A videójátékokról sokaknak a gyerekek jutnak eszébe, pedig felnőtt korban is ugyanolyan népszerű hobbi. A játékok iránti érdeklődés a 15-25 évesek körében a legnagyobb,...
A Google minden év végén közzéteszi a "Year in Search" listáit, amelyek megmutatják, mik voltak a legfelkapottabb keresések az országban. A 2024-es rangsor ismét...
A fiatalok sokkal szívesebben tájékozódnak a digitális platformokról, mint a hagyományos médiából, ugyanakkor a közösségimédia-használat az idősebb internetezők körében is szinte teljes körű –...
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: idén a magyarok 40 százaléka hozta előrébb a karácsonyi bevásárlást. Az ajándékoknál a minél jobb ár-érték arány és...
Az emberek többsége már 3-4 héttel karácsony előtt megkezdi az ajándékok beszerzését, csupán 1 százalék az, aki az utolsó pillanatra hagyja a vásárlást. A...
A reálbérek újbóli emelkedése jó eséllyel már megmutatkozik az idei karácsonyi költésekben is. Az ilyenkor fókuszba kerülő termékeket forgalmazó webáruházaknak 50 százaléka a tavalyi...
A legtöbb ember valamilyen gyakorisággal tesz félre pénzt, de rendszeres megtakarításra csak a magyarok bő negyede képes, derült ki a CIB Bank megbízásából készített...
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a csalók is aktívabbak. Az ünnepi forgatagban gyakran kapkodva vásárolunk és kevésbé figyelünk a biztonságra,...
Sokkal inkább utaznak távolabbi úti célra a karácsonyi időszakban a magyarok, mint az év egyéb időszakaiban – mutatják a Kiwi.com foglalási adatai. A legtöbben...
Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak...
A munkanélküliség további csökkenése és a kínai beruházási boom hatásai mellett a reálbérek növekedésének visszaesése határozza majd meg 2025-ben a magyar munkaerőpiacot, de a...
Munkaerőfelvételre készülnek a hazai cégek, sok helyen a szükséges költségkeretet és a toborzást végző munkatársak létszámát is bővíteni fogják jelenlegi terveik szerint. A megfelelő...
Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá –...
A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti...
A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően...
Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából....
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...
2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...
Minden eddiginél erősebben zárja az évet a MOL: 2025 abszolút rekordot hozott a Fresh Corner két ikonikus terméke, a kávé és a hot-dog tekintetében. A régióban 66 millió csésze kávé fogyott, Magyarországon pedig 12,4...
A mesterséges intelligencia (MI) jövőre új korszakba lép: praktikus eszközből valódi digitális segítőtárssá válik. A Microsoft friss tanulmánya szerint Magyarország lépést tart a változásokkal és az infrastrukturális feltételek adottak ahhoz, hogy felzárkózzon Nyugat- és...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....