- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Televíziós trendek és PR

A Business Lounge újabb epizódjában Katona Andor, a TV2 kreatív vezetője a televíziós nézettségi versenyről, Mamusits Péter, a Lounge Communication vezetője pedig a PR...

Kivárást javasol a hirdetőknek a MAKSZ

Várják meg a november 4-i Big Picture-t a tenderek árazási feladataival – javasolja a hirdetőknek a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). A szervezet azzal...

Új séffel erősít a PENNY

A PENNY Magyarország hosszú távú együttműködést indít el Farkas Richárd séffel, aki szakértelmével és kreatív szemléletével erősíti az üzletlánc törekvéseit. A gasztronómiai szakember fiatalos...

Átadták az idei Green Pledge védjegyeket

Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés...

Dobogós marketingesek

Marketingszempontból is sok lehetőséget adott a márkáknak az idei, sporteseményekkel teli nyár, de a fesztiválokon való megjelenés is jó befektetésnek bizonyult. Több vállalatnak új...

Október végén ismét jön a Whisky Show

Idén október 26-27-én rendezik meg a prémium párlatok nagy hazai seregszemléjét, a Whisky Show-t. A rendezvényen több újdonság is van, például idén már bérletet...

Dr. Megyer Örs a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) minden évben kiosztja Tonk Emilről, a szervezet 2021-ben elhunyt egyik nagyhatású alapítójáról elnevezett Életműdíját, amellyel egy eredményes, kiteljesedett szakmai...

Játékra hív a Flippermúzeum

Magyarországon és világszerte egyaránt újra növekvő népszerűségnek örvendenek az elmúlt évtizedek játéktermi játékai. Ezek a gépek manapság elsősorban magángyűjteményekben vagy a Flippermúzeumhoz hasonló kiállításokon...

Aranyérmes hölgyek

Olyan még sosem fordult elő, hogy a Marketing&Media magazin három meghatározó top 50-es rangsora élén is egy hölgy végezzen, az idén azonban a médiapiaci...

Kiderült, kik zsűriznek az Employer Branding Awardon

Megalakult az MPRSZ employer branding-megoldásokat díjazó versenyének elő- és főzsűrije. A főzsűrit alkotó, kilencfős bizottság tagjai között megtalálhatók az ügynökségi-, a pénzügyi-, a retail-...

A Twincom nyerte a ZTE tenderét

A Twincomot választotta a ZTE Hungary hivatalos kommunikációs ügynökségének. Az ügynökség a távközlési és informatikai megoldások terén vezető szerepet betöltő ZTE hazai márka-jelenlétét támogatja...

Globális márkakampányt indított az ibis

Az ibis az egyedi gondolkodásmódot megtestesítő, az utazókat középpontba állító go get it kampánnyal ünnepli 50. születésnapját. Az ibis ebben a hónapban ünnepli fennállásának...

Zenészlegenda ad búcsúkoncertet Budapesten

Utoljára lép magyar színpadra Omara Portuondo, a 94 éves kubai zenei legenda.Buena Vista Social Club előtt tiszteleg Omara Portuondo Budapesten: különleges koncert és egyedülálló...

Hasznos segítség a Lidl-től

Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal. Az újabb megállapodás értelmében a következő egy év...

Új kulturális tér nyílt Budapesten

Budapest új kulturális helyszínnel gazdagodott, ahol a művészet és a közösség találkozik. Az A.P.Art Gallery Budapest, mely a kapolcsi természetből inspirálódott alkotásokat hozza el...

Kijutott az amerikai vb-re a legjobb magyar steaksütő

Itthon még kevésbé ismert „sportág” a steaksütés, pedig nemcsak komoly hazai hagyománya van ezeknek a versenyeknek, de nemzetközi szinten is elismert magyar képviselői is....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre TOP50 Award Ceremony!

Az év vége közeledtével elkészítettünk egy digitális lapozgatós Marketing&Media kiadványt, amelyben összegyűjtöttük az idei top 50 rangsorainkat. Médiásat, marketingeset, kommunikációsat, digitálisat. A listák mellett a zsűrikkel és az elemzésekkel. Ezekkel a rangsorokkal futunk majd neki...

Rengeteg ingyenes tartalom a Net4+ karácsonyi akciójában

Ingyenes karácsonyi filmekkel és exkluzív sporttartalmakkal ajándékozza meg karácsonykor a nézőit a Network4 Media Group. A NET4+ streamingszolgáltató applikációjában és honlapján már elérhetőek a karácsonyi filmek és ötvennél is több sportvideó várja a kikapcsolódni...

Különleges magyar fejlesztésekkel jön a Discovery népszerű sorozata

Az önvezető autók és drónok világába kalauzolja a nézőket a nemzetközi ismeretterjesztő csatorna, a Discovery egyik sikersorozata, a Made In Gyetván Csabával, amely ezúttal a HUN-REN SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutatólaboratóriumába (SZTAKI SCL) látogatott...

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Így spórolhatnak rengeteg áramot a vállalatok

Felére csökkenő egységnyi energiafelhasználás, 4500 háztartás számára elegendő villamos energia megtakarítása – a CETIN Hungary fenntarthatósági díjjal is jutalmazott programja példa arra, hogyan lehet innovatív megoldásokkal egy technológiai nagyvállalat működését úgy környezetbarátabbá tenni, hogy...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....