- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Így csábít vissza a konditerembe a BioTechUSA

A szeptemberi hónap az edzőtermi edzéseket elkezdők vagy éppen egy lángosban, fröccsben, fagyiban gazdag nyár után oda visszatérők egyik kiemelt időszaka. Ennek jegyében egy...

Legendás zeneszerző koncertezik Budapesten

Hans Zimmer visszatér Európa legnagyobb arénáiba. A legendás zeneszerző az MVM Dome-ban is koncertet ad 2025. november 12 -én.A többszörös Oscar- és Grammy-díjas zeneszerző,...

Ősszel is megéri a Balatonra utazni

A négyévszakos tematikus balatoni kínálatot mutatja be a napokban startolt VisitBalaton365.hu weboldal. Az új honlap 1500 szolgáltató, 80 fesztivál és számos rendezvény ajánlatát gyűjti...

Számunkra a növekedés lekövetése az idei év fő kihívása – interjú Keresztessy Zoltánnal

Azt remélem, hogy mostanra már tényleg felismerték a gazdasági és vállalati vezetők is, valamint a menedzsment board-ok, hogy a marketingnek milyen döntésbefolyásoló jelentősége van,...

Hiszünk abban, hogy folyamatosan tanulni kell egymástól – interjú Jamniczky Tímeával

Noha a reklám és médiapiac robbanásszerű változásokon megy át, az alapok nem változtak: a legjobb eszközökkel és a lehető leghatékonyabban kell elérni a megfelelő...

Sörrajongóknak kötelező – időutazásra hív a Sörmúzeum

Felújított relikviákkal, sörtörténeti AI-időutazásos kisfilmmel, id. Dreher Antal kalandjait bemutató társasjátékkal és kedvezményes tárlatvezetésekkel ünnepli fennállásának 45. évfordulóját a Dreher Sörmúzeum, amely Magyarország egyik...

Érdekes programok a Nyitott Piacok Napján

Országszerte 19 helyszínen rendezik meg a Nyitott Piacok Napját. A szeptember 20-i rendezvény Budapesten bekapcsolódik a Kulturális Örökség Napjába is. Idei mottó: a piac...

A gyorsan változó trendek világát éljük – interjú Marczin Bencével

A marketingszakma komoly kihívásokkal néz szembe és folyamatos megújulásra van szüksége - állítja Marczin Bence. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. kommunikációs igazgatója szerint nagy...

Mellébeszélés nélkül igazat mondunk – interjú Metykó Tiborral

Kevés szó esik manapság triviális tényezőkről, mint például a vásárlói gondolkodás, vagy customer insightok, keveset beszélünk kutatásokról, vagy valós fogyasztói needekre adott valós válaszokról...

Messze van még a nemek közötti egyenlőség

Magyarország 32. helyet ért el a Világbank 190 országot vizsgáló listáján, ahol a nők egyenlő esélyeinek jogi feltételeit vizsgálták. A nyolc területből hazánk csupán...

Kihagyhatatlan gasztroprogram Budapesten

Divathullámnak hitték, de túlélte, sőt sikeresen zárta a Covid éveit. A gazdasági válság ellenére minden nagyvárost megetetett, és Magyarország legtöbb hamburgerét, pizzáját értékesítette a...

A hazai élelmiszereket népszerűsíti a PENNY

A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar termelők és agrárium támogatása iránt. Az üzletlánc kiemelt célja, hogy kiváló minőségű hazai termékeket...

A luxusszegmensben kampányol a BMW

Luxusszegmensben elérhető aktuális modellpalettája képviselőit a BMW egy új, innovatív kommunikációs kampánnyal helyezi a globális figyelem középpontjába. A BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as...

Szeretjük a versenyt, hiszen az további fejlődésre ösztönöz – interjú Bognár Tamással

Rengeteg hazai szektorban unikális kihívásokkal találkozunk a külföldi piacokhoz képest, amikre adaptív módon szükséges reagálnunk – mondta el Bognár Tamás. A Porsche Hungaria Kereskedelmi...

Elmélyültebb gondolatokra és felkészülésre van szükség – interjú Kovács András Péterrel

A generációs és a társadalmi nyomasztás beforduláshoz, bizalomvesztéshez, az együttműködés hiányához vezet. Ezeket az utakat kellene visszaépíteni és ebben a marketingnek van szerepe termék,...

Robotokkal tanulnak programozni a gyerekek

Robotokkal tanulnak programozni a 10-16 éves fiatalok Magyarország legújabb, élményalapú technológiai képzésén. A robotika alapú programozási és informatikai kurzusok célja, hogy gyakorlati ismereteken keresztül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek voltak az ingatlanpiac legjei 2025-ben

A Duna House éves tranzakciós adatai szerint a 2025-ös ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték. Országosan az átlagos...

Már várják a jelentkezéseket az NFI 11. Inkubátor Programjára

Már lehet jelentkezni a Nemzeti Filmintézet (NFI) 11. Inkubátor Programjára. A fiatal tehetségek támogatását célzó programban olyan nagy alkotások születtek a közelmúltban, mint az Apám lánya, a Lefkovicsék gyászolnak, a Cicaverzum, a Zanox vagy...

Nagyágyúkkal jön a Spanyol Kupa folytatása a Sport TV-n

A héten a legjobb harminckettő csapat mérkőzéseivel folytatódnak a Copa del Rey küzdelmei. Ebben a körben már a három spanyol óriás is pályára lép, a Barcelonának, az Atlético Madridnak és a Real Madridnak is...

Túl van a nehezén az építőipar, de még korai fellélegezni

Vegyes képet mutat az építőipar teljesítménye 2025 októberében a Központi Statisztikai Hivatal friss adatai alapján. Az ágazat éves összevetésben látványosan bővült, ugyanakkor havi alapon kisebb visszaesés tapasztalható, ami arra utal, hogy a kilábalás még...

Ilyenek idén a céges karácsonyok

A magyarországi munkáltatók továbbra is kitartanak a céges karácsonyi szokások mellett: ahol korábban volt ünnepi esemény, ott döntő többségben idén is megrendezik, és mindössze a cégek elenyésző hányada hagyott fel ezzel a hagyománnyal. A...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...