Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Itthon is hódít a mobilfizetés
Egyre népszerűbb a mobilfizetés Magyarországon: a magyar kártyabirtokosok május végéig jóval több alkalommal használtak mobiltelefont egyérintéses fizetésre, mint tavaly az első öt hónapban, az...
Ezért küzdenek a fiatalok
A magyar fiatalok négyötöde leginkább magának szeretne bizonyítani, míg a külföldi hallgatóknak inkább a család véleménye számít. A hazai egyetemisták saját teljesítményüket elsősorban osztályzataik...
Milyen a jó iroda?
Több mint 150 budapesti iroda alkalmazottait kérdezte meg a REsolution Consulting (REscon) júniusban arról, milyen munkahelyi környezetben dolgoznának szívesen. Az eredmények alapján az egylégterű...
Visszatértek a veszélyes kiberbűnözők
Még mindig aktív a Téli Olimpiai Játékok idején működésbe hozott, Olympic Destroyer nevű kibercsapda mögött álló hekkercsapat - állítják a Kaspersky Lab kutatói. Úgy...
Erre figyeljen, ha kocsival indul nyaralni
A családok közel 50 százaléka megy autóval nyaralni június közepétől egészen szeptember elejéig, azonban csak kevesen készülnek fel megfelelően az utazásra - derül ki...
Közeleg az 5G, felfutóban a mobil IoT
Az Ericsson legfrissebb Mobilitási Jelentésének középpontjában az 5G kereskedelmi bevezetése és a korábban jelzettnél nagyobb arányú mobil IoT fejlesztések állnak.
A mobilhálózatokon működő dolgok internete,...
Ezért tanulnak új szakmákat a magyarok
Évről-évre nő azoknak a felnőtteknek a száma, akik visszaülnek az iskolapadba, hogy új szakmát tanuljanak. Jelenleg is több ezren vesznek részt ilyen jellegű képzéseken...
Kisegíti a cégeket a Facebook
Elkezdődött a nyár, vagyis a szabadságok és out-of-office-ok időszaka. Vajon hogyan lehet a lehető leghatékonyabban támogatni a cégen belüli kapcsolattartást a kollégák között úgy,...
Jól jött az orosz győzelem a vb-nek
A Szaúd-Arábia ellen aratott fölényes győzelem nyomán 52-ről 64 százalékra nőtt azoknak az oroszoknak az aránya, akik figyelemmel kívánják követni a hazájukban megrendezett labdarúgó-világbajnokságot...
A hírversenyben sokat bukott a Facebook
Jelentős változásokat hozott az elmúlt másfél-két év a közösségi médiás hírfogyasztásban egy friss kutatás szerint, a Facebookon például 9 százalékpontos visszaesést mértek az amerikai...
Hatalmas összegek mennek a sportra
Csak 2018-ban 355-365 millió dollár közötti értékben költenek a vállalatok a sport- és fesztiválszponzorációra Magyar-, Lengyel- és Csehországban - -derül ki a Nielsen kutatásaiból....
Külföldön is rákaptak a magyarok a mobilnetre
Közel másfélszeresére nőtt az adatroamingoló telefonhasználók száma 2016-ról 2017-re – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) felméréséből.A külföldet megjárt magyar mobilhasználók...
Milliárdos üzlet lehet az e-sport
Rengeteg embert vonz, és úgy tűnik, üzletnek sem rossz az e-sport, a PwC tanulmánya szerint 2020-ra az ebből származó globális bevétel elérheti a 1,5...
A Tényekben folyik a legtöbb vér
Továbbra is betartják a hírműsorok a húszszázalékos szabályt - derül ki a Médiatanács által elfogadott tanulmányból. A Tényekben látható a legtöbb bűncselekmény és baleset.
Tavaly...
Milliárdokon ülnek a magyarok
Átlagosan közel százezer forintot kereshetnénk fölösleges dolgaink eladásával - derül ki az eNET és a Vatera közös kutatásából. Elsősorban ruházati cikkeket, kütyüket, könyveket és...
Majdnem 200 ezerből nyaralnak a magyarok idén
A magyarok 63 százaléka várhatóan elmegy nyaralni az idén, és átlagosan 194 ezer forintot tervez költeni az utazásra - derül ki a K&H Bank...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Karácsonykor véget ér Sissi története
Ahogyan megszokhattuk, karácsony tájékán debütál az Epic Drama csatornán a friss Sissi-évad – idén is így lesz, ám most utoljára: a 4. évaddal ugyanis lezárul a sorozat. A hat friss epizód december 26-ától esténként...
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia
Néhány évvel ezelőtt még futurisztikusnak tűnt, hogy digitális asszisztensek támogassák a munkánkat, összegezzenek olyan adatokat, amelyeket nekünk évekbe telne átbogarászni, és ezen keresztül segítsenek nekünk összetett döntésekben. Mára viszont a legfejlettebb vállalatok olyan MI-ügynököket...
Ezek a filmek érkeznek 2025-ben a hazai mozikba
2025-ben is nagyszerű filmeket hozunk a magyar közönségnek: Angelina Jolie Pablo Larraín új életrajzi filmjében alakít csodálatosat (Maria), Nicole Kidman pedig Halina Reijn erotikus thrillerében nyűgözi le a közönséget (Jókislány). A konyha című színdarab...
Creator Awards 2024: ilyen volt a díjátadó gála
Oscar-gála jellegű eseményen díjazták a hazai kreátorszakma legjobbjait. A Creator Awards 2024 powered by MBH Bank idei díjátadó rendezvénye a tavalyi nagyszabású eseményre is rátett egy lapáttal.
Az idei vörös szőnyeges gálának a MOM Sport...
Don't Miss
Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével
Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...
Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on
Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...
Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét
Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...
Kisfilmmel ünnepel a Human Telex
Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....
Olimpikonnal erősít az MBH Bank
Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...