Leadások, év végi tenderek, kampányhajrák, „ezt még idén hajtsuk ki” és társai. Ismerős? Az egész éves pörgés után november-decemberre sokunknál annyira felgyorsul a mókuskerék,...
Elindult az Auchan karácsonyi jótékonysági kampánya, amely során minden megvásárolt Trefl Puzzle után egy újabb dobozt ajánl fel a vállalat, hogy azokat karitatív szervezetek...
Az egyik legismertebb magyar élelmiszeripari márka, a Mizo szponzorként „leigazolt” az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdacsapathoz. „A kék szívünk együtt dobog” szlogen utalás...
A Coca-Cola idei, „A világnak több Mikulásra van szüksége” nevű karácsonyi kampányával a mindannyiunkban élő Mikulást ünnepli. Az ikonikus Mikulás a szeretet, a nagylelkűség...
Minden területen érezhető a kereslet növekedése, ami részben az óvatos vállalási miatt alakulhatott így – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi...
November 18-án ismét a Szépművészeti Múzeumba költöznek a legjobb magyar borok, ahol megrendezik Magyarország egyik legnagyobb borünnepét, a Vince Gálát. Az eseményen mintegy 50...
Szeptemberben a turisztikai szálláshelyeken (kereskedelmi, magán- és egyéb szálláshelyeken) 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el. A vendégek száma 9,4, a vendégéjszakáké 5,8...
Komoly szakmai és üzlet sikereket ért el az elmúlt hónapokban a Mindshare, több hazai és nemzetközi social tenderből is győztesen kerültek ki, valamint a...
Kreatúra címmel marketingkommunikációs podcastot indított két reklámszakember. Hegedűs Pál és Jacsó Péter Tivadar hazai reklámügynökségi vezetők (ld. a bemutatkozásukat keretes írásban) két évtizede a...
Az olasz háztartási gép márka őszi kampányában az ismert gasztroguru nemcsak süt-főz, de mos és mosogat is.“Olasz stílus az otthonodban” - hirdeti a Candy...
Négy független szakmai díjat is besöpört az elmúlt hetekben a HELL ENERGY szemléletformáló kampánya, a HELLoALU, ráadásul három hazai elismerés mellett egyedüli magyar vállalatként...
Megújult kategóriarendszerrel, kibővült zsűri csapattal indul a Marketing Diamond Awards pályázat.A Marketing Diamond Awards küldetése teret adni a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből...
A Rising Stars sorozat évről évre Európa legígéretesebb fiatal zenészeit mutatja be a kontinens patinás koncerttermeiben. A legkiemelkedőbb előadó-művészeti intézményeket tömörítő Európai Hangversenytermek Szervezete...
Kate, a K&H magyar bankpiacon eleddig egyedülálló hangalapú, mesterséges intelligenciára épülő digitális pénzügyi asszisztense rendkívüli ügyfélélményt ígér – nem csupán a mobilbankban, hanem citylight...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...