- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

A Stevie-n díjazták a Körber és a FERLING pályázatát

Ezüstöt ért a komplex munkavállalói jólléti program a rangos Stevie Awardson. A Körber Hungária a FERLING Kft.-vel együttműködésben pályázva érdemelte ki az egyik legrangosabb...

Belehúzott a BAHART, augusztus végére összejött a kétmillió

Augusztus végén lezárult a balatoni hajózás főszezonja. Nyár végéig a Balatoni Hajózási Zrt. (BAHART) kompjai 1 millió 229 ezer, a személyhajók pedig 791 ezer...

Idén öt százalékkal nőhet az európai reklámköltés

Idén várhatóan 164,9 milliárd dolláros lesz az európai reklámköltés a WARC Global Ad Spend Outlook 2024/25 című kiadványa szerint, ami éves összevetésben 5 százalékos...

Meglepő dolog derült ki a hazai felhasználókról

A hazai piacon újdonságnak számító Yepp, teljesen digitális előfizetést eredetileg a fiatal közönségnek alkotta meg a Yettel, de az első két hónap eredményei alapján...

Ünnepre készül a repülőtér

Még javában tart az idei utazási szezon, de a színfalak mögött már gőzerővel zajlik a jövő év tervezése a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Az...

A latin pop világsztárjával érkezik a Szuperkoncert

A latin popkultúra ikonikus sztárját, a több mint 95 millió eladott lemeze révén világszerte ismert Ricky Martint hozza Budapestre a Szerencsejáték Zrt. A Napi...

Így trollkodta meg a Samsungot a Honor

A HONOR egyedi bocsánatkéréssel fordult a Samsung Galaxy Z Fold tulajdonosaihoz, elismerve az úttörő összecsukható telefonja, a HONOR Magic V3 bevezetése által okozott kellemetlenségeket.A...

Új marketinges trend változtatja meg a munka világát

Az affiliate marketing rohamosan növekvő népszerűsége azt mutatja, hogy egyre többen fordulnak el a hagyományos, 9-től 5-ig tartó munkavégzés monotonitásától. Az emberek ma már...

Családoknak és iskoláknak segített a Yettel

Több mint hatszáz pályázó, 255 nyertes pályázat és többszáz digitális eszköz. Ez a mérlege a Magyar Vöröskereszt és a Yettel 3 évvel ezelőtt indított...

Siófok volt idén is a nyár sztárja

Siófok volt a legnépszerűbb hazai úti cél nyáron a magyarok körében a Szallas.hu-n bonyolított foglalások alapján. Budapest, Eger, Balatonfüred és Hajdúszoboszló is vendégek tömegeit...

Ismét jön a BoschxRichter Innovátorok Napja, fókuszban a Z generáció

Idén a Z-generációra fókuszál a BoschxRichter Innovátorok Napja, ennek megfelelően a programot kevésbé formális, interaktív kerekasztal-beszélgetésekkel gazdagították, és Z-generációs startuppereket is meghívtak, akiktől tanulhatnak...

A BMW modelljeivel ünnepel a népszerű kártyajáték

A Mattel, az AirConsole és a BMW Group a 2024-es Gamescom videojáték-vásáron jelentette be, hogy a klasszikus kártyajáték, az UNO az autók utasterébe is...

Több nehéz évet követően van okunk a bizakodásra – interjú Spiegel Györggyel

Kevesen mondhatják el, hogy felállítottak egy befagyott szökőkutat a Széll Kálmán téren – idézte fel a Coors márka hazai bevezetésével kapcsolatos egyik különleges aktivitásukat...

A paralimpiai játékokat is támogatja a Samsung

A paralimpiai mozgalom régi támogatójaként a Samsung a Galaxy Z Flip6 olimpiai kiadásával kiszélesíti a sportolók paralimpiai élményeit és arra buzdítja a szurkolókat, hogy...

Különleges poharakból ihatnak a nők a szórakozóhelyeken

A nők négyötödét érte már valamilyen zaklatás nyilvános helyen. A Cup Revolution és a NANE összefogása ezzel a jelenséggel veszi fel a harcot: mostantól...

Borfesztiválra készülnek a Budai várban

A Duna felett magasodó hegytetőn elterülő Budai vár a magyar történelem egyik legfontosabb helyszíne, amely számos jelentős esemény szemtanúja volt az évszázadok során. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek

November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...

Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR

Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...

Idén nem lesz gazdagabb a karácsony

Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...

Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással

Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....

Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart

Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...

Digital Center

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...