A gyerekek számára a meseolvasás nem csupán egy kedves esti rituálé: ez egy olyan tevékenység, ami meghatározó szerepet játszik a kognitív fejlődésükben, különösen a...
A múlt évben 384,4 milliárd forintos volt az MRSZ Médiatorta, míg a Kommunikációs torta 715 milliárd forintos volt. Az iparág teljesítménye a korábbi időszakot...
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi, március 20-i eseményének, amely a mesterséges intelligencia (MI) marketingben betöltött gyakorlati szerepét...
A TWIPY Award a flipperek Oscar-díja: kaphatják gépek, de flipperrel kapcsolatos helyek is. A díjat az amerikai THIS WEEK IN PINBALL magazin adja ki...
A jelenkor véleményvezérei a márkanagykövetnek is tekinthető influencerek, akik az ismertségükre építenek pénzügyi modellt. De miért éppen az online média arcaitól várjuk, hogy az...
A mesterséges intelligencia az élet minden területére, így a reklámiparba is robbanásszerűen tört be, és mostanra az influencerek érinthetetlennek hitt világát is elkezdte átformálni....
Bár a vállalkozó nők teljesítménye, innovációs képessége nem marad el férfitársakéitól, még mindig jelentősen kevesebb nő vállalkozik hazánkban és vállalkozói önértékelésük is alacsonyabb. A...
Új partnerrel erősít a Repjegy.hu: az online repülőjegy-foglalási platform közösségi média kommunikációját mostantól a Chiro Marketing irányítja. Az ügynökség felel a Facebook-, Instagram- és...
A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség sikeresen indította a 2025-ös évet és tovább bővíti ügyfélportfólióját: a 2023 decemberében nyílt TRIBE Budapest Stadiummal való eredményes...
A Carlsberg dán sörmárka hosszú távú együttműködést kötött az Európai Labdarúgó-szövetséggel, így a márka az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre lett. A megállapodás magában...
A Magyar Fürdőszövetség várakozása szerint a hazai fürdők látogatóinak száma meghaladhatja az idén a 2019-es rekordot, ebben az évben a belépők árának átlagosan 5...
Idén is elképesztő izgalmasnak ígérkezik a 2025-ös Cannes Lions Nemzetközi Fesztivál, amelyet június 16. és 20. között rendeznek meg Cannes-ban. Mint minden évben, idén...
Az olasz szenvedély és stílus jegyében ünnepli a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP, a két ikonikus olasz márka partnerségének második...
Jelentős bevételnövekedést értek el a 2023/2024-es szezonban a vezető futballklubok a Deloitte Football Money League 2025-ös jelentése szerint, a Real Madrid pedig az első...
Lakatos Zsófia, az ismert pr-szakember, a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és örökös tagja és az Emerald PR ügyvezetője motivációs előadói karrierbe kezd. Célja,...
Minden eddiginél erősebben zárja az évet a MOL: 2025 abszolút rekordot hozott a Fresh Corner két ikonikus terméke, a kávé és a hot-dog tekintetében. A régióban 66 millió csésze kávé fogyott, Magyarországon pedig 12,4...
A mesterséges intelligencia (MI) jövőre új korszakba lép: praktikus eszközből valódi digitális segítőtárssá válik. A Microsoft friss tanulmánya szerint Magyarország lépést tart a változásokkal és az infrastrukturális feltételek adottak ahhoz, hogy felzárkózzon Nyugat- és...
Januárban a sorozatok közül visszatér az HBO Maxra a Vészhelyzet Pittsburghben, az Ősember, az Ipar és a Doki), valamint érkezik a Trónok harca világában játszódó A Hét Királyság lovagja). Látványos animációs filmek (Pókember: A...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....