A Decathlon Magyarország csapata idén is körbebiciklizte az országot a jótékony célt szolgáló „Tekerjük körbe Magyarországot!” kezdeményezés keretében. A 8 napos túrán – amely...
Jelentős mérföldkövet jegyzett a globális édesség- és kisállateledel-gyártó Mars vállalat, amikor tavaly szeptemberben bejelentette “Fenntarthatóság egy generáció alatt” elnevezésű tervét. A terv célja az...
Idén 27. alkalommal rendezték meg az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyt, melyhez idén először a Vodafone Magyarország Alapítvány is csatlakozott a Junior ösztöndíj...
A Tesco az elmúlt évekhez hasonlóan 2018-ban is támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor elnevezésű adománygyűjtését. Az áruházlánc vásárlói július 5-éig, a már ismert...
További 20 000 kis- és középvállalkozás elérését célozza meg a Google a Digitális Workshop programjával 2018 végéig. Az ingyenes képzésre idén 35 városban jelentkezhetnek...
Júniusban a vállalat közel mind a 2 ezer dolgozója részt vesz önkéntes, karitatív programokban.
A június minden évben az önkéntes munkáról szól a Morgan Stanley-nél,...
Az Accenture a következő három évben több mint kétszázmillió dollárt szán arra, hogy segítsen felkészíteni az embereket a digitális korban szükséges munkahelyi készségekre. A...
Az UNICEF Magyarország elindítja #nemvagyegyedül kampányát, amelynek fő célja, hogy a netes bántalmazás fiatal áldozatai felismerjék: van kihez fordulniuk a bajban. Másodsorban pedig szól...
Az egészséges táplálkozásra nevel a világ legnagyobb U12-es gyermek labdarúgó tornája.
Az idén neves labdarúgók, köztük Dárdai Pál, a Herta FC edzője, Tőzsér Dániel és...
Izgalmas vagy ijesztő jövő vár ránk? A digitális lehetőségek és az internet kényelmesebbé, biztonságosabbá és kiszámíthatóbbá teszik az életünket, ugyanakkor újabb és újabb veszélyforrások...
Május 26-án a Vodafone Magyarország székházában kihirdették az általános iskolásoknak szóló digitális csapatverseny, a Nagy Digitális Kaland eredményeit – összesen több mint 1000, a...
Az egész gyártási folyamatra kiterjedő, holisztikus megoldás nyerte a Heineken Hungária Dobd a C-t! elnevezésű innovációs versenyének döntőjét. Ez nem esettanulmány, nem teszt és...
A Bridge Budapest és a Logiscool együttműködésével indított programban a támogató intézmények és vállalatok jóvoltából a fizetős táborok mellett közel kétszáz gyermek térítésmentes részvételére...
A 103.9 Sláger FM is csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezéséhez, melyben a Gyermekek hete eseménysorozat keretén belül egész pénteken adománygyűjtő napot tart a rádió.
Hatalmas...
Holnap, a biodiverzitás világnapján az élővilág sokféleségét ünnepeljük, és az azt fenyegető veszélyre figyelünk. A kozmetikai- és szépségipar egyik vezetőjeként a L’Oréal is felismerte...
Stratégiai partnerséget kötött a MINI és a Bridge Budapest Egyesület. A két szervezet közösen választott nyolc innovatív és stílusérzékeny vállalkozást, hogy országszerte hírét vigyék...
Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora.
Idén három...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...