- Hirdetés -

Kategória: CSR

- Hirdetés -

Gyerekek a Microsoftnál

Hat iskola összesen 140 diákját látta vendégül budapesti irodájában a Microsoft az idei Digitális Témahéten. A gyerekek nem csupán megismerkedhettek a kódolás alapjaival, de...

Gyerekkönyvet készített az NNG

Ingyenesen letölthető verses gyerekkönyvet készített az NNG a digitális kor szakmáiról, melynek elkészítésében a vállalat munkatársai mellett közreműködött Varró Dániel, kortárs költő és Baranyai...

Díjazták a Telekomot

Varsóban különdíjat kapott a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentése a Deloitte Zöld Béka Díj közép-európai döntőjében. A régió öt országából összesen 69 fenntarthatósági jelentést jelöltek...

Chippel turbózza fel cipőit az Adidas

Tovább folytatja műanyagszemét okozta környezetszennyezés elleni küzdelmét az adidas Running és a Parley for the Oceans. Az együttműködésnek köszönhetően idén két új – páronként...

Erre készül a Nestlé

A Nestlé arra törekszik, hogy 2025-re kizárólag újrahasznosítható vagy újrafelhasználható csomagolóanyagot használjon. A Nestlé víziója szerint semmilyen csomagolóanyag nem végezheti hulladéklerakóban vagy szemétként, így...

Új weboldalt indított a Coca-Cola

Bár a magyar fogyasztók számára fontos az élelmiszerek összetétele, tartósítószer-, cukor-, színezék- és energiatartalma, a vásárlási és fogyasztási döntéseket megalapozó tudásuk meglehetősen hiányos –...

Zöld kampány az Allee-ban

A Föld megóvására hívja fel a figyelmet 2018. április 6-22. között az Allee Bevásárlóközpont ingyenes programsorozatával. Látványos divatbemutatók, magyar dizájnerek kiállítása, interaktív zöld otthon,...

Zöld akcióban a Lidl

Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről. Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól, a megújult csomagolásnak...

Édes akcióval segítettek a celebek

Ganxsta Zoli, Köllő Babett, Varga Győző, Molnár Andi, Cinthya Dictator, Risztov Éva, Gáspár Győző és Sütő Enikő a VIASAT3 gasztro-reality műsorában megmutatták, hogy a...

Jótékony akcióban a Microsoft

Év végéig több tízezer gyermek részesülhet, kifejezetten fiatalokra szabott, digitális képzésben a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesület és a Microsoft Magyarország jóvoltából. Ennek keretében...

Nők az informatikában

Nem vágynak pozitív diszkriminációra, csak a szakértelem elismerésére. Az időmenedzsment-bajnok kisgyermekes anyák a programozói munkaerőkínálat rejtett tartalékai lehetnek – állapították meg a meghívott előadók...

Kulka János is beszállt az RTL kampányába

Kulka János színművész is csatlakozott az RTL Magyarország Persze hogy szavazok! elnevezésű kampányához. Március 22-től újabb nevekkel bővül a RTL Magyarország társadalmi célú reklámjaiban megszólaló...

Inspiráló nőket díjaz a Femcafe

Idén először nagyszabású rendezvényen díjazza az inspiráló nőket a Femcafe.hu női portál. Május 10-én a Várkert Bazárban, az Inspiráló Nők Estjén adják majd át...

Így segít a Danone

Idén ismét országjáró körútra indul Magyarország átfogó egészségvédelmi programjának speciális szűrőkamionja. A legnagyobb nemzeti szűrőprogramhoz idén a Danone kiemelt stratégiai partnerként csatlakozik. A „Megelőzés...

Ezt teszi a fiatalokért a Vodafone

„What will you be?” néven indította el a Vodafone egyedülálló nemzetközi, a jövő állásaival foglalkozó programját. Ennek célja, hogy 18 országban – köztük Magyarországon...

Szülőknek segít a Telenor

Kifejezetten szülőket célzó kiadványt tett elérhetővé a Telenor, melynek célja, hogy segítse őket abban, hogyan közelítsék meg az internetezés témakörét a gyermekeikkel való beszélgetések...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...