- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Fiataloknak hirdet ötletpályázatot a Vodafone

A Vodafone Magyarország Alapítvány második alkalommal hirdette meg Zöld Kód – Kódolj a holnapért! című ötletpályázatát, amelyre két korcsoportban várja a fiatalok jelentkezését. Az...

Rengeteg adományt gyűjtött a Nestlé és a Tesco

Tavalyi közös kampányának eredményeként a Tesco és a Nestlé 16 millió forinttal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. Az ősszel meghirdetett jótékonysági akció keretében...

Diákok ötleteit várja a Samsung

A Samsung és az EdisonKids kreatív kihívása, a Megoldások a holnapért 2024-ben is várja a fiatalok ötleteit, amelyekkel újratervezhetik a jövőt. A nemzetközi sikereket...

Újabb milliókról dönthetnek a Tesco vásárlói

Elindult a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának szavazási szakasza. A Tesco vásárlói mától az áruházak gyűjtőládáiba bedobott zsetonokkal dönthetik el, hogy a továbbjutó...

Ingyen gyümölcsöt szállít az óvodáknak a Kifli

A Kifli.hu megható gesztussal ünnepli negyedik születésnapját: a kiszállítási területein működő óvodák számára ingyenes gyümölcs- és zöldségcsomagokat ajánl fel a január 15-i héten.A 2019...

Robotok csapnak össze a ProSuli versenyén

Idén is megrendezi diákoknak szóló robotika versenyét a ProSuli. A jelenleg is nyitott nevezési szakaszban még 3 intézmény számára van szabad hely, a szerencsés...

Tízből csak négy magyar jótékonykodik karácsonykor

Tízből négyen terveznek idén karácsonykor adományozni és/vagy önkénteskedni; a legtöbben az állatmenhelyeket, az állami gondozásban élő gyerekeket és a mélyszegénységben élőket segítenék – derült...

Gyerekeknek segít a Persil

Országos kampánnyal hívta fel a figyelmet a nélkülözés egy speciális típusára, a kisgyerekeket sújtó higiéniai szegénységre a Persil. A márka – a tavalyi évhez...

Ötvenezer eurós adománnyal segít a BMW

A tavalyi évhez hasonlóan több aktivitással idén is részt vesz a debreceni BMW gyár csapata a legszebb európai karácsonyi vásárok között számon tartott Debreceni...

Összefogott a Munch, a Tesco és az Élelmiszerbank

A Munch, a Tesco és az Élelmiszerbank forradalmi együttműködést indított el, hogy új megoldásokat találjon az élelmiszer-pazarlás problémájára, miközben támogatást nyújt az arra rászorulóknak....

Adományozásra buzdít az MBH Bank karácsonyi filmje

Az MBH Bank december 4-től 31-ig futó kampányát a Whitedog Media készítette, szoros együttműködésben a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel, mely nem csak kedvezményezettje az adománygyűjtésnek,...

Varázslatos mesevilág, ami fenntarthatóságra tanítja a gyerekeket (x)

Mivel egyre fontosabb, hogy életünk része legyen a fenntarthatóság, ezért lényeges, hogy már egészen kicsi korban megismerkedjenek a gyerekek a környezettudatossággal. Ahhoz azonban, hogy...

Díjazták az inspiráló nőket

Idén ötödik alkalommal díjazta a Femcafe.hu az Inspiráló Nőket. A piac meghatározó női portáljának olvasói a hét kategória 3-3 jelöltjére rekordszámú, több, mint 113...

Megható filmmel és nyereményjátékkal ünnepel a Honor

A Honor az idei ünnepek alatt a hétköznapi hősökre helyezi a hangsúlyt egy megható karácsonyi kisfilmmel, illetve egy izgalmas, a közösségi médián futó nyereményjátékkal....

Rekordot dönthet a Magyar Paralimpiai Csapat

Kevesebb mint 9 hónap van hátra a 2024-es párizsi paralimpiai játékokig, amelyre a magyar csapat rekord számú, az eddigi legtöbb sportágban juthat ki. A...

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges és PR-es toplista: íme az élmezőny

A kommunikációs szakma élvonalát ismét két, egyenként 50-es rangsorban mutatta be a Marketing&Média kommunikációs szaklap. A marketinges lista élére Szabó Béla Attila (Magyar Telekom), a PR-lista élére pedig Horváth Magyary Voljč Nóra (K&H Csoport)...

Gyökérkezelés modern megoldásokkal Budapesten (x)

Az egészséges mosoly mindennél többet ér. Amikor azonban fogfájás jelentkezik, sokan mégis halogatják a fogorvos felkeresését. Pedig ilyen esetben a páciensek okkal tarthatnak attól, hogy elveszítik a problémás fogat. A modern fogászat egyik legfontosabb...

A Revolut felrázta Európa zenei fesztiváljainak színpadait

A Revolut az idei nyáron Európa legismertebb fesztiváljain való megjelenésével újraértelmezte a pénzügyek és a kultúra találkozási pontját. A hagyományos szponzorálás határait átlépve, Revolut a teljes körű üzleti megoldásait és lakossági termékeit integrálta az...

Hatalmas durranásra készül a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába

Az Eseményhorizont égisze alatt Klein Dávid és Nagy Márton expedíciója a világ hetedik legmagasabb hegyére, a Dhaulagiri 8167 méteres csúcsára mászik fel, oxigénpalack és magashegyi teherhordók nélkül. Az expedíció egy hosszú távú terv megkoronázásának...

Digital Center

Hatalmas durranásra készül a Samsung

A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...