- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Megkerülhetetlenné vált a közösségi média

Lezajlott a magyar kommunikációs tér teljes platformizációja, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, akik nincsenek jelen a közösségi médiában. Egyebek...

Így teljesített az ingatlanpiac

Erősödő befektetői aktivitás és az otthonteremtők kitartó lendülete mozgatta a negyedévet a hazai ingatlanpiacon.Egészen az év végig kitartó lendülettel teljesített a hazai ingatlanpiac a...

Inkább nehézség a fenntarthatóság a magyar cégek számára

A K&H fenntarthatósági index legújabb adatai rávilágítanak arra, hogy a magyarországi vállalatok többsége továbbra is elmarad a karbonkibocsátás csökkentését célzó törekvésekben. A cégek jelentős...

Többet neteztünk és tévéztünk az ünnepek alatt

Az internet és a tévé mára a kapcsolattartás és kikapcsolódás fő eszközeivé váltak. Különösen így van ez az ünnepi időszakban is, amikor videóhívással könnyedén...

Kevés hazai e-kereskedő él a retail média lehetőségeivel

A hazai e-kereskedők mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány - különösen a...

Így változik idén a munka világa

A technológia fejlődése tovább formálja a különböző méretű vállalkozások működését és fejlődését, így 2025 újabb meghatározó év lesz a munka világában. Míg 2024-ben újra...

Ezek az elektromos autók lehetnek az év sztárjai

Egyre bővül az elektromos autók kínálata, új modellekből pedig úgy tűnik, 2025-ben sem lesz hiány: elképesztő technológiai megoldásokat, környezetbarát működést és még nagyobb hatótávolságot...

Komoly eredményeket várnak a befektetők a mesterséges intelligenciától

Egyre nagyobb nyomás nehezedik a vállalatokra, hogy a mesterséges intelligenciába történő beruházásaikat kézzelfogható eredményekre váltsák. A befektetők 73 százaléka szerint a cégeknek széles körben...

Kiderült, honnan érkezett a legtöbb turista Magyarországra

Több nemzet turistáskodott hazánkban tavaly, mint az azt megelőző évben – mutatják a Kiwi.com foglalási adatai. Leginkább spanyolok repültek hozzánk, de sokkal több skandináv...

Egyre távolabb vagyunk az eurózóna tagságtól

Magyarország az Európai Unióba való belépésével kötelezettséget vállalt az euró bevezetésére. Az alábbiakban az eurózónás csatlakozáshoz szükséges négy kulcsfontosságú kritérium teljesítését elemezzük.A költségvetési hiány...

Átalakítják a vásárlási szokásokat a hűségapplikációk

Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint...

Kiderült, hol kerestek a legtöbbet az emberek

A 2023. évi nettó keresetek települések szerinti alakulását vizsgálta meg a GKI. Ebben az évben a reálkereset csökkent, de ez nem volt egyenletes a...

Bajba kerülhetnek az építőipari vállalkozások

2025. január 15-től az építőipari kivitelezést vagy tervezést végző vállalkozásoknak és egyéni vállalkozóknak – például az építészmérnököknek, kőműveseknek, tetőfedőknek, villanyszerelőknek, víz-, gáz-, fűtés- és...

Megtorpant a videójáték piac

A videójátékosok éves költése 2024-ben körülbelül 100 milliárd forint volt, ami megegyezik az előző évi eredményekkel, tehát a piac összesítésben nem növekedett. Egyes részpiacok...

Durva hatással lehet a média a nőkre

Az egyik leggyakoribb szilveszteri elhatározás: lefogyni a nyári strandszezonra. A fogadalom fő ösztönzői a médiában viszontlátott testképideálok, amelyekkel azonban a sajtó nemritkán irreális elvárásokat...

Kiderült, milyen autót vennének a magyarok

A Das WeltAuto 2024-ben elkészített egy online, reprezentatív felmérést azokkal a magánszemélyekkel, akik 1-2 éven belül szeretnének autót vásárolni. A kutatás a 18 év...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyágyúkkal jön a MAKSZ és az MRSZ közös konferenciája

2026. február 18-án, az Eiffel Műhelyházban rendezi meg az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen a „THE SHIFT” nevű konferenciát, ahol felvonul a hazai marketing,...

Tíz év után távozik a Trend FM-től és a radiocafé-tól Marosi Viktor

A saját vízióit és ötleteit követve, búcsúzik a radiocafé-tól és a Trend FM-től Marosi Viktor műsorvezető. A rádiós a két csatornán összesen több, mint 1500 adást vezetett. Most úgy látja: más irányra van szüksége...

Elérte a tizenkilencmilliós utasforgalmat a Budapest Airport

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér az utóbbi években a régió egyik legdinamikusabban fejlődő repülőterévé vált. A tavalyi 17,6 milliós utasszám után az idei év újabb rekordokat tartogatott: április óta minden hónapban több mint másfélmillió...

Az LG a Mediatort választotta

Meghívásos tenderen választotta ki az LG PR-ügynökségi partnerét, az eljárás során a Mediator ajánlatát találták a legvonzóbbnak. Az együttműködés novemberben indult a full-service ügynökséggel. Az év korábbi szakaszában lezajlott meghívásos tendereljárást követően novembertől a...

Újabb produkciókban látható Taylor Swift

A 14-szeres GRAMMY-díjas előadó két új projekttel tér vissza a Disney+-ra, köztük egy vadonatúj, 6 epizódos dokumentumsorozattal, amely a Taylor Swift | The Eras Tour rekorddöntő sikerét mutatja be a kulisszák mögül.Taylor Swift pár...

Digital Center

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...