- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

TikTok csatornát indított a Lidl

Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára és ezzel egyidejűleg közösségi médiajelenléte, így a mai naptól kezdve már a TikTokon is elérhető. Az elsősorban...

Már a kkv-k is használják a mesterséges intelligenciát a marketingben

Az elmúlt egy évben szinte minden közösségi platform reklámtartalmaiban előtérbe kerültek a rövidebb videók, ami komoly kihívást jelent a vállalkozások számára költség és munka...

Sörakadémia nyílt Balatonfüreden

Közkívánatra már nemcsak Zamárdiban, hanem a bor fővárosában, Balatonfüreden is megrendezik a balatoni sörök fesztiválját, a Balaton Beer Weekendet, ahol a környék sörfőzdéi mutatkoznak...

Újabb változás a televíziós reklámpiacon

  Fontos bejelentést tett az Atmedia a MAKSZ beszámolója szerint, a saleshouse szezonindex-emelkedést jelez augusztusra és szeptemberre. A televíziós piacon tapasztalható túlkereslet miatt a MAKSZ...

Az eddig vártnál jobb éve lehet a reklámpiacnak

Ha minimális mértékben is, de javított a globális reklámpiac idei évére vonatkozó előrejelzésén a dentsu. Az ügynökségi hálózat szerint a digitális hirdetések részaránya már...

Új programmal támogatja a női munkavállalói jóllétet a Publicis Groupe Hungary

A májusban, az Európai Sokszínűségi Hónap keretein belül bevezetett program szerves részét képezi a cég idei DEI-, wellbeing- és nyílt vállalati kommunikációs stratégiájának, és...

Újabb jó hír az Auchan vásárlóinak

“Játszani csak szívből. Vásárolni csak OKAuchan.” szlogennel kötött partneri együttműködést az Auchan és az MLSZ, amelynek keretében a kiskereskedelmi lánc hivatalosan is a magyar...

Újrahasznosított alkotásokból nyílt kiállítás

Egy nyolcvan kilós kolibri, hullámpapírból és kávékapszulából készült ruhaköltemények, Shrek legkedvesebb Szamár barátján lovagló ogre gyerekek. Az ÁRKÁD Bevásárlóközpontban június másodikáig között egy szokatlan...

K&H is a SkyShowtime-on reklámoz

Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet találkozni. A reklámok megjelenésénél a magyar bankszektorból elsőként a K&H vásárolt hirdetési felületet. Hazánkban...

Együtt kampányol a Fuze Tea és a Tripadvisor

A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk –...

Újabb díjakat nyert az ALDI

Egy hét alatt két versenyen is kiemelkedő eredménnyel zárt az ALDI. A fenntarthatósági intézkedéseket és projekteket díjazó Greengage versenyen a 19 döntőbe jutott pályamű...

Világsztárok érkeznek a Városligetbe

Első alkalommal ad otthont a Városliget a Budapest Garden Party Zenei - Gasztrofesztivál rendezvénynek, ahol koncertek, gasztronómia és családi programok várják a látogatókat. A...

Keresik a közösségi média hazai sztárjait

2024-ben is megrendezik a JOY Social Media Award díjátadót, ahol a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerik el. Idén 10 kategóriában...

Új ügyfelek az ArvaliComnál

A teljes körű kommunikációs szolgáltatásokat nyújtó ArvaliCom a közelmúltban több új ügyféllel is bővítette portfólióját: az Esterházy Pezsgőgyár, a Fragola fagylaltozó és étteremlánc, illetve...

Még több szemetet szednek ki a folyókból

Tizennégy tehervagont lehetne teljesen megtölteni azzal az 1400 tonna hulladékkal, amelyet a PET Kupa a partnerei és a Diageo, a világ egyik vezető alkoholos...

Idén is jön a Gyerek Sziget

A vakáció idén is a Generali Gyerek Szigeten kezdődik, ahol a három napon át énekesek, zenészek, bohócok, artisták, mesteremberek lepik majd el a Hajógyári-szigetet,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...