- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Ezért fontos a munkáltatói márkaépítés

A vállalkozások többsége a meglévő munkaerő megtartása, valamint a tehetségek bevonzása miatt tartja fontosnak a munkáltató márkaépítést – derül ki az Employer Branding Award...

Felkészültél már a Valentin napra?

Van, aki már Valentin nap előtt egy hónappal szívecskés konfettiket keresgél a neten, hogy az ünnepnek megfelelően díszítse a gyertyafényes vacsorához megterített asztalt, valaki...

Így forgatja fel az életünket a digitalizáció

A fiatalabb generációk számára már nem értelmezhető a digitális világ megkülönböztetése a „valós” világtól, számukra nem érthetőek ezek a fogalmak – többek között ezt...

Farsang: ezek a legnépszerűbb jelmezek

A családok kevesebb, mint 20 százaléka készít saját kezűleg farsangi jelmezt, legtöbben 2-5000 forintot költenek rá, az állatosak a legnépszerűbbek – derül ki a...

Elindult a boldogságkutatás

Vajon hol élnek a legboldogabb emberek Magyarországon? Derítsük ki együtt, hogy tényleg pesszimista nemzet vagyunk-e! Milyen 2018-ban a magyar lakosság boldogság és globális jóllét...

Elképesztő, mennyire ragaszkodunk a telefonhoz

A magyarok közel kétharmada lefekvés előtt is az okostelefonját nyomkodja, 45 százalékuk pedig ébredés után is azonnal nyúl a mobil után – derül ki...

Megdöbbentő: rengeteg magyart érintenek a netes veszélyek

Magyarországon már nem a tinédzserek, hanem a 18 és 34 év közötti Y generációsok vannak a leginkább kitéve a világháló veszélyeinek – derül ki...

Ehhez kevés a digitalizáció

A megváltozott piaci körülmények, felhasználói szokások szektortól függetlenül nem hagynak választást a cégeknek. Az újgenerációs platformokon meg kell jelenni, a működést, kapcsolattartást a digitális...

Beindulhatnak az online vállalkozások

Az év eleje a legnépszerűbb időszak, ha új üzlet elindításáról van szó Magyarországon – derül ki az eBay felméréséből. A legsikeresebb újonnan regisztrált kis-és...

Így vásárolunk a neten

Tízből hét e-vásárló rendelt már terméket külföldi kiskereskedőtől, ennek két fő oka a jobb árakban, illetve a speciális keresett termékben vagy márkában keresendő –...

Közeleg a gépek kora

Az üzleti vezetők 82 százaléka arra számít, hogy alkalmazottaik és a gépek öt éven belül integrált csapatként fognak együttműködni – derül ki a Dell...

Erre áldozniuk kell a vállalatoknak

Tavaly a szervezetek több, mint 50 százalékát érte zsarolóvírus támadás, átlagosan két alkalommal – derül ki a Sophos felméréséből. A zsarolóvírus támadások költsége átlagosan...

Ez várható az ingatlanpiacon

Ötödik éve folyamatosan nőnek a hazai ingatlanárak, rekordokat dönt az építkezési kedv és az új beruházások. De mit hoz az idei év? 2017 egyértelműen az...

Elképesztő mire megy el a fiatalok fél napja

Naponta akár 11 órát is eltöltenek különféle digitális eszközökön az Y generáció, más néven millenniumi nemzedék tagjai – többek között ez derült ki a...

Meglepően tudatosak a fogyasztók

A fogyasztók döntő többsége nyitott a testreszabott megkeresésekre, és vásárlásaikkor figyelembe veszik az ilyen módon kapott információt, mindezt úgy, hogy tájékozottnak tartják maguk adat-...

Megdöbbentő adat érkezett: mi lesz így a GDPR-al?

A vállalkozások mindössze egyharmada ügyel arra, hogy működése összhangban legyen a legfontosabb nemzetközi adatvédelmi alapelvekkel – derül ki a DLA Piper Data Privacy Scorebox...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Eljárást indított a TV2-vel szemben a Médiatanács

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa eljárást indított a TV2 Zrt.-vel szemben az emberi méltóság megsértésének gyanúja miatt. Az NMHH a francia médiahatósághoz is fordult egy vélelmezett jogsértés kapcsán. Eredményt hirdetett a Médiatanács...

A siker alapja: a partnerség ügyféllel, médiával, mindenkivel

Az idén ünnepli 30. évfordulóját a PanMedia. Ezen alkalomból beszélgettünk az alapító ügyvezetővel, Bognár Tamással és a PanMedia szakmai vezetőivel, Winkler Katalinnal, Várkonyi Sárával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal. Szóba került a rugalmasság, a...

Elérheti idén a 2100 milliárdot a magyarok online költése

A magyar online kereskedelmi piacot 2025-ben letarolták a globális szereplők: a főleg Kínából érkező import rendelések aránya - köszönhetően a 20-22%-os éves növekedési ütemnek - a teljes magyar e-kereskedelmi volumen 24%-át is kiteheti. Eközben...

Sokan elgondolkodnának a váltáson, ha elmaradna a prémium

Különösen aktívak a munkavállalók az álláspiacon, döntéseiket továbbra is a fizetések és juttatások mértéke határozza meg leginkább, így fokozott a vállalatokon lévő bérnyomás. Jelenleg minden harmadik dolgozó elgondolkozna a munkahelyváltáson, ha idén nem kapna...

Különleges LED vetítéssel jön az Avatar folytatása Budapestre

James Cameron új Avatar-filmje ma érkezik a magyar mozikba, méghozzá olyan formában, ahogyan itthon még sosem láthattuk filmet. A magas képkockaszámú (HFR) változatot Magyarország első és egyetlen LED-mozitermében, a Kultik Csepel Mozi Telekom–HeyLED termében...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...