- Hirdetés -

Kategória: Marketing

- Hirdetés -

Elismert séffel kampányol a Tesco

Lédús paradicsom, zsenge sárgarépa, friss káposzta, szaftos és omlós hús. Néhány főszereplő a Tesco új marketingkampányából, amely a minőségi alapanyagokra és a főzésen keresztül...

6 ötlet, amivel hatékonyabbá teheted az edzéseidet (x)

Ha rendszeresen sportolsz, előfordulhat, hogy egy idő után azt érzed: nem fejlődsz olyan ütemben, mint korábban. Ez teljesen természetes, hiszen a tested hozzászokik a...

Cseh Lászlóval erősít a Daniella Villamosság

A Daniella Villamosság életében mindig kiemelt szerepet töltött be a társadalmi felelősségvállalás és a nemes ügyek támogatása. A piacvezető villamossági családi vállalkozás és Cseh...

Fergeteges szórakozás gyerekeknek

Újra elindult az ország legnagyobb játékversenye, az Ország Játéka. Október 13-tól a közönség egy hónapon át szavazhat a legizgalmasabb újdonságokra, miközben értékes nyeremények is...

Már a vásárlóképes közönség is a TikTokon van

Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet...

Már lehet nevezni az idei Marketing Diamond Awardsra

Elstartolt a nevezés a hazai marketingszakma egyik legmeghatározóbb elismerésére, a Marketing Diamond Awardsra. A díj idén 4 új kategóriával bővült, de továbbra is kiemelt...

Új kommunikációs vezető a Novartis Magyarországnál

A vezetői pozíciót 2025. október 15-től Smid Beáta tölti be. A svájci központú világcég stratégiai pillérként tekint a kommunikációra és a betegközösségekkel történő együttműködésre,...

Kézikönyv készült etikus influenszereknek

Az influenszer-lét korántsem a könnyű siker útja, ugyanis a figyelem középpontjában állni nagy felelősséggel jár – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Kampányol a Duna House

A Duna House ÉPP JÓKOR! márkakommunikációs platformhoz tartozó brandkampányának AI segítségével megálmodott outdoor kreatívjaival 2025. október 1. és 31. között, Budapesten és 20+ további...

Nemzetközi elismeréseket hozott a HungaroControl toborzási kampánya (x)

A HungaroControl „Százból öt! Te benne vagy?” elnevezésű, légiforgalmi irányítókat célzó toborzási kampánya nemcsak hazai szinten bizonyult eredményesnek, hanem több rangos nemzetközi szakmai díjat...

AI forradalom: a Google már nem keres, hanem gondolkodik

A mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt két évben forradalmi változásokat hozott a keresőmotorok világában. A Google és más platformok működése már nem csupán kulcsszavakra...

Márkanagykövet lett Pataki Zita

Az Alensa Európa egyik legnagyobb optikai hálózata, amely több mint 40 webáruházat és 36 üzletet működtet a kontinensen. A márka a modern technológiát, a...

Mesterséges intelligenciával repít a múltba a VELUX

Egyszer volt, hol nem volt, hetedhét országon is túl, ahol a friss szellő a tetőablakon át fúj, volt egyszer egy Villum Kann Rasmussen nevű...

Érdemes lesz hétvégén a Balatonra utazni

Élményautózás, gyermekprogramok és koncertek várják október utolsó hétvégéjén a Balatonszabadiba látogatókat.Október 26-án indul a Balatonszabadi RoadShow és Családi Élményfesztivál, ahol az élményautózástól kezdve a...

A nők meghódítják az e-sportot is

Első szülinapját ünnepelte a Női E-sport szakág idén októberben. 2024-ben először került megrendezésre a Női E-sport Szakági Nap, azzal céllal, hogy a női gamerek...

Beérett az Otthon Start hatása

A Duna House adatai szerint szeptemberben országos szinten rekordmagas, közel 40 százalékos arányt értek el az első lakásvásárlók. A mutató Budapesten 39%, vidéken pedig...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....