- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Már paneláron is lehet új lakást venni Budapesten

A fővárosi lakáspiacon szinte példátlan változás történt, ami láncreakciót indíthat el Budapesten a következő hónapokban. Az ingatlan.com összeállítása szerint a XV. kerületben a panellakásokkal...

Így tervezik újra az öregedést a magyar topmenedzserek

Egy új kvalitatív kutatás szerint a mai 45 év feletti, sikeres magyarok egy "belső kontrollos" generációt alkotnak, akik aktívan és tudatosan alakítják saját egészségüket,...

Ezekben a kerületekben pörögnek a minilakások

A 2025 harmadik negyedévében Budapesten értékesített minilakások, vagyis a 16-22 négyzetméteres ingatlanok továbbra is a befektetési célú piac sajátos szegmensét alkotják. A Duna House...

Milliárdos karácsonyi költés a játékpiacon

A magyar kisgyermekes családok idén átlagosan 88.000 forintot költenek karácsonyi ajándékokra – derül ki a REGIO JÁTÉK friss országos kutatásából. A vásárlások több mint...

Kiderült, melyik a magyarok kedvenc borvidéke

A hazai borvidékek közül a Tokaji a legnépszerűbb a magyarok körében –– derül ki a Csodásmagyarország.hu online felméréséből. A dobogó második fokára az Egri...

Ennyiért vennének lakást a fiatalok

A fiatalok 26 százaléka tervez lakásvásárlást három éven belül, ők átlagosan több mint 43 millió forintos ingatlant szeretnének venni, szemben a tavalyi 32 millió...

Így készülhetünk a reptéri ünnepi rohamra

Már most megkezdődött a felkészülés a karácsonyi forgalomra a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér környékén. A tapasztalatok szerint decemberben torlódások, parkolóhiány és műszaki gondok...

Itt érdemes most ingatlanba fektetni

A magyar ingatlanpiac alaposan felfordult az elmúlt időszakban, különösen a kormányzati 3 százalékos kamatozású, kedvezményes hitelkonstrukció rendezte át alaposan a viszonyokat. A kezdeti, óriási...

Ezek lettek az ország legjobb játékai

Rekordérdeklődés mellett zárult az idei Ország Játéka verseny: a közönség több mint 30 000 szavazatot adott le az elmúlt hetekben, valamint közel 1000-en próbálták...

A bankkártya az új zsebpénz – így vásárolnak a fiatalok

A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok. A digitalizáció hatására a számlanyitás nemcsak a tudatos pénzkezelés első lépése, hanem belépő...

Egyre több magyar utazik Horvátország rejtett vidékére

Van egy horvát vidék, ahol a tenger sós illata a hegyi fenyővel keveredik, ahol a természet még mindig az úr, és ahol az ember...

A gazdasági sokkok újraírják az étkezési szokásainkat

Járványok, háborúk, természeti katasztrófák vagy pénzügyi válságok idején kialakul néhány jellemző közös fogyasztási minta: az emberek pánikszerű felvásárlásba kezdenek, olcsóbb termékeket választanak, fontosabbá válnak...

Változások az ingatlanpiacon

Az idei ősz eddig a hullámzás időszaka az ingatlanpiacon, az Otthon Start Program által generált nyári élénkülés után októberre már érezhetően visszaesett a kereslet.A...

Tudatos hírfogyasztónak tartja magát a magyarok közel fele

Csak kevés honfitársunk él információs buborékban - derül ki az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából....

Félnek a vezetők a bértranszparenciától

2026-tól új korszak kezdődik a munka világában. Az Európai Unió bérátláthatósági irányelve nem egyszerűen egy újabb adminisztratív feladat: a vállalatok működésének mélyrétegeit alakítja át,...

Black Friday – óvatosságra intenek a szakértők

A Black Friday-időszak kapcsán a szakértők a tudatos költekezésre hívják fel a figyelmet. A 2024-es akciószezonban a forgalom elérte a 160 milliárd forintot, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tarolnak az iPhone-ok a felújított okosmobilok között

Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...

Ezzel készül az ünnepekre a Viasat World

A Viasat World az ünnepi időszak műsorstruktúrájával a sokszínű érdeklődési körre alapozott, így az évvégi kínálat a természetközeli lassulástól a nagyívű kalandokon át egészen a történelmi és fikciós történetmesélésig kínál alternatívákat. A Viasat Nature karácsony...

Eljárást indított a TV2-vel szemben a Médiatanács

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa eljárást indított a TV2 Zrt.-vel szemben az emberi méltóság megsértésének gyanúja miatt. Az NMHH a francia médiahatósághoz is fordult egy vélelmezett jogsértés kapcsán. Eredményt hirdetett a Médiatanács...

A siker alapja: a partnerség ügyféllel, médiával, mindenkivel

Az idén ünnepli 30. évfordulóját a PanMedia. Ezen alkalomból beszélgettünk az alapító ügyvezetővel, Bognár Tamással és a PanMedia szakmai vezetőivel, Winkler Katalinnal, Várkonyi Sárával, Ritter Ádámmal és Tatár Istvánnal. Szóba került a rugalmasság, a...

Elérheti idén a 2100 milliárdot a magyarok online költése

A magyar online kereskedelmi piacot 2025-ben letarolták a globális szereplők: a főleg Kínából érkező import rendelések aránya - köszönhetően a 20-22%-os éves növekedési ütemnek - a teljes magyar e-kereskedelmi volumen 24%-át is kiteheti. Eközben...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...