- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Kézikönyv készült etikus influenszereknek

Az influenszer-lét korántsem a könnyű siker útja, ugyanis a figyelem középpontjában állni nagy felelősséggel jár – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Kampányol a Duna House

A Duna House ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platformhoz tartozó brandkampányának AI segítségével megálmodott outdoor kreatívjaival 2025. október 1. és 31. között, Budapesten és 20+ további...

Nemzetközi elismeréseket hozott a HungaroControl toborzási kampánya (x)

A HungaroControl „Százból öt! Te benne vagy?” elnevezésű, légiforgalmi irányítókat célzó toborzási kampánya nemcsak hazai szinten bizonyult eredményesnek, hanem több rangos nemzetközi szakmai díjat...

AI forradalom: a Google már nem keres, hanem gondolkodik

A mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt két évben forradalmi változásokat hozott a keresőmotorok világában. A Google és más platformok működése már nem csupán kulcsszavakra...

Márkanagykövet lett Pataki Zita

Az Alensa Európa egyik legnagyobb optikai hálózata, amely több mint 40 webáruházat és 36 üzletet működtet a kontinensen. A márka a modern technológiát, a...

Mesterséges intelligenciával repít a múltba a VELUX

Egyszer volt, hol nem volt, hetedhét országon is túl, ahol a friss szellő a tetőablakon át fúj, volt egyszer egy Villum Kann Rasmussen nevű...

Érdemes lesz hétvégén a Balatonra utazni

Élményautózás, gyermekprogramok és koncertek várják október utolsó hétvégéjén a Balatonszabadiba látogatókat.Október 26-án indul a Balatonszabadi RoadShow és Családi Élményfesztivál, ahol az élményautózástól kezdve a...

A nők meghódítják az e-sportot is

Első szülinapját ünnepelte a Női E-sport szakág idén októberben. 2024-ben először került megrendezésre a Női E-sport Szakági Nap, azzal céllal, hogy a női gamerek...

Beérett az Otthon Start hatása

A Duna House adatai szerint szeptemberben országos szinten rekordmagas, közel 40 százalékos arányt értek el az első lakásvásárlók. A mutató Budapesten 39%, vidéken pedig...

Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők...

Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok

Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme...

Jó ügy mellé álltak a magyar sztárok

Egy pár zokni néha többet jelent egyszerű kiegészítőnél. A Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány immár 31 éve segíti a tartós kórházi kezelésen áteső gyermekeket és...

Digitális ügyfélélmény: megújuló bérleti szolgáltatások (x)

A mai bérlő már messze nem csak négy falat keres, no meg egy tetőt a feje fölé. Egyre inkább elvárja a bérleti szolgáltatások színvonalának...

Michelin-csillagos álmodta meg a McDonald’s legújabb menüjét

Új fejezet nyílik a hazai gasztronómiában: a csillagos séf, Rácz Jenő az ország ikonikus étteremláncának, a McDonald’s-nak alkotta meg saját menüjét, amely Limited by...

Az impulzusvásárlás is stratégiai elem

Az online vásárlások jelentős része nem előre megtervezett döntés eredménye. Egy termék, amely nem szerepelt a bevásárlólistán, gyakran néhány másodperc alatt a kosárban landol....

Így indult a GLAMOUR-napok

A GLAMOUR-napok immár húsz éve Magyarország legnagyobb és legismertebb kuponos vásárlási eseménye. A magazin az elmúlt két évtizedben nemcsak több millió vásárlót segített a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Wizz Air stratégiai együttműködést kötött a Corvinus Egyetemmel

A Corvinus Gellért Campusán írta alá stratégiai együttműködési megállapodását a Budapesti Corvinus Egyetem és a Wizz Air. A dokumentumot Bruno van Pottelsberghe, az egyetem rektora, Szabó Lajos György oktatási rektorhelyettes, Baranyai Dávid, a Corvinus...

Január közepéig lehet szavazni ‘Az Év Honlapja’ pályázatra

Lezárult a nevezési időszak az idén 24. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázaton, amelyre 253 pályamű érkezett be. A szakmai zsűri hamarosan összeül, hogy értékelje a nevezéseket, és kiválassza 2025-ös év legkiemelkedőbb digitális megoldásait...

Tarolnak az iPhone-ok a felújított okosmobilok között

Hazánkkal együtt négy piacán a Rejoy.hu és anyacége mostanra több mint 40 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki azoknak a magánszemélyeknek, akik a használt készülékeiket a társaságnak adták el. A magyar mellett a román,...

Ezzel készül az ünnepekre a Viasat World

A Viasat World az ünnepi időszak műsorstruktúrájával a sokszínű érdeklődési körre alapozott, így az évvégi kínálat a természetközeli lassulástól a nagyívű kalandokon át egészen a történelmi és fikciós történetmesélésig kínál alternatívákat. A Viasat Nature karácsony...

Eljárást indított a TV2-vel szemben a Médiatanács

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa eljárást indított a TV2 Zrt.-vel szemben az emberi méltóság megsértésének gyanúja miatt. Az NMHH a francia médiahatósághoz is fordult egy vélelmezett jogsértés kapcsán. Eredményt hirdetett a Médiatanács...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...