- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Nem becsülik meg a fiatalokat a munkahelyeken

Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk tartotta kellően stabilnak 2025. első negyedévében, ami csökkenést jelent az előző év utolsó negyedéhez...

Egyre több magyar utazik a Skandináv térségbe

Az elmúlt években hétszeresére emelkedett a Skandináv térségbe utazók száma a Wizz Air budapesti járatain. A légitársaság utasai közül nemcsak itthonról, de Európa minden...

Emelkedhet a banki adó

Egy törvényjavaslat alapján a bankok adófizetési kötelezettsége megemelkedhet 2026-ban. De hogyan hathat ez az ügyfelekre? Megemelkedhetnek a számladíjak, hitelkamatok? A Bankmonitor elemzéséből kiderül.A napokban...

Mégsem nőtt akkorát a magyarok vagyona

A magyar háztartások medián nettó vagyona 30,6 millió forint volt 2023-ban, ez 55,33 százalékkal haladta meg a három évvel korábbi értéket. Ez egy nagyon...

A befektetők diktálnak a budapesti ingatlanpiacon

2025 áprilisában Budapesten zárult adásvételek csaknem felében befektetési célból vásároltak ingatlant - derül ki a Duna House adataiból. Ez a tendencia új lendületet adhat...

Kihívást jelent a nyári szünidő

A gyerekek nyári szünideje amellett, hogy anyagilag is megterhelő a családok számára, a felügyelet megszervezésében is komoly kihívás elé állítja a szülőket. Sok családban...

Meglepetést okozott az infláció

A vártnál magasabb lett az április infláció. A jövőt nézve sok a bizonytalanság, a mostani helyzet szerint 4,5 százalék alatt lehet az éves infláció....

Így trükköznek a kedvezőbb árú repülőjegyért a fiatalok

Ugyan a Kiwi.com által vizsgált országok fiataljai közül a magyarok terveznek a legkevésbé külföldre utazni idén, viszont akik repülnek, azok körében leginkább a magyarok...

Imádják a nyereményjátékokat a vásárlók

Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési lehetőséghez jut – derül ki az Etele Plaza friss kutatásából. A fogyasztók több mint...

Az Insta a fiatalok kedvence

Az Instagram a favorit a 14-25 éves korosztálynál: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ dolgairól, ehhez a platformhoz ragaszkodnának a leginkább, ha csak egyet kellene...

Nyugdíjmilliárdok sorsa dől el a következő napokban

Bár az szja-bevalláshoz tartozó nyilatkozat kevesebb mint egy perc alatt kitölthető, ezt elmulasztva mégis évente több milliárd forint adóvisszatérítésről mondanak le a nyugdíj-, illetve...

Rekordszámú adathalász-támadás Magyarországon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legutolsó adatai alapján Magyarországon éves szinten 20–50 ezer fő válhat közvetlen adathalász-támadás áldozatává. A Sophos kiberbiztonsági vállalat...

Így készülnek a nyárra a fiatalok

Egyre több fiatal tervez utazást az idei nyárra – derül ki az Ifjúságkutató Intézet friss kutatásából. A 15–39 évesek közül tízből közel heten (65%)...

Megtorpant az építési kedv

Továbbra sem élénkül az építési kedv, a 2025 első negyedévi KSH-adatok szerint az új lakások száma 2,7 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához...

Most érdemes belevágni a lakásfelújításba

Tízből hat magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk. A felújítási kedv érezhetően erősödik az...

Kilőttek a lakásárak, drágultak a hitelek

Bár tavaly újra hatalmas lendületet vett a magyar lakáspiac, ezzel együtt a finanszírozási környezet is megváltozott. Éves összehasonlításban nőtt a lakáshitelek kamata és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....