Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Optimistábbak a cégvezetők
A tavalyi évhez hasonlóan továbbra is stagnálnak az IT beruházások, a tartós bérleti konstrukció azonban óriási növekedésnek indult – derült ki a Rentasystem felméréséből.
A...
Készülnek az ünnepekre a kiberbűnözők
Az ünnepek közeledtével a szokásosnál is nagyobb figyelmet kell fordítanunk adataink védelmére és otthonunk, családunk digitális biztonságára. Utazás alatt különösen óvatosnak kell lennünk.
Hogy nagyobb...
Ettől idegesek a magyar autósok
A magyar autósok 67 százaléka szerint idegesítő, ha valaki használja a mobilját vezetés közben – derül ki a KwikFit internetes felméréséből. A közlekedésbiztonsági kérdőívet...
Reklámdömpinget hozott a Black Friday
Átlagosan 295 alkalommal találkozhatott egy 18-59 éves internetező PC-n a Trade iparág hirdetéseivel november 1. és 30. között a Gemius elemzése szerint.
Ugyanez a...
Konkurenciát kapnak a bankok
Az open banking és az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetése Magyarországon is megnyitja a kaput a digitális pénzügyi szolgáltatások és innovatív fizetési megoldások előtt. Hogyan...
Felpörgetheti az ingatlanpiacot a dugódíj
A fővárosi forgalomcsillapítás és az ingázók tömegközlekedésre terelésének terve több évtizedes múltra tekinthet vissza, de csak elvétve születtek részleges intézkedések. Pedig – ha nem...
Kínos dolog derült ki a magyar munkavállalókról
Kínos vagy éppen bonyolult munkakörük miatt is állítottak már valótlant a magyar munkavállalók arról, valójában miért kapják a fizetésüket – derül a Profession.hu felméréséből....
Kétmilliárdot költünk csokitélapóra
Nyolc és fél millió darab csokimikulást vettek a magyar fogyasztók több mint kétmilliárd forint értékben 2018. november-decemberben: ez 5 százalékos mennyiségi növekedést jelent 2017...
Így változott a karácsony
A magyarok többsége ragaszkodik a karácsonyi tradíciókhoz. Egyes ünnepi fogyasztói szokások azonban több tekintetben változtak a rendszerváltás óta: ma például változatosabban étkezünk, nagyobb figyelmet...
Így költöttünk el 60 milliárdot
Új rekord a közvetlen értékesítésben: az eddigi legnagyobb, 192,9 milliárd dolláros globális forgalommal és bővülő, 118 millió fős értékesítői létszámmal zárta az elmúlt évet...
Veszélyben a netező gyerekek
Egyre korábban, és egyre több gyerek használ okoseszközöket – a jelenleg alsós gyermekek közül minden ötödik már óvodás korában kapott okosmobilt, míg a felsősöknél...
Így karácsonyoznak a magyarok
Az átlagos magyar internetező elsősorban a szűk családi körnek, 10-50 ezer forint értékben ajándékoz, és csak néhány héttel karácsony előtt, leginkább a tömött üzletekben...
Erre buknak a programozók
Még mindig óriási a kereslet a programozók iránt hazánkban, ennek ellenére az álláshirdetések kis része tudja csak hatékonyan megszólítani a munkát kereső fejlesztőket. Egy...
Így változtak a vásárlói szokások
Egyre inkább online keresnek termékeket és szolgáltatásokat az emberek: a potenciális vásárlók 38%-a már az interneten fedezte fel a megvásárolni kívánt árucikket, míg a...
Kiderült, mi lesz a fa alatt
Karácsonykor is menő lesz a nyuszi – derül ki a JátékNet.hu vásárlási adataiból. A webáruháznál az év legforgalmasabb időszaka a tél: a Black Friday...
Változásra készülnek a családi vállalkozások
A közép- és kelet-európai magánvállalkozások tulajdonosainak új generációja ambiciózus tervekkel készül a jövőre: az ügyvezetői tisztségre pályáznak, 2025-ig pedig többségi tulajdonosként is el tudják...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Rajtol a Darts Premier League a Sport TV-n
Ma indul a 2025-ös Darts Premier League a Sport TV-n. A nyitónap negyeddöntőinek slágermérkőzésén a darts történetének legfiatalabb világbajnoka, Luke Littler a pár héttel ezelőtti vb-döntőt megismételve, a háromszoros világbajnokkal, Michael van Gerwennel méri...
Közel 600 millió forintos filmes támogatásról döntöttek
A Szerdai gyerek és a Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre című alkotásokat jegyző Horvát Lili Jegyzeteim a Marsról címmel európai koprodukcióban készülő mozifilmjének gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A romantikus sci-fi alkotást a tervek...
Rengeteg kölcsönt vettek fel a magyarok
Megjelent a Magyar Nemzeti Bank (MNB) statisztikája, ami a decemberi hitelkihelyezéseket összesíti. Így már pontosan ismert mennyi kölcsönt nyújtottak a bankok a tavalyi évben. Brutális rekordok dőltek meg, rengeteg kölcsönt vettek fel a magyarok...
Megint drágul a bankolás
Már két bank is bejelentette, hogy tavasszal megemeli a lakossági számlavezetéssel kapcsolatos díjait a tavalyi infláció mértékével azt követően, hogy az idei év elején egymást érték a bejelentések a pénzügyi tranzakciós illeték másfélszeres emelkedésének...
Nagyot nőtt a GymBeam
A GymBeam, Európa leggyorsabban növekvő fitnesz e-kereskedelmi szereplője 2024-ben figyelemre méltó pénzügyi eredményt ért el, megerősítve pozícióját az egészség- és fitnesz iparban. A 200 millió eurót meghaladó bevétellel, - amely 29%-os növekedést jelent az...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...