Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: CSR
- Hirdetés -
Magyarországon versenghetnek a legjobb matekos lányok
A természettudományos, informatikai, mérnöki és matematikai (STEM) diplomások között még ma is kisebbségben vannak a nők Európában, miközben ezek a szakmai területek nemtől függetlenül...
Már több mint 7 milliós adomány az eMAG-Extreme Digitalnál
Közel egy hónap alatt több mint hétmillió forint adományt gyűjtöttek össze a vásárlók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. Az eMAG-Extreme Digital saját, tízmillió forintos...
Gyerekeknek segíthetnek a SPAR vásárlói
Fogyatékossággal élő és rászoruló gyermekek nyári táborozását támogathatják az aludobozok visszaváltásakor a SPAR vásárlói az üzletlánc, a Returpack és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat együttműködése...
Ezért éri meg odafigyelni a sokszínűségre
Stratégiai előny a sokszínűség, a magyar vállalatok mégis lemaradtak a nemek közötti egyenlőség biztosításában. Szerencsére több jó példa áll a diverzitás megteremtésére törekvő cégek...
Ingyenes filmmel kapcsolódik a Yettel a Digitális Témahéthez
Idén 2022. április 4-8. között zajlik a legnagyobb hazai digitális pedagógiai esemény, a Digitális Témahét. A program apropójából a Yettel, együttműködésben a Budapesti Nemzetközi...
Csomagautomatáival segíti a menekülőket a Sameday
Magyarország legnagyobb csomagautomata-hálózatával rendelkező vállalata, az Easyboxokat üzemeltető Sameday több mint 400 automatájának segítségével gyűjt adományokat az Ukrajnából menekülők kisgyermekei számára. A Magyar Vöröskereszttel...
Több száz nő juthat ingyenes IT képzéshez
A Hello IT! for Women program keretein belül az idei évben 430 nő juthat magasabb szintű digitális tudáshoz az INCO Academy, a Green Fox...
Jótékonysági futás a menekültekért
Tennél valamit a menekültekért? Gyakran edzel, vagy a jó időben kedvet kaptál, hogy kipróbáld magad a pályán? Most összekapcsolhatod a kettőt: futócipőt húzva segíthetsz!Féltávhoz...
Iparági összefogást kezdeményez a Central Médiacsoport
Iparági összefogást kezdeményez a Central Médiacsoport a Magyar Lapkiadók Egyesülete támogatásával. A médiavállalat szeretné az orosz-ukrán háborús konfliktus kapcsán a független és hiteles tájékoztatást...
Szavazásra buzdít az RTL új kampánya
Persze hogy szavazok! címmel társadalmi célú kampányt indít az RTL Magyarország, amelyben az április 3-i országgyűlési választáson való részvétel fontosságára hívják fel a figyelmet....
Sokat tesznek a Kiflis vásárlók a menekültekért
A vásárlók már nyolc millió forint értékben küldtek adományokat az ukrajnai rászorulóknak a Kiflis futárok segítségével. Az e-kereskedő jótékonysági kampánya tovább folytatódik, termék felajánlások...
Információkkal segíti a menekülteket a Google
Az Ukrajnában zajló háború okozta humanitárius válság következtében már csaknem 3 millió ember menekült el otthonából az ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának (UNHCR) adatai szerint. Ez...
A női vállalkozókért kampányol a Viber
A nők által vezetett új és növekvő vállalkozások digitalizálását célzó verseny három nyertesét chatbotokkal és promóciós szolgáltatásokkal jutalmazzák majd A Rakuten Viber a nőnap...
Ügynökségi összefogás a menekültekért
Több magyarországi ügynökség és művész is csatlakozott a háború menekültjei számára meghirdetett jótékonysági aukcióhoz: a részt vevő ügynökségek egyenként 1-1 darab, béke tematikájú munkát,...
Három hét alatt 3 millió az ukrajnai menekülteknek
Az eMAG.hu platformján közel egy hét alatt 3 millió forint adományt gyűjtöttek össze a vásárlók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. Az eMAG-Extreme Digital saját,...
Az Auchan vásárlói is segíthetnek a menekülteknek
Mától vasárnapig az összes Auchan hipermarket gyűjtőpontján várják a termékadományokat, amelyekkel a Magyar Vöröskereszt az Ukrajnából érkező menekülteknek segít. A humanitárius szervezet leterheltsége miatt...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Hamarosan Budapesten is megkóstolhatjuk Gordon Ramsay ételeit
A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









