Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Felpörgött az online divatcikk-vásárlás
A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben...
Mercedes, Tesco, NIKE – ezek a márkák mozgatták meg az online közösséget
A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt...
A kkv-k több mint felének nincs marketingterve
A megkérdezett kis- és középvállalkozások 56 százaléka jelezte a Clientfactory kutatása során, hogy nincs marketingterve, a válaszadók harmada pedig nem fogalmaz meg semmilyen előzetes...
Nem forgatta fel az ingatlanpiacot a járvány
Az újépítésű ingatlanok és vidék térnyerése, csökkenő forgalom, valamint az ingatlanárak növekedésének tovább mérséklődése jellemezték az elmúlt év magyarországi ingatlanpiacát. A KSH legfrissebb, 2020....
Átrendezte a kommunikációs szokásainkat a pandémia
A mély, bensőséges beszélgetések sosem látott arányban terelődtek át a digitális csatornákra, a videóchat-használat egyenesen megduplázódott. Mint arra az NN Biztosító legutóbbi kutatása rávilágított,...
Így dolgozunk a COVID alatt
A legtöbben ugyanabban a pozícióban dolgoznak, mint egy éve, kevesen kaptak anyagi vagy lelki támogatást a COVID alatt a munkaadótól és a megkérdezettek közel...
Ez jöhet idén az e-kereskedelemben a tavalyi pörgés után
Egyre több felmérés és tanulmány támasztja alá, hogy az e-kereskedelem 2020-ban robbanásszerű növekedésen ment keresztül. A Retargeting.Biz online marketing automatizációs szoftvercég magyarországi vezetője, Nótin...
Közeleg a nagy fordulat, előz a streaming
Pár éven belül többet költhetnek streaming videószolgáltatásokra az amerikaiak, mint tévéelőfizetésre – derül ki a Strategy Analytics prognózisából. Az előrejelzés szerint az előzés már...
Sokaknál már fontos szempont a fenntarthatóság építkezéskor, felújításnál
A zöld építési megoldásokat a lakosság 82 százaléka költségesnek tartja, mégis több mint felük számára hangsúlyos szempont a környezettudatosság építkezéskor, felújításkor – derül ki...
Kevés a fizetés, megszűnt a munkahely – ezért váltanak pályát a magyarok
Magyarországon 10-ből 7 ember váltott már pályát karrierje során, tízből négyen ráadásul több alkalommal is kerültek ilyen helyzetbe – derül ki a Profession.hu magyar...
Így juthatnak versenyelőnyhöz a bankok
A személyes pénzügyek kezelése (PFM, personal finance management) területen szereztek a digitális bajnokok az egyik legnagyobb előnyt társaikkal szemben az elmúlt 2 évben –...
Sokan pattantak kerékpárra tavaly
A 2020-as mérési eredmények a korábbi trendet folytatva a szabadidős kerékpáros forgalom nagymértékű, átlagosan 17 százalékos növekedését mutatják – derül ki az Innovációs és...
Ez jelenti a legnagyobb kihívást a hazai munkavállalóknak
A munka és a magánélet egyensúlyának fenntartása okoz gondot ebben a pandémia alatt a hazai munkavállalóknak, 48 százalékuk jelezte ezt a problémát a Randstad...
Digitalizáció és bizalmi viszony – ez lehet a siker kulcsa
A pandémia miatti válságból úgy jöhetnek ki jól a cégek, ha képesek szoros, bizalmi viszonyt ápolni minden ügyféllel, mindezt a lehető legmagasabb fokú digitalizáltság...
Átalakítja az ingatlanpiacot a home office
Az elmúlt évben ugrásszerűen megnőtt a home office és távmunka aránya. Amennyiben ez a foglalkoztatási forma a járványhelyzet enyhülése után is a mindennapok része...
Így állunk az ivással
A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata nemrégiben Magyarországon is elindította DRINKiQ kampányát, melynek keretében a tudatos és felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságára...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal
Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...
A TV2-től az Indamediához igazol Csikesz Erika
Csikesz Erika, a TV2 Csoport korábbi értékesítési és digitális igazgatója az Indamediahoz tartozó DisplayNOW Zrt. vezérigazgatójaként folytatja karrierjét. A szakember augusztus 1-én érkezik a céghez.
A vezető szakember, aki 2019 óta töltötte be a TV2...
Visszatért a Telexhez Lovas Gergő
Július elsejétől újra a Telexnél dolgozik Lovas Gergő, a híroldal volt munkatársa. A newsroom vezetése mellett az ügyeleti rendszer átalakításán is dolgozik majd, hogy még gördülékenyebben működjön a szerkesztőség.
(kiemelt fotón Lovas Gergő, forrás: Telex/Ajpek...
Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai
A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA) eredményhirdetésén. A Bolt taxi, az MVM Csoport és a Budapest...
Kiderült, mennyire hatékony a retail media
A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatásából, melynek során azt mérték...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...