- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Búcsúzhatunk az egyszer használatos műanyagoktól

2021. július 1-től megváltozik a hulladékgazdálkodás szabályozása az Európai Unióban, és hazánkban is életbe lép az egyszer használatos műanyagokról (SUP -Single Used Packaging) szóló...

Beindult az ingatlanpiac

Az év végi megtorpanás után sokak számra kérdéses volt, hogyan indul 2021 az ingatlanpiacon, visszatérnek-e a vevők és eladók, élénkülés várható vagy folytatódik a...

Tizedannyi energiát fogyaszt az 5G-s mobilhálózat

A világjárvány során a hálózatok minden korábbinál kritikusabb feladatot láttak el a társadalom és a gazdaság működésében. A következő években pedig abban játszhatnak kulcsszerepet,...

Ezek lesznek a legfontosabb technológiai trendek 2021-ben

A koronavírus-járvány egyértelműen felgyorsította a digitalizációs folyamatokat, és a technológia teljes mértékben átalakította a vállalatok működését. A cégeknek pár hét alatt kellett levezényelniük azokat...

Egyre több élelmiszert rendelünk házhoz

Volt, aki napi kétszer rendelte házhoz kedvenc ételeit, de olyan netpincérező is akadt, aki a bevásárlását is szinte csak online intézte a tavalyi évben....

Nem tudnak eleget a gyerekek ahhoz, hogy felismerjék a netes fenyegetést

Az 1-3. osztályos gyerekek szüleinek 70 százaléka gondolja azt, hogy a gyereke nem igazán felkészült az online fenyegetések felismerésére – derül ki a Sophos...

Nagy ütést kapott a használtautó-piac

A használtautó-kereskedők várakozása szerint a hazai használtautó-piac mérsékelt, 2-3 százalékos ütemben bővülhet, ami mintegy 800 ezer gazdát cserélő személyautót jelent – derül ki a...

Sokat fizethetnek a szabálytalanul drónozók

Egyre gyakrabban hallhatjuk az ismerős „zümmögést” a fejünk felett: ma már nem készül igényes esküvői videó vagy céges imázsfilm drónfelvételek nélkül, de a modern...

Készülhet az e-kereskedelem a legújabb generációra

Az e-kereskedelem már most is meghatározó része az átlagember életének és jelentős részét teszi ki a világgazdaságnak: a Statista adatai alapján csak az e-kiskereskedelem...

A sportolás a siker titka a női vezetők szerint

Magyarországon tízből kilenc (89%) női vezető szerint a sportolás hozzájárul ahhoz, hogy sikeres vezetővé váljon – mutat rá a Testnevelési Egyetem, az Egyenlítő Alapítvány...

Beindult a farsang a Vaterán

Január óta jól fogynak a jelmezek a Vaterán, február első hét napjában ezernél is többet adtak belőlük. Az idén eladott maskarák háromnegyede teljesen új,...

A söriparnak is odacsapott a járvány

Tavaly az öt legnagyobb hazai sörgyártó (Borsodi, Dreher, Heineken, Carlsberg és Pécsi) teljes forgalma 7,5 százalékkal, 6,177 millió hektoliterre mérséklődött, a belföldi értékesítés pedig...

Újra csökkent a fogyasztók bizalma

Februárban kissé romlott a fogyasztói bizalom – derül ki a GKI adataiból. A GKI fogyasztói bizalmi index februárban, a januári 5,5 pontos emelkedést követően, annál...

Egyre többet költünk Valentin-napra

A szentimentális vásárlók minden eddiginél többet költenek Valentin-napra: az ezzel kapcsolatos kiadások az elmúlt évtizedben 180 százalékkal nőttek Európában az éves Mastercard Love Index...

Havi másfél milliót is kereshetnek az IT-szakemberek

A világjárvány okozta kihívások 2020-ban a vállalatok nagy részét rosszul érintették, hiszen legtöbbjüknek új megoldásokra volt szüksége, sokaknak pedig teljesen át kellett állniuk az...

Zöldterület, home office – így választunk ingatlant

Az ingatlanárakra gyakorolt közvetlen hatás mellett a koronavírus járvány miatt bevezetett óvintézkedések, a kijárási korlátozás, a home office és a távoktatás is olyan folyamatokat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac

Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a kelet-közép-európai régióban (CEE), valamint Magyarországon az elmúlt két év jelentős...

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Duplázott a hazai hitelpiac

Az előzetes várakozásoknál jóval aktívabban teljesített idén a hazai hitelpiac, ahol a CSOK Plusz kamattámogatott konstrukció népszerűsége a teljes volumen 25 százalékát fedte le, emellett a közel kétharmadára csökkent kamatszint pedig általánosságban javította a...

Bemutatta első karácsonyi imázskampányát a Pepco

Mindenkinek megvan az elképzelése a tökéletes karácsonyról. A Pepco ezen felbuzdulva indította el első karácsonyi imázskampányát: a Mindannyian különbözőek vagyunk szlogennel ellátott kampány két testvér történetét meséli el, akiknek rivalizálása megható és örömteli karácsonyi...

A magyar sörturizmus éve lehet 2025

18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 – Országos Főzdetúra térkép, amellyel ingyenesen látogathatók jövőre a benne szereplő üzemek. A sörfőzdelátogatások mellé pedig sörkóstolót is kapnak a vendégek.Mutatós, a sörkedvelők körében bizonyára...

Don't Miss

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...