Negyedik alkalommal hirdeti meg a Westend kreatív tervezőpályázatát, amelynek során a logóban található nagy W betű formájába bárki szabadon beleálmodhatja elképzeléseit. Az elmúlt évek...
A Heureka Grouphoz tartozó platformok egységesítésének, valamint az újabb és újabb fogyasztói igényeknek való megfelelés szellemében változik meg az Árukereső.hu dizájnja is.
A Heureka Group...
A hétköznapi életet élőktől kezdve, az anyukákon át, egészen a sportolókig üzen a Nutriversum a meglévő és leendő fogyasztóinak: új reklámfilmjében megmutatja, hogy a...
A szemét nem csak a természet látványát torzítja, de sokszor az élővilágra is veszélyt jelent. Ezek mindenki számára ismert tények, mégis a Pilisi Parkerdőnek...
Díjnyertes rendező vezetésével készült az LG új, nemzetközi imázsfilmje, ami tökéletesen szemlélteti a vállalat Az élet szép (Life’s Good) szlogenjének lényegét. A kisfilm szívmelengető...
A 2023-as Golden Drum Fesztivál a Mastercard által támogatott Golden Drum Díjátadó ünnepséggel zárult október 10-én. A zsűri tagjai 50 Bronze Drum, 37 Silver...
A Vodafone Magyarország Alapítvány október 11-én adta át a szegedi Juhász Gyula Gyakorló Általános és Alapfokú Művészeti Iskolában kialakított okostantermet, amely az iskola diákjain...
A Marie Claire novellapályázatának célja, hogy kiterjessze a feltörekvő írói nemzedék hangját, csökkentse a korosztályok közötti kommunikációs szakadékot, valamint betekintést nyújtson a Z generáció...
A MOME felnőttképzési részlege, a MOME Open idén októberben indítja újra az Image Image Pro – Haladó illusztrációs tanfolyamot, amelynek célja, hogy a szakma...
A Henkel Magyarország Kft. fenntarthatósági edukációs kampányaiért érdemelte ki a zöld védjegyet, amit a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok reklámozási gyakorlatban történő alkalmazásának jó gyakorlataként...
Idén 19. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjat, amire rekordszámú, 78 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri négy videós és egy...
Harmincöt év alatti pr-szakemberek jelentkezhetnek a Magyar PR Szövetség versenyére, amely a Next Generation PR World Cup selejtezője. Ez a világ egyik legrangosabb megmérettetése...
A Rakuten Viber márkanagyköveti együttműködést indít a népszerű színésznővel és közösségi média influencerrel, Nyári Diával. Számos sikeres nemzetközi együttműködés után a Viber most először...
Egy shaker, megannyi cél néven indított nemzetközi imázskampányt a BioTechUSA, melyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei sokoldalúak, használatuk támogatást nyújt a kiegyensúlyozott...
A korábbinál is többen pályáztak az idén megújult Effekt 2030 díjra, melyet példaértékű ESG megoldásokkal nyerhettek el a hazai piacon működő vállalatok. Az erős...
Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora.
Idén három...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...