke-, és ezüstszínű készülékek. Kedvező áruk révén...
A virtualizált, felhő-központú képességek bevezetésével az önálló 5G maghálózatokra való áttérés nagyobb eszközsűrűséget, megbízhatóságot és késleltetést tesz lehetővé, valamint megnyitja az utat a fejlett...
A gyerekek többsége szeretné, ha a játékok karaktereiben jobban magukra ismerhetnének – derül ki a LEGO kutatásából. Tíz évvel a LEGO Friends megjelenése után...
Kissé erősödött a vállalkozások foglalkoztatási szándéka. A cégek közel negyede tervez munkaerőfelvételt, miközben újra 10 százalék alatt van az elbocsátásban gondolkodók aránya – derül...
Bár kifejezetten üdítő a magyar e-kereskedelem múlt évi teljesítménye a régiós eredményekhez képest, azonban továbbra is aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar...
Nagyon kevesen vennének biztosan autót egy éven belül: a 30-59 évesek mindössze 6 százaléka, azaz a döntő többség nem tervezi, csak 29 százalékuk tartja...
Tavaly átlagosan 2 millió 156 ezer aktív korú nő állt alkalmazásban, ezzel az aktív korú, 15-64 év közötti nők foglalkoztatási rátája 70 százalékra emelkedett....
Állateledelt a nők vesznek többen, és napi háztartási cikkeket is ők vásárolnak nagyobb arányban, míg a mosógépet vagy hűtőszekrényt azonos arányban rendelik mindkét nem...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....