- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Kiderült: nem csak az akciókra hajtanak a magyarok

Műanyagmentesség, akciók és politika határozza meg az áruházak megítélését – derül ki egy friss kutatásból. A netezők rengeteget beszélnek az áruházláncokról, és a közösségi...

Nagyon beindulhat az 5G

Becslések szerint a globális adatforgalom 2025-re eléri a 175 zettabájtot, ami óriási ugrás az 1,2 zettabájthoz képest, amelyet 2010-ben, a 4G globális indulásának évében...

Szakmai kihívásokra vágynak a fiatalok

Tudatosan választanak maguknak szakmai gyakorlati helyet a Camp Leaders progjamjaiban részt vevő fiatalok, tisztában vannak a nyelvtudás értékével, emellett fontosnak tartják az önállóságot és...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia forradalmasítja a szakmákat, az emberek helyett gépekre tervezünk IT szolgáltatásokat, még értékesebbé válnak az adatok, és a csapatmunka hozza meg a...

Nagy változások jönnek a számlázásban

A hazai könyvelők munkaidejük akár háromnegyedét is adatrögzítéssel töltik. Annak ellenére végeznek ennyi monoton munkát, hogy könyvelőszoftverrel dolgoznak és ügyfeleiket is biztatják az online...

Ellepték a streaming eszközök az otthonokat

Az amerikai háztartások 70 százalékában található valamilyen streaming lejátszást támogató eszköz, az otthonok felében pedig már okostévét használnak – derül ki a Parks Associates...

Növelik a tétet a zsarolóvírusos támadók

A digitális biztonság területén számos jelentős változás ment végbe 2019-ben, amelyet a Sophos 2020 Threat Report is részletez. A védelmi oldalon állók számára fontos...

Alacsony forgalommal zárt az ingatlanpiac

Decemberben, országosan 10127 ingatlan adásvétel bonyolódott, valamint 73,5 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott a Duna House havi Tranzakciószám Becslése és jelzáloghitel előrejelzése...

Egyre hosszabban telefonálunk

Egyre inkább mobilneten köszöntenek, ünnepek után hosszabb hívásokat bonyolítanak a Telenor ügyfelei. A Telenor megvizsgálta a Hipernet hálózaton mért hang-, SMS- és mobilnet-forgalmat a 2019....

Technológiai trendek, amik megváltoztatják a világot

2023-ra 49 milliárd eszköz csatlakozik majd a világhálóhoz és számos új technológia megjelenésére, illetve elterjedésére is lehet számítani a következő évtizedben: a virtuális és...

Elképesztő változások jönnek a bankolásban

Hamarosan nem csak a készpénzt, de akár a bankkártyát is elfelejthetjük, ha vásárolni indulunk – alapvető változások jönnek a pénzügyek intézésében 2020-ban. Márciustól elegendő...

A magyaroknak is bejön a streaming

Sokat használják a streaming videószolgáltatásokat azok a magyarok, akik előfizetnek ilyen megoldásra – írja a 24.hu az IDEA Intézet kutatása alapján. A Netflixhez és...

Konzolos és PC-s játékokra vágynak a gyerekek

Karácsonykor költjük a legtöbbet gyermekeink játékaira, a megkérdezettek közel egyötöde húszezer forint feletti értékben költ erre a kategóriára – derül ki a GKI Digital...

Karácsonykor is hódítanak az élményajándékok

Minden második ember élményt akar adni idén karácsonyra, a 18-24 éves fiatalok körében ez az arány 80 százalék – derült ki a Bónusz Brigád...

Rengetegen szabadulnak meg a karácsonyi ajándékoktól

Az emberek 55 százaléka szokta visszacserélni a karácsonyi ajándékot, 22 százaléka pedig egy éven belül továbbajándékozza a sosem vágyott meglepetést – derül ki a...

Az állásába kerülhet az átgondolatlan posztolás

A magyar munkavállalók ötödének rugalmasak a főnökei, míg nyolc százalékuknak minden lépését figyeli a munkáltatója. Van, ahol pontos irányelvek szabják meg például, mit posztolhatnak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Felfelé ível a luxusórapiac

A prémium és luxusórák iránti kereslet világszerte jelentős növekedést mutat az elmúlt években. Szakértők szerint a luxusóra-piac értéke 2032-re közel 135 milliárd dollárra emelkedhet, ami több mint 12 százalékos átlagos bővülést jelent évente. Az...

Így erősítené pozícióját a Toyota

A tavaly világszinten és Magyarországon is piacvezető Toyota idén plug-in hibrid és akkumulátoros elektromos modelljeivel erősítené tovább piaci pozícióját.Nem túlzás kijelenteni, hogy az immáron Magyarországon is harmadik (a kivonásokkal tisztított újautópiacon ötödik) egymást követő...

Mit keres a mesterséges intelligencia a bíróságokon?

A mesterséges intelligencia a jogi területet is teljesen átalakíthatja. Alkalmazása elsősorban kiegészítő, előkészítő funkcióban nagyban javítja a jogszolgáltatás minőségét. Nem helyettesítheti ugyanakkor a humán szakértelmet – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi...

Mozgolódnak a befektetők az ingatlanpiacon

A tavalyi év a várakozás éve volt, az utolsó hónapok ingatlanpiaci fellendülése azonban optimizmusra ad okot. Előkerülnek a megtakarítások és visszatérnek a befektetők, ezekkel a várakozásokkal indul az év.Sokan mondogatják, hogy a befektetők nem...

Ezért fontos a cégeknek az adatstratégia

A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának 2025. január 30-i rendezvényén azt járták körül a résztvevők, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak felelősen az adatvagyonukkal, és hogy mindez hogyan járulhat hozzá ahhoz, hogy...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...