Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Rengeteg időt pazarlunk a vásárlással
Minden ötödik magyar gondolja úgy, hogy rengeteg idejét pazarolja bevásárlásra, ennek ellenére csak a lakosság 4 százaléka vásárol élelmiszert online – derült ki a...
Kevés utazó van tisztában a jogaival
Az uniós utasok kevesebb mint fele, 43 százaléka tudja, hogy az Európai Unió (EU) szabályozza az utasokat megillető jogokat - derült ki az Európai...
Ütős újdonságok jönnek a szépségpiacon
2020 a szépségipar egyik legemlékezetesebb és legizgalmasabb éve lesz – derül ki a FOREO éves trend riportjából. Technológiai újítások, hiper-perszonalizált termékek és sokkoló megoldások...
Zöld fordulat jöhet az ingatlanpiacon
Az ingatlanpiac dinamikus bővülése minden bizonnyal alábbhagy idén, de az áremelkedés még nem ér véget. A különböző, lakásvásárlást ösztönző, határozott időre szóló támogatások előre...
Áttörés előtt a blockchain
QR kódokkal védett tejtermékek, blokkláncban tárolt betegadatok, jelszómentes fizetés – mindennapi életünk egyre több területén használatos a módosíthatatlan és hiteles adatnyilvántartást garantáló blockchain-technológia. Az...
Kiberbűnözés: idén is kemény harcok várhatók
Idén is fontos lesz az IT-biztonság a vállalatoknál, egyre aktívabbak a kiberbűnözők. A Micro Focus szakértői szerint 2020-ban a gépek sietnek segítségünkre a védekezésben,...
Felforgatják a munkaerőpiacot az új technológiák
Az automatizálás, digitalizáció és a robotizáció lehetnek 2020 munkaerőpiacának legfontosabb hívószavai. A cégek a közzétett gazdasági prognózisok hatására fokozni szeretnék hatékonyságukat, így az ezt...
Rengeteg médiacég bukhat el
A média- és szórakoztatóipar vezetőinek egyharmada szerint öt éven belül megszűnhet a vállalkozása, ha nem sikerül megújítaniuk a céget – derül ki az EY...
Érdekes tények a hazai bankokról
A Gemius részletesen elemezte a bankok év végi kommunikációját a Gemius új termékével, az AdReal elemző eszköz segítségével. Milyen módon jutnak el a felhasználókhoz...
Így neteznek a kkv-k
A hazai kkv-k kezdik felismerni az online világot, tízből hét cég rendelkezik ugyanis saját weboldallal, egy jelentős részük pedig már a legnépszerűbb közösségi média...
Kiderült: nem csak az akciókra hajtanak a magyarok
Műanyagmentesség, akciók és politika határozza meg az áruházak megítélését – derül ki egy friss kutatásból. A netezők rengeteget beszélnek az áruházláncokról, és a közösségi...
Nagyon beindulhat az 5G
Becslések szerint a globális adatforgalom 2025-re eléri a 175 zettabájtot, ami óriási ugrás az 1,2 zettabájthoz képest, amelyet 2010-ben, a 4G globális indulásának évében...
Szakmai kihívásokra vágynak a fiatalok
Tudatosan választanak maguknak szakmai gyakorlati helyet a Camp Leaders progjamjaiban részt vevő fiatalok, tisztában vannak a nyelvtudás értékével, emellett fontosnak tartják az önállóságot és...
Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia forradalmasítja a szakmákat, az emberek helyett gépekre tervezünk IT szolgáltatásokat, még értékesebbé válnak az adatok, és a csapatmunka hozza meg a...
Nagy változások jönnek a számlázásban
A hazai könyvelők munkaidejük akár háromnegyedét is adatrögzítéssel töltik. Annak ellenére végeznek ennyi monoton munkát, hogy könyvelőszoftverrel dolgoznak és ügyfeleiket is biztatják az online...
Ellepték a streaming eszközök az otthonokat
Az amerikai háztartások 70 százalékában található valamilyen streaming lejátszást támogató eszköz, az otthonok felében pedig már okostévét használnak – derül ki a Parks Associates...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Tovább nőtt a Telekom
A harmadik negyedévben 17,7 GB-ra nőtt a lakossági ügyfelek átlagos havi mobil adathasználata, ami 22 százalékos emelkedés az egy évvel korábbihoz képest. A nyári hálózatnyitás hatására több mint 700 ezer új ügyfél tapasztalhatta meg...
Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok
A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








