Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Új megbízást kapott a Progressive
Testreszabott videó és hostesseket helyettesítő fogorvos-hallgatók teszik kreatívvá a GlaxoSmithKline legújabb aktivitásait, melyeket a Progressive Reklámügynökség jegyez.
Egyedi, kreatív Facebook (FB) megjelenésekben hirdeti a Neo...
Az Allee a Republic Groupot választotta
A nyár folyamán többen is harcba szálltak az Allee bevásárlóközpont kreatív ügynökségéért folyó tenderén, illetve a januárban indult kampány kivitelezéséért. Mintegy két hónapon át...
A Progressive lett a befutó a Rossmann tenderén
A Progressive feladata lesz 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása.
A Rossmann még tavaly év végén írt...
Új pr-ügynökségek segítik a Drehert
A korábbinál intenzívebb kommunikációra készül az Asahi csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Zrt., a társaság ehhez tenderen választotta ki új pr-partnereit. A komplex, vállalati, márka-...
A Café Communicationst választotta a MOM Park
Januártól a Café Communications támogatja a MOM Park külső- és belső kommunikációs feladatait. Ennek megfelelően az ügynökség működik közre a budai bevásárlóközpont éves marketing...
Ügynökséget választott a Marriott Hotel
Januártól az Ogilvy PR, digitális és közösségi média üzletága felel a Budapest Marriott Hotel PR és közösségi média kommunikációjáért. Az ügynökség elsődleges feladata az...
Élen a MediaCom
A Recma kutatócég szerint 2018-ban globálisan a MediaCom 2,76 milliárd dollár értékben szerzett új megbízásokat.
A RECMA New Biz Balance elnevezésű összesítése szerint a MediaCom...
Új néven folytatja az ügynökség
A Next Wave Europe januártól Dialogue Creative Company néven, új arculattal folytatja tevékenységét. A tíz éve social média ügynökségként induló cég ma már széles...
Ügynökséget választott az Abonett
Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség nyerte a magyar piacon több mint 30 éve jelenlévő Abonett új weboldalára kiírt tenderét.
Az ügynökség a www.abonett.hu weboldal UX/UI...
Jó évet zárt az Artvertising
Mérföldkő volt a 2018-as év az Artvertising reklámügynökség életében. A nyár folyamán sikeresen lezajlott egy tulajdonosváltással együtt járó szerkezeti átalakulás, az ATL és design...
Új ügyfél a Próbakőnél
A Próbakőt választotta hazai kommunikációs ügynökségének a Palletways. A nemzetközi logisztikai cégcsoport idén októberben lépett a magyar piacra, és ehhez kapcsolódó kommunikációs feladatokra keresett...
Ügynökséget vált a Decathlon
Ötévnyi közös munka után ügynökséget vált a magyar sportszerkereskedő. A meghívásos tenderen 8 ügynökség vett részt, a győztes a Wavemaker lett, akikkel 2019. január...
Kiosztották a PR-díjakat
Idén öt pályázat nyerte el a Sándor Imre PR-díjat, három kommunikációs kampány és két hírnévmenedzsment munka. A Magyar Public Relations Szövetség megmérettetésén nyolc pályázó...
Díjeső a Café PR-nál
Az OTP Egészségpénztárral szervezett kampányával European Excellence Awards díjat, az NNG-vel és az OTP Nyugdíjpénztárral együttműködésben vezetett kampányaival Envetiada Awards kategóriagyőzelmeket elért Café PR...
Shortlisten a legjobb PR-es pályázatok
Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 10 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment...
Kampányol a Flip
Új platformmal vágott neki őszi kampányának a Flip telekommunikációs márka. Középpontjában egy új kifejezés, a „flipesség” áll, ami tudatos hozzáállást jelent.
„A flipesség azt...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újabb csodás képek a Samsung tévéken
A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül... 
Itthon is mozikba kerül a Cannes-ban bemutatott japán horror
Az Exit 8 című japán horrorfilm a Cannes-i Filmfesztiválon mutatkozott be, ahol nyolc perces tapsot kapott, és azóta is nagyon jó kritikákat olvashatunk róla. A film várhatóan 2026 elején kerül a magyar mozikba.A 78.... 
Így indítsunk webshopot
Az online jelenlét ma már nem opció, hanem alapfeltétel. A vásárlói szokások tartósan megváltoztak: egyre többen rendelnek internetről, sok esetben akkor is, ha a termék elérhető lenne a sarki boltban. Aki ma nincs jelen... 
Különleges felvételeket tesz közzé a NatGeo
A National Geographic Documentary Films először teszi mindenki számára elérhetővé a felvételeket Jim Morrison történelmi jelentőségű sílesiklásáról a Mount Everest északi falán található Hornbein-kuloárról. 2025. október 15-én Jim Morrison teljesítette a Super Direct-útvonalat, amit... 
Így tűnhetnek ki az ünnepi zajból a márkák
Teljes erővel zajlik a felkészülés az év legversengőbb vásárlási időszakára. Ha valaki úgy érzi, hogy az ünnepi vásárlási szezon egyszerre sprint és maraton, nem téved. A Black Fridaytől és a Cyber Mondaytől kezdve egészen... 
Digital Center
Újabb csodás képek a Samsung tévéken
A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül... 
Több milliós fizetést kaphat, aki ért a mesterséges intelligenciához
A mesterséges intelligencia radikálisan átalakítja a hazai IT-munkaerőpiacot: a középszintű pozíciók elértéktelenednek, miközben nő a kereslet az AI-t, felhőt és automatizációt értő szenior szakemberekre. Pulay Gellért, az Országos IT Megmérettetés ötletgazdája szerint az AI... 
Magyarország elsők között csatlakozik Európa legnagyobb szuperszámítógépéhez
A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat stratégiai vezetésével létrejött és a HUN-REN SZTAKI által vezetett HunAIFA konzorcium elnyerte a EuroHPC AI Factory Antenna programjának támogatását. A program célja, hogy a mesterséges intelligencia fejlesztéséhez szükséges ökoszisztémákat... 
Újabb hackathont indít a Bitget és a Google Developer Group
A világ legnagyobb univerzális tőzsdéje, a Bitget bejelentette együttműködésének folytatását a Google Developer Group (GDG) szervezetével. A két fél második közös hackathonját, az „AI Accelerate Hack” eseményt rendezi meg a Bitget Blockchain4Youth CSR-kezdeményezése keretében.... 
Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást
Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...