- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Már a vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet...

Már lehet nevezni az idei Marketing Diamond Awardsra

Elstartolt a nevezés a hazai marketingszakma egyik legmeghatározóbb elismerésére, a Marketing Diamond Awardsra. A díj idén 4 új kategóriával bővült, de továbbra is kiemelt...

Új kommunikációs vezető a Novartis Magyarországnál

A vezetői pozíciót 2025. október 15-től Smid Beáta tölti be. A svájci központú világcég stratégiai pillérként tekint a kommunikációra és a betegközösségekkel történő együttműködésre,...

Kézikönyv készült etikus influenszereknek

Az influenszer-lét korántsem a könnyű siker útja, ugyanis a figyelem középpontjában állni nagy felelősséggel jár – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Kampányol a Duna House

A Duna House ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platformhoz tartozó brandkampányának AI segítségével megálmodott outdoor kreatívjaival 2025. október 1. és 31. között, Budapesten és 20+ további...

Nemzetközi elismeréseket hozott a HungaroControl toborzási kampánya (x)

A HungaroControl „Százból öt! Te benne vagy?” elnevezésű, légiforgalmi irányítókat célzó toborzási kampánya nemcsak hazai szinten bizonyult eredményesnek, hanem több rangos nemzetközi szakmai díjat...

AI forradalom: a Google már nem keres, hanem gondolkodik

A mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt két évben forradalmi változásokat hozott a keresőmotorok világában. A Google és más platformok működése már nem csupán kulcsszavakra...

Márkanagykövet lett Pataki Zita

Az Alensa Európa egyik legnagyobb optikai hálózata, amely több mint 40 webáruházat és 36 üzletet működtet a kontinensen. A márka a modern technológiát, a...

Mesterséges intelligenciával repít a múltba a VELUX

Egyszer volt, hol nem volt, hetedhét országon is túl, ahol a friss szellő a tetőablakon át fúj, volt egyszer egy Villum Kann Rasmussen nevű...

Érdemes lesz hétvégén a Balatonra utazni

Élményautózás, gyermekprogramok és koncertek várják október utolsó hétvégéjén a Balatonszabadiba látogatókat.Október 26-án indul a Balatonszabadi RoadShow és Családi Élményfesztivál, ahol az élményautózástól kezdve a...

A nők meghódítják az e-sportot is

Első szülinapját ünnepelte a Női E-sport szakág idén októberben. 2024-ben először került megrendezésre a Női E-sport Szakági Nap, azzal céllal, hogy a női gamerek...

Beérett az Otthon Start hatása

A Duna House adatai szerint szeptemberben országos szinten rekordmagas, közel 40 százalékos arányt értek el az első lakásvásárlók. A mutató Budapesten 39%, vidéken pedig...

Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők...

Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok

Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme...

Jó ügy mellé álltak a magyar sztárok

Egy pár zokni néha többet jelent egyszerű kiegészítőnél. A Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány immár 31 éve segíti a tartós kórházi kezelésen áteső gyermekeket és...

Digitális ügyfélélmény: megújuló bérleti szolgáltatások (x)

A mai bérlő már messze nem csak négy falat keres, no meg egy tetőt a feje fölé. Egyre inkább elvárja a bérleti szolgáltatások színvonalának...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...