- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Gyorsítaniuk kell a webshopoknak

A magyar lakosság 65 százaléka rendelkezik okostelefonnal a legfrissebb ‘Connected Consumer Study’ szerint. Az eszköz elterjedésével gyökerestül megváltoztak az internetezési szokásaink, hiszen menet közben...

Lapostévén nézzük a focivébét

Az idei focivébé idején is tarolhatnak az LCD-tévék, akárcsak a 2010-ben és 2014-ben – derül ki a GfK kutatásából. A futball világbajnokság élénken tartja...

Ilyenek az adósok

40 és 59 év közötti az átlagos adós: a kezelt ügyek 49 százaléka köthető ehhez a korosztályhoz – derült ki az EOS Csoport kutatásából. Az...

Érdekes változások az ingatlanpiacon

Az első lakásukat szándékozni vásárló fiatalok nehezen tartják a lépést az ingatlanpiaci fellendüléssel. Az elmúlt 6 évben szinte folyamatosan csökkent a lakásvásárlók között az...

Így neteznek az idősebbek

Az idősebb (55+) felhasználók is egyre többen vannak jelen digitális platformokon, és ezzel párhuzamosan a családtagjaik amiatt aggódnak, hogy nem elég körültekintőek az informatikai...

Igényesebbek lettek a lakásvásárlók

Az erkély, a terasz, a loggia vagy a kertkapcsolat egyre inkább alapkövetelmény az újépítésű lakások esetében. Idén április végén úgy köszöntött be a nyár, hogy...

Hódít a közösségi gazdaság

Egyre nagyobb teret nyer a sharing economy modell, nemcsak nemzetközi szinten, de Magyarországon is. A hazai internetezők harmada hallott a közösségi / megosztáson alapuló...

Egyre fontosabb a felhő

Jogi megfelelőség, tervezhető költségek, könnyű integrálhatóság a meglévő IT-rendszerekbe – ezt várják a magyar cégvezetők a vállalati felhőszolgáltatásoktól a Microsoft és az IVSZ harmadik...

Robotok gyorsíthatják az ügyfélszolgálatokat

Becslések szerint 2020-ra az ügyfelek és a vállalatok közötti interakciók 85 százaléka teljesen automatizált lesz, a rendszerek jelentős részét pedig mesterséges intelligencia alapú algoritmusok...

Ettől vagyunk boldogok

Az egészség a legfontosabb, de a szeretet tesz igazán boldoggá – derül ki a NaturComfort kutatásából. A legszebb pillanat a születés, és nélkülözhetetlen a...

Nem drágult a kgfb

2018 első negyedévében a személyautókra megkötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (kgfb) átlagdíja 37 800 forint volt, szemben a tavalyi hasonló időszakban mért 34 200 forinttal –...

Okosautók – veszélyek és megoldások

Az okos autók esetén az óriási alapárért cserébe nem olyan biztos, hogy minden tekintetben védett, biztonságos terméket kapunk. Sok esetben maguk a tulajdonosok nem...

Tarol a net az idősek között is

A hatvan éven túliak fele hónapokon belül netezni fog, ha folytatódik a mostani trend – többek között ez derül ki a Nemzeti Média- és...

Így használják a magyarok az Instagramot

Több mint 1,7 millió magyar használja az Instagramot, háromnegyedük naponta ránéz a hírfolyamára, de egyre ritkábban töltenek fel tartalmat, és a hazai felhasználók jobban...

Lenyomja a net a tévét

Az idén először több időt töltenek naponta átlagosan a fogyasztók az interneten, mint lineáris tévéműsort nézve – derül ki a GroupM friss előrejelzéséből. A...

Imádjuk a sorozatokat

Naponta átlagosan 3 óra 26 percet töltött a tévékészülékek előtt a teljes népesség 2018 első negyedévében, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban –...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb kellemetlen inflációs meglepetés

A várt kisebb lassulással szemben tovább emelkedett az infláció februárban a KSH közzétett adatai szerint. A fogyasztói árak havi szinten 0,8 százalékkal nőttek, az éves inflációs mutató így 5,6 százalék lett a januári –...

Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei

A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...

Palackvisszaváltás: ezt vitték vissza legtöbben

Fél év alatt egymilliárd palack és doboz került vissza a körforgásos gazdaságba a kötelező visszaváltási rendszer (DRS) működtetéséért felelős MOHU közlése szerint. A nyilvános adatokból olyan érdekességek is kiderülnek, minthogy a visszaváltott dobozok másfélszer...

Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója

Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...

A dráguló benzin ellenére sem tennénk le az autót

Az autósok 60 százalékát nem befolyásolja az üzemanyagok árának változása abban, hogy autóba üljenek, és jelentős részük egyáltalán nem tervez változtatni autózási szokásain 2025-ben – derül ki a Simple felmérésből.Úgy tűnik, annyira hozzászoktak a...

Digital Center

Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei

A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...

Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója

Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...

Masszív növekedés a digitális fizetéseknél

Látványosan nőtt a mobilfizetések összege a K&H ügyfelei körében: 2024-ben összesen közel 602 milliárd forintot költöttek okoseszközeikkel, ami 60 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnépszerűbb megoldás továbbra is az...

A jövőben tényleg csak az AI fogja felvenni a telefont?

A digitalizáció és a mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások az elmúlt években berobbantak az ügyfélszolgálatok hétköznapjaiba. Az új technológiák részben az itt dolgozók munkáját segítik, részben pedig javítják a szolgáltatás minőségét. Az ügyfélélmény (CX) és...

Ultragyors internetet hoznak az új technológiák

Ultragyors internet, mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt hálózatok és iparágakat átformáló digitális megoldásokat hozott a Huawei Technologies az idei barcelonai Mobil Világkongresszusra (MWC). A vállalat új 5.5G alapú fejlesztései videóhívások közben valós idejű fordítást,...