Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Kutatás
- Hirdetés -
Jelentős hatásuk van a női cégvezetőknek
Magyarországon régiós összehasonlításban jelentős hatást gyakorolnak a női cégvezetők az ország gazdaságára a Bisnode Magyarország felmérése szerint.
Az üzleti információszolgáltatással és cégminősítéssel foglalkozó vállalat 11...
Kiderült: ezt vesszük Kínából
Okoskütyük, robotporszívó és vezeték nélküli fejhallgató voltak a tavalyi év legnépszerűbb termékei a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében - derült ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád...
Az online marketing a nyerő a webshopoknál
A hazai webáruházak 93 százaléka használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás...
Nagyon megkedveltük a kártyákat
A CIB Bank folyószámlával rendelkező lakossági ügyfeleinek kevesebb, mint a fele vesz fel havonta készpénzt a számlájáról, míg az elektronikus csatornák és a bankkártyás...
Sokat bukhatnak a vállalkozások
A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek. Az új...
Ezért bízza a profikra az ingatlaneladást
Minden harmadik tulajdonos kizárólagos megbízást adott az ingatlanközvetítőknek lakása értékesítésekor - derült ki az OTP Ingatlanpont reprezentatív felméréséből. Sokan még mindig ellenérzésekkel gondolnak a...
Tévépiac: egyre többen váltanak digitálisra
Több mint 3,6 millió háztartás fizetett elő TV-szolgáltatásra Magyarországon 2017 őszén. Az összes tévés háztartás 86 százalékában volt digitális vétel – derül ki a...
Hiába az e-számla, csekken fizetünk
A háztartások többsége elektronikusan is kap számlát legalább egy szolgáltatótól, a lakosság kétharmada ugyanakkor még mindig használja a postai csekket számláinak kifizetésére - derül...
Külföldön is kártyázunk
Közel minden második magyar, aki külföldre utazik, magával viszi bankkártyáját és használja is azt – derül ki a Mastercard adataiból. A leggyakrabban a bolti...
Ilyen lehet a jövő a netezők szerint
A következő 30 évben főként az embert helyettesítő gépek, a megújuló energiaforrások, és az elektromos járművek használatának elterjedésére számítanak a hazai netezők, míg teleportálásra...
Sokba kerülhet az óvatlanság
Egyre növekszik az elosztott szolgáltatásmegtagadással járó támadások (DDoS) negatív pénzügyi hatása. A kis és középvállalkozások számára egy ilyen támadás átlagosan 120 000 dollárba kerülhet,...
Kevesen vehetnek új autót
Tavaly év végén 14,1 év volt a forgalomban lévő hazai személygépkocsik átlagéletkora, szemben az egy évvel korábbi 13,9 évvel. Egyelőre tehát a dinamikusan emelkedő...
Kiderült: erre költünk hatvanmilliárdot
Értékben meghaladta a hatvanmilliárd forintot a házi kedvencek eledelére fordított összeg 2017. február és 2018. január között: kutyaeledelre 7 százalékkal, míg macskaeledelre 10 százalékkal...
Ez várható az energiapiacon
A magyar energiapiacra is begyűrűztek a globális szintű diszruptív trendek. Egy átlag energiafogyasztó életére a közeljövőben legnagyobb hatással a digitalizáció, az ügyfélközpontúság felé való...
Nagyon pörög az e-kereskedelem
Továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés a hagyományos kiskereskedelemhez képest, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat – derül...
Ezzel támadnak a kiberbűnözők
A kiberbűnözők figyelemmel kísérték a világ eseményeit – derül ki a Kaspersky Lab jelentéséből. Olyan népszerű témák mint a 2018-as labdarugó világbajnokság és a...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Izgalmas nyári estéket ígér a Spektrum
Téren és időn átívelő vetítésekkel teszi különlegessé augusztusban a napszállta utáni órákat a Spektrum. Az AMC Networks ismeretterjesztő televíziója vasárnap esténként híres expedíciók, nagy felfedezések, letűnt birodalmak és a földtörténet titkaival, míg hétköznap újabb...
Programmatic out-of-home megoldás a Telekom kampányában
A Magyar Telekom elsőként alkalmazott programmatic digital out-of-home (PDOOH) megoldásokat hazai reklámközzétevők felületein futó kampányaiban. Az aktivitáson a WPP Medián belül a Wavemaker ügyfélmárka csapata mellett a programmatic team, reklámközzétevői oldalról pedig az IK...
Elhunyt Mattyaszovszky-Bardóczy Tímea
Hosszan tartó betegség után, életéne 51. évében elhunyt Mattyaszovszky-Bardóczy Tímea – közölte az IPG Mediabrands.
Tímea pályafutása során meghatározó szerepet játszott a hazai televíziós reklámértékesítés fejlődésében. Rendkívüli munkabírásával, szakmai alázatával és példamutató profizmusával maradandó...
Nemzetközi piacra is elvinnék a különleges magyar produkciót
Különleges projektbe kezdett a Friends Club Hungary rendezvényszervező és produkciós cég, 2025. november 27-én, az MVM DOME-ban saját erőből megvalósít egy ötórás Depeche Mode koncertet, amelyben több, mint 140 magyar művész és alkotó vesz...
Cannes Lions és fesztiválszezon a Business Lounge-ban
A reklámvilág Oscarját rendezték meg júniusban Cannesban a Cannes Lions-on, ott volt Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője is, aki erről mesélt a Business Lounge július másodikai adásában. Mindeközben közeleg hazánk legnagyobb fesztiválja, a Sziget,...
Digital Center
Jótékony célokra fordítja a One a Majkával megszüntetett megbízás fennmaradó összegét
A One Magyarország 2025. július 24-én azonnali hatállyal megszüntette Majoros Péter (Majka) márkanagyköveti megbízását, és az előadóművésszel való együttműködést lezártnak tekinti. A tavaly októberben, kétéves időtartamra megkötött szerződés alapján járó megbízási díj fennmaradó részét...
Ez szükséges a kiberbiztonsághoz
Mindennapi életünk és munkánk elválaszthatatlan része lett az online tér, amely – amellett, hogy kényelmet kínál – számos veszélyt is rejt. A kiberbiztonság kérdése ma már nem különül el munka és magánélet közt, ugyanazokat...
Jelentős lépés a humanoid robotok fejlesztésében
A kínai székhelyű Unitree robotikai vállalat bemutatta legújabb fejlesztését, a Unitree R1 humanoid robotot. A mindössze 25 kilogrammos modell nemcsak könnyű és mozgékony, hanem olyan árszinten válik elérhetővé, amely korábban elképzelhetetlen volt a humanoid...
Magyarországon is elérhetők a Samsung legújabb mobiljai
Magyarországon is elérhetőek a Samsung legújabb hajlítható okostelefonjai, a Galaxy Z Fold7 és a Galaxy Z Flip7 készülékek, valamint az új Galaxy Watch8 okosóra-széria. Az új készülékek nemzetközi bevezetésével a Samsung világszerte hozzájárulhat a...
Az oktatást is megváltoztatja a mesterséges intelligencia
Fejtörést, aggodalmat, szorongást okozott a mesterséges intelligencia megjelenése az oktatás területén is, mostanra azonban a tanárok és a diákok is egyre nagyobb potenciált látnak az AI forradalmában világszerte. A tanulók könnyebb és érthetőbb magyarázatokhoz...