- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Új díjat alapított a BioTechUSA

Három kategória, közönségdíj, 18 millió forint összdíjazás - október 14-től november 3-ig pályázhatnak a hazai egészségügyi vagy köznevelési feladatokat ellátó szervezetek a “BioTechUSA az...

Jótékony akcióval ünnepel a Jysk

Október végén Debrecenben nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban a 100. üzletük lesz. Az új boltnyitások apropójából a kiskereskedelmi üzletlánc minden alkalommal jótékonysági...

Díjazták az Inspiráló Nőket

Idén hatodik alkalommal adták át az Inspiráló Nők Díját. A Magyar Zene Házában megrendezett nagyszabású estélyen a Femcafe.hu olvasói által odaítélt elismeréseket ünnepélyes keretek...

Inspiráló példaképeket díjaz az InStyle

Idén is jön a #Képesvagyok díjátadó gálája, amely ismét azokat az inspiráló személyeket ismeri el, akik kiemelkedő teljesítményükkel, elkötelezettségükkel és kitartásukkal példaértékűek a társadalom...

Hosszú Katinkával kampányol a Kifli.hu

A Kifli.hu, Magyarország vezető online élelmiszeráruháza, és Hosszú Katinka háromszoros olimpiai bajnok úszónő bejelentette együttműködését, amely kiemelten támogatja az anyaságot és az egészséges életmódot....

Ezért rózsaszín a saláták csomagolása

Októberben a megszokottnál több helyen találkozhatunk rózsaszínnel, hiszen a mellrák elleni küzdelem jegyében telik világszerte. Az Eisberg Hungary Kft. idén is kiveszi a részét...

Jelentős adomány gyűlt össze a GLAMOUR Gardróbfrissítés akción

A GLAMOUR magazin 2011 óta rendezi meg a Gardróbfrissítés projektet, amelynek célja, hogy az olvasók által beküldött, jó állapotban lévő, stílusos, de már megunt...

Élelmiszermentő kampányt indított az Auchan és a Nébih

Szemléletformáló kampányt indított az Auchan Magyarország a Nébih Maradék nélkül programjának szakmai támogatásával. Az aktivitás célja, hogy a termékeken lévő fogalmak pontos jelentésével –...

Indul a társadalmi célú aktivitások és reklámkampányok seregszemléje

A CALL TO ACTION (CTA) projekt célja, hogy több aktivitáson keresztül (pl. felmérés, pályázat,) bemutassa a legjobb TCR gyakorlatokat és ezáltal a reklámok társadalom...

Hasznos segítség a Lidl-től

Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal. Az újabb megállapodás értelmében a következő egy év...

Befogadó, méltányos munkahelyek pályázhatnak a HBLF díjára

Húsz évvel ezelőtt indult el az Európai Sokszínűségi Karta kezdeményezése, amelynek célja, hogy támogassa a befogadó, sokszínű és méltányos munkahelyi kultúra elterjedését. Magyarországon a...

Életmentő kampány indult

2000 óta 22 közútkezelő halt meg munkavégzés közben figyelmetlen vagy szabálytalanul közlekedő autósok miatt. A Magyar Közút az elmúlt években számos figyelemfelhívó kommunikációs aktivitást...

Sportolókat díjazott a Szentkirályi

A 2024-es Szentkirályi Tehetségprogram szakmai zsűrije június elején választotta ki a program három dobogósát, akiket a díjnyertes ásványvízmárka az országos ismertségen túl, összesen 3,5...

Már lehet szavazni a leginspirálóbb nőkre

Szeptember 9-től voksolhatnak az olvasók az Inspiráló Nők 2024. évi jelöltjeire. A Femcafe.hu hagyománnyá vált kezdeményezését már nem kell bemutatni, a női portál hatodik...

Versenyre hívja a diákokat a Shell

Megnyílt a nevezés a 2025. évi Shell Eco-marathonra, ahol az európai versenyen újra rajthoz állnak majd a legfrissebb innovációjukat bemutató, a teljesítményhatárokat feszegető mérnökhallgatók...

Így segített a Lidl

A Lidl Magyarország átfogó élelmiszermentési programjával a globális problémát jelentő élelmiszerpazarlást igyekszik enyhíteni, az adományozott élelmiszerrel átlagosan, havi szinten több tízezer rászorulót is támogat....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....