A Clue PR-t választotta kommunikációs partneréül a Munkahelyeink.hu munkavállalói és munkáltatói platform. A megbízás magába foglalja a nemzetközi start-up vállalat marketingkommunikációs stratégiájának lokalizációját, valamint...
Két díjat is besöpört az Uniomedia Csoport az European Excellence Awardon.Az European Excellence Awardon hat shortlistes nevezésük közül kettővel érdemelték ki a díjat. A...
Új vállalati kommunikációs stratégiájának kidolgozására és a márka építésére írt ki tendert a Provident Pénzügyi Zrt. A pályázati anyagok közül a NEST Communications koncepciója...
PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos...
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül idei évben is megszervezi a Portfolio Day-t.2019-ben nagy sikerrel megtartott utánpótlás...
A cseh alapítású e-kereskedelmi vállalat, a Pilulka Csoport a Próbakő Kommunikációt bízta meg online patikája magyarországi piacra lépését támogató sajtókapcsolati munkájával. Az együttműködés 2022...
A Decathlon egy 14 résztvevős tender során döntött úgy, hogy továbbra is jelenlegi ügynökségével, a Wavemaker Hungary-vel dolgozik együtt a következő években. Az ügynökség...
Világszerte nyereségnövekedésre számítanak a következő évben a pr-ügynökségek vezetői – többek között ez derült ki az ICCO World PR Report 2022-2023 jelentésből. A felmérésben...
Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új PR ügynökségét az E.ON Hungária Csoport: a külső és belső kommunikációra is kiterjedő megbízást az Uniomedia nyerte el,...
Az Essity-hez tartozó újabb két márka, a Libresse és a Libero BTL kommunikációja is az Artvertisinghoz került. Az ügynökség még 2020-ban nyerte meg tenderen...
Az Avantgarde támogatja teljeskörűen a Magyarországon jelenlévő ibis, ibis Styles, Novotel és Mercure márkák külső kommunikációját a stratégiaalkotástól a tartalomgyártásig.
Az ügynökség és a világszerte...
Az Avantgarde-dal kezd aktívan kommunikálni az Alföldi Tej. A csoport fő feladatai közé többek között az új termékek bevezetésének kommunikációja, az újságírói terméktesztek szervezése,...
Az utóbbi időszak több új ügyfelet is hozott a Próbakő Kommunikáció számára, az ügynökséget választotta a cseh központú Shoptet, az MTA egy tanulmányi verseny...
Második alkalommal szervezte meg a Magyar PR Szövetség, az ICCO (Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet) által meghirdetett globális PR verseny előselejtezőjét, amelyre bármely 35 év...
Az idén 30 éves TC&C telekommunikációs cég a Morphot választotta kommunikációs ügynökségének. A megbízás keretében a Morpho támogatja a nemzetközi piacokon is sikeres magyar...
2022. második felétől 2 éven keresztül a Vermis digitális reklámügynökség felel az Európában piacvezető, a világon pedig az egyik legnagyobb biztosítási és pénzügyi szolgáltatóház...
A magyar online kereskedelmi piacot 2025-ben letarolták a globális szereplők: a főleg Kínából érkező import rendelések aránya - köszönhetően a 20-22%-os éves növekedési ütemnek - a teljes magyar e-kereskedelmi volumen 24%-át is kiteheti. Eközben...
Különösen aktívak a munkavállalók az álláspiacon, döntéseiket továbbra is a fizetések és juttatások mértéke határozza meg leginkább, így fokozott a vállalatokon lévő bérnyomás. Jelenleg minden harmadik dolgozó elgondolkozna a munkahelyváltáson, ha idén nem kapna...
James Cameron új Avatar-filmje ma érkezik a magyar mozikba, méghozzá olyan formában, ahogyan itthon még sosem láthattuk filmet. A magas képkockaszámú (HFR) változatot Magyarország első és egyetlen LED-mozitermében, a Kultik Csepel Mozi Telekom–HeyLED termében...
A Vatera forgalmának gerincét az idei évben a gyűjtői kategóriák vitték, amelyekből több százezer tétel talált gazdára. Az antik pénzek, bélyegek, kitüntetések mellett a zenei és filmes adathordozók is népszerűek: a CD-k reneszánszát mutatja,...
Visszatér a legendás Erdei „Madár” Zsolt, Istenes Bence első profi mérkőzését vívja, és Boráros Gábornak Kunkli Tivadar tanítványa szeretne visszavágni – a Hell Boxing Kings ismét Budapesten robban. 2025. december 20-án a Papp László...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...