- Hirdetés -

Sztárokkal jön holnap a SZÚR

|

- Hirdetés -

Többek között Istenes Bencével, Eperjes Károllyal, Nemcsák Károllyal a soraikban futnak pályára a holnap esti Színész-Újságíró Rangadón a csapatok. A futball éjszakája keretében megrendezendő attrakcióra az MTK Új Hidegkúti Nándor stadionjában kerül sor, este 8 órától. Érdekesség, hogy az első SZÚR-t is az MTK pályáján játszották a nagy elődök, 1920-ban.

Talán kevesen tudják, hogy Istenes Bence profi labdarúgó volt, a focival kereste a kenyerét. Vagy, hogy Eperjes Károly, a népszerű Szamóca a Videotonban futballozott, Balázs Pali pedig Békéscsabán, Nemcsák Károly (alias Vágási Feri) a Vasas öregfiúkban játszott bajnoki mérkőzéseket, Azurák Csaba a vb ezüstérmes Horvátországba jár fejleszteni futball tudását, Puskás Petinek az édesapja és nagyapja is focizott a színész válogatottban.

Ádáz csata várható a ripacsok és firkászok meccsén, amelynek nem is a futball értéke, hanem a szórakoztató jellege a meghatározó. Előre borítékolhatóak Rudolf Péter ördöngős cselei, Vecsei H. Miklós (Nemecsek, Rómeó) és a Szupersztárt is zseniálisan eljátszó Sándor Péter váratlan technikai megoldásai, vagy Szalóczi Pál, a népszerű bemondó bravúros védései.

Az meg különös bájt kölcsönöz az örökrangadónak, hogy ezúttal 2-2 hölgy is pályára lép. A színészeknél Keresztes Ildikó és Polyák Lilla az újságíróknál Demcsák Zsuzsa és Lipcsei Betta. Az első osztályú röplabdás Zsuzsa kikötése az volt, hogy 40 centiméteren belül senki nem közelítheti meg és egy gólt mindenképpen kell rúgnia, ami után jár neki a pincérek által a pályán felszolgált alkoholmentes koktél.

A jó hangulat – ebből is látszik – garantált, de ez még fokozható, hiszen a két szpíker a sajátos, vitriolos stílusáról közismert Hegyi Iván és Horti Gábor lesz. Vagyis leginkább talán tőlük, illetve beszólásaiktól kell tartaniuk a pályára lépőknek.

Az újságírók csapatában pályára lép főszerkesztőnk, Simon Krisztián is, így érthető módon szerkesztőségünket is foglalkoztatja az esemény, leginkább arra vagyunk kíváncsiak, hogy többen lesznek-e most a stadionban, mint egy MTK-meccsen. A tippünk az, hogy többen.:))

A gálamérkőzés után még koncertet is rendeznek a szervezők: fellép Puskás Peti (énekes, színész) és a Füri Zenetér gyerekkórus, Sándor Péter (színész), Vecsei H. Miklós (író, a Vígszínház színművésze), Keresztes Ildikó énekes és musical színész, akik kortárs magyar pop és musical dalokat énekelnek 21:30-tól a stadionban.

Szeptember 7-én rendezik meg a Futball Éjszakáját, melynek keretében az országban 21 csapatnál nyílnak meg a stadionok Az egész világon egyedülálló kezdeményezéshez alapvetően NB I-es és NB II-es klubok csatlakoztak, de több, nagy múlttal rendelkező, alacsonyabb osztályú alakulatnál is lesznek foglalkozások. Az országos rendezvényen a helyi eseményeket a résztvevő klubok alakítják, így helyszínenként eltérő a kezdési időpont és a befejezés, illetve a programok is különbözőek. A Futball Éjszakája központi helyszíne az MTK Budapest pályája, az Új Hidegkuti Nándor Stadion lesz.

Az érdeklődők a stadionok kulisszái mögé is betekinthetnek, így az öltözőkbe, a rehabilitációs helységbe, a fitneszterembe vagy akár a VIP szektorba is. Némelyik csapat klubtörténeti kiállítással, kerekasztal beszélgetésekkel készül, amelyeken például jelenlegi labdarúgóknak, a klubok ikonjainak, fizioterapeutájának, táplálkozási-, erőnléti-, mentálhigiéniai tanácsadójának vagy labdarúgó menedzserének tehetnek fel kérdéseket.

A futballszeretők sportfoglalkozásokon vehetnek részt, így a szurkolóknak kortól függetlenül lehetőségük nyílik arra, hogy például különböző képzéseken (kapusedzés, technikai képzés, szabadrúgás gyakorlás) vagy bemutató edzéseken éljék át az élsportolók mindennapi feladatait. Esetenként a drukkerek összemérhetik tudásukat dekázásban, fejelgetésben, X-box-, teqball- vagy tengó-parti keretében a profi játékosokkal. Bizonyos helyszíneken utánpótlástornákat és/vagy felnőtt kispályás kupákat is terveznek a klubok, s a legtöbb helyszínen villanyfényes gálamérkőzéssel zárul a program.

A “Futball Éjszakája” programjai részben előzetes regisztrációhoz kötöttek, amit az érdeklődők a www.futballejszakaja.hu oldalon tehetnek meg, a többi program korlátozás nélkül látogatható. A rendezvény belépődíja gyermekek számára 100, míg a felnőttek részére 500 forint. A karszalag az első kiválasztott stadionnál váltható meg, s az ott átvett karpereccel az összes helyszín meglátogatható. A sportfelszerelésről a látogatóknak maguknak kell gondoskodniuk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA