- Hirdetés -

Kategória: Kutatás

- Hirdetés -

Közeledik az újabb válság?

2008 és 2020 után az idei év újabb mérföldkő a cégek számára. Bár egyelőre nem olyan erőteljes visszaesés látható, mint két évvel ezelőtt, de...

Így lehet zöldebb a laptophasználat

A klímaválság hatásait szinte napról napra egyre erősebben érezzük a bőrünkön és a környezetünkön. Ahhoz, hogy szembenézhessünk ezzel a globális szintű kihívással, a cégek...

Az IT szektort is elérte a válság

A kezdődő globális válság jelei már az IT-ban is látszanak. Legalábbis így látja Eyal Zucker, a digitális fejlesztésekre szakosodott világcég, az Exadel budapesti irodájának...

Így spórolhatunk az árammal

Az energia-veszélyhelyzet miatt hamarosan már magasabb árról érkezhet számla, a gáz mellett pedig a megnövekedett áramfogyasztás is sokaknak okozhat fejfájást. Egyes háztartási eszközök használatát...

Nyakunkon az ötödik ipari forradalom

A mai gyorsan változó világban a digitális átalakulás új kihívásokat hozott a munkakörnyezetbe, amivel lassan mindenkinek meg kell küzdenie. Jelenleg az Ipar 4.0 időszakát...

Így spórolnának az online vásárlók

Nem várják túl optimistán az év hátralévő részét a magyar internetezők, több mint háromnegyedük számít anyagi helyzetének romlására. A legtöbben ruhán, cipőn, utazáson és...

Kiderült, mire költünk most a legtöbbet

Kiemelten kezelik a magyar szülők gyermekeik megfelelő iskolázását, amiért plusz kiadásokat is hajlandóak vállalni – derült ki a Magyar Bankholding friss reprezentatív kutatásából. Tanév...

Egyre többen fűtenének klímával

A nyári időszakban rengetegen fordultak klímatelepítő szakemberekhez. Sokan csak egyszerű karbantartást kértek, hogy biztosíthassák készülékük megfelelő működését, de ennél is többen vásároltak idén új...

Erre váltana a katások többsége

Az eddig katázók közül a legtöbben az átalányadózás felé mozdulnának a K&H felmérése szerint, ugyanakkor sokat elárul az érintettek körében tapasztalható bizonytalanságról, hogy 30...

Nem mindegy milyen számítógéppel kezdjük a tanévet

Ma már egész fiatal kortól kezdve fontos része a gyerekek életének a számítógép. Hogy hány éves kor lenne az ideális, arról a szakemberek véleménye...

Még mindig nagyon jól keresnek a szoftverfejlesztők

A Green Fox Academy ismét elvégezte átfogó alumni kutatását, amely többek között rámutat arra, hogy a 3 év IT munkatapasztalattal rendelkező karrierváltók átlagbére átlépi...

Ezek a legnépszerűbb képzések

Mediátor, business és team coach, újmédia grafikus – az elmúlt években ezek voltak a legnépszerűbb felnőtteknek szóló szakirányú, vagy más néven másoddiplomás továbbképzések. A...

Kiderült, mennyit költünk idén nyaralásra

A legtöbben fejenként 100 és 300 ezer forint közötti kiadással számoltak az idei nyaralás kapcsán, de a pihenésre indulók 8 százalékánál 600 ezer forintnál...

Egyre több kibertámadásra számítanak az okosgyárak

Az ipari szervezetek 51 százaléka arra számít, hogy az okosgyárakat célzó kibertámadások száma növekedni fog az elkövetkezendő 12 hónapban. Ennek ellenére a gyártók közel...

Érdekes dolog derült ki a magyar felnőttekről

A magyar felnőttek 25 százaléka vallja azt, hogy nem teljesen független anyagilag a szüleitől, a magas arány fő tényezője, hogy a 18-39 éves korosztálynak...

Lakáskorszerűsítési lázat hozott a rezsipánik

A rezsicsökkentés szabályainak módosítása ösztönzőleg hat a lakosság energiamegtakarítást célzó korszerűsítési terveire – ez már egy hónap elteltével is érezhető. Emellett jelentősen módosította az...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....