- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Új évaddal folytatódik az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben

A Sony Pictures Television (SPT) zászlóshajójára, a VIASAT3-ra április közepén érkezik két, már kultikus saját gyártású műsor, az Észbontók és a Feleségek luxuskivitelben vadonatúj...

Felpöröghetnek az online tanfolyamok

A világjárvány már nem csak kopogtat az ajtón, az elmúlt napokban valósággal berobbant az életünkbe és drasztikusan megváltoztatta a hétköznapokat. Még csupán ízlelgetjük, milyen...

Sötéten látják a jövőt a hazai vállalatvezetők

Március 12. óta a hazai cégvezetők negatívan látják pénzügyeik következő egy évi alakulását. Csökkenő árbevétellel több mint háromszor, a profitot tekintve pedig közel két...

Aggódunk a járvány gazdasági hatásai miatt

2020. március közepén a koronavírus globálisan a legnagyobb hatású, és a média által leginkább feldolgozott eseménye a 2001 szeptemberét követő korszaknak. A magyarországi olvasottsági...

Új évaddal jön a díjnyertes sorozat

A négy Emmy-díjjal kitüntetett Kozmosz sorozat új évada, a Kozmosz: Lehetséges világok március 22-én indul a National Geographic csatornán. A műsort a világhírű asztrofizikus,...

Csúcsra jár az online kereskedelem

Az otthonmaradásra irányuló intézkedések minden kétséget kizáróan az online kereskedelem felé tolják el a keresletet. Az elmúlt hónapban dupla annyian kerestek rá Google-ben a...

Felmérték a kihívásokat a marketingvezetők

A márkaimázs egyedi erősítésén, vagy inkább az értékesítés aktív támogatásán legyen a hangsúly, milyen a marketingszakma utánpótlása, milyen lehetőségek és veszélyek rejlenek a digitalizációban...

Terjeszkedik a Ford e-rolleres cége

A Ford Motor Company mikromobilitási részlege, a Spin (ami az USA-ban meghonosította az első, dokkoló nélküli e-roller szolgáltatást) ma bejelentette nemzetközi szintű terjeszkedési terveit....

A fiatalok is szoronganak a pénzügyeik miatt

Váratlan kiadások, betegség miatti bevételkiesés, tartozások – a pénzügyeink, a pénzügyi biztonságunk miatti szorongás gyakori. Megesik, hogy nem úgy jöttünk ki a hónapból, ahogy...

Koronavírus a munkahelyen: ezek a főbb szabályok

A koronavírus nemzetközi elterjedése miatt a cégeknek fel kell készülnie arra, hogy a megbetegedések és az esetleges hatósági intézkedések érdemben befolyásolják a vállalatok működését....

Az átképzés segíthet a munkaerő-megtartásban

A skilling programok megmutatják a munkavállalóknak, hogy a vállalatok hosszú távon számolnak velük annak ellenére, hogy átalakul a piac, és így a szükséges tudás...

Lecserélnénk a jelszavas fizetést

Növekszik a fogyasztói igény a biometrikus fizetések iránt, mivel ezeket a hagyományos módszerekhez képest már biztonságosabbnak tartják – derül ki a Visa kutatásából. A...

Egyre nagyobb a bizonytalanság

A magyar gazdaság 2019-ben 4,9 százalékkal, az EU-ban Málta után a második leggyorsabb ütemben bővült, sokkal, csaknem 3,5 százalékponttal gyorsabban, mint az EU 1,5...

Kétmillió euróból lép nemzetközi piacra a magyar márka

A Makery a világ első DIY (do it yourself, vagyis csináld magad!) étterme, ahol a vendégek maguknak főznek. A Hiventures, valamint a Solus Capital...

Nehéz terep a gyermekreklámok szabályozása

A Gazdasági Versenyhivatal az elmúlt időszakban közel harminc millió forint bírságot szabott ki két vállalkozásra jogsértő gyermekreklámok közzététele miatt. A beavatkozásokat tájékoztató közzététele követte,...

Erre készül a BMW

A BMW Group elektromos mobilitásra összpontosító vállalati stratégiájának újabb következetes lépéseként a BMW 3-as sorozat három új, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt modellváltozata, valamint a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sportos projektben a Lidl

A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az azt megelőző 2023-as és 2024-es selejtező mérkőzések globális partnere lesz. Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.A labdarúgó Európa-bajnokságot 2024....

Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei

Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Több száz tonna hulladékot gyűjtöttek össze Ukrajnában

A háborús helyzet sem állíthatta meg a PET Kupa és a Diageo közös, a Tisza ukrajnai forrásvidékén zajló CALL-Action programját. A nehéz körülmények és mindennapos áramkimaradások ellenére a résztvevők kevesebb mint egy év alatt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....