- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Person mellett döntött a 3M

A Person nyerte a 3M technológiai vállalat meghívásos tenderét, így az ügynökség a PR feladatok mellett már a cég digitális kommunikációjáért is felel. Az...

A LeasePlan a Morphót választotta

A világ egyik vezető flotta- és gépjárműkezelője, a LeasePlan a Morphót bízta meg klasszikus PR-kommunikációs feladatainak ellátásával. Az együttműködés során az ügynökség célja az...

Robotokkal erősít a Ferling

A FERLING lesz a dán, együttműködő mobil robotokat gyártó Mobile Industrial Robots kommunikációs partnere. Az együttműködés hazai, és a vállalat partnerein keresztül (Omega Communication)...

Újabb fordulat a listaháborúban – reagált a Republic

Felfüggeszti a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) a Republic Group szervezeti tagságát, miután az ügynökség egy kutatás kapcsán megkereste piaci riválisai ügyfeleit is. Ez...

A Havast választotta a Sziget

A Havas Media nyerte el a Sziget Kulturális Szervező Irodához tartozó Sziget, Telekom Volt és Balaton Sound Fesztiválok kommunikációját. Az együttműködés célja a fesztiválok...

A Morpho lett a befutó a Hankook tenderén

Többfordulós, meghívásos tenderen a Morpho nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait. A stratégiai tervezés és tanácsadás, valamint a márka...

Új ügyféllel erősít a Hive Creative

A PR és munkáltatói márka építésére szakosodott Hive Creative nyerte a Staffino kommunikációs tenderét. Az ügynökség decembertől látja el a megbízást, stratégiai tervezés és...

Újított a Human Telex

A 28 éves, magyar tulajdonú Human Telex Advertising & Event az arculatváltás mellett, a megújulási folyamat részeként nyáron új irodába is költözött, valamint új,...

Ügynökséget választott a Coca-Cola Magyarország

Tizennégy év után, tenderen választott új helyi médiaügynökséget a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. A közel három hónapos tendert a MediaCom nyerte, így 2018 januárjától...

Díjazták a Telekom kampányát

European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! - A kihívás” kampánya. A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit...

Döntött a LEGO

Az Initiative, az IPG Mediabrands kultúra-vezérelt médiaügynöksége nyerte a LEGO® Group globális médiaügynökségi megbízását egy szoros megmérettetés után. Az év elején az Initiative új alapokra...

Ügynökséget választott az Intrum Justitia

A Vermis lesz az Intrum Justitia insight fejlesztéssel foglalkozó tanácsadója Magyarországon. A világ legnagyobb követeléskezelő cégének tenderén szektorra és ügyfélre szabott koncepcióval nyert a...

Új ügyfelek a Noguchinál

Az e-kereskedelmi szektorból szerzett új ügyfeleket a Noguchi Porter Novelli, a Mall.hu és a Foxpost is az ügynökséget bízta meg a kommunikációs feladatokkal. A...

Különleges dizájnnal jön a jövő Mercedese

A Mercedes-Benz Design Nap fénypontjaként Gorden Wagener, a Daimler AG vezető formatervezője mutatta be Magyarországon először a lenyűgöző koncepcióautót, a Vision Mercedes-Maybach 6 Cabrioletet....

Új tagokat keres a legfiatalabb ügynökség

Give the beat! Ezzel a jelszóval indult útjára 2016-ban a squ.Ad Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége. A 16-22 éves fiatalokból álló csapat célja, hogy a...

Újabb díjat nyert a Toyota

A Toyota újabb elismerést kapott a jövőbemutató vezetéstámogató rendszereket és aktív biztonsági rendszereket csokorba foglaló Toyota Safety Sense rendszer széles körű bevezetéséért: ezúttal az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába

Az Eseményhorizont égisze alatt Klein Dávid és Nagy Márton expedíciója a világ hetedik legmagasabb hegyére, a Dhaulagiri 8167 méteres csúcsára mászik fel, oxigénpalack és magashegyi teherhordók nélkül. Az expedíció egy hosszú távú terv megkoronázásának...

Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista

Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...

Irodaházpiac és az MI két oldala

Tényleg szükség van még ennyi irodaházra, amikor rengetegen dolgozunk otthonról? Erről a témáról Gereben Mátyás, a CPI Magyarország ügyvezető igazgatója beszélt a Business Lounge júliusi adásában. Keleti Arthur Kibertitok jövőkutató, IT Biztonsági stratéga, az...

Húszmilliárd már megérkezett az e-autóra váltó cégekhez

Az eredeti keretösszeg kétharmadát, a 40 milliárdra megemelt teljes forrásmennyiség felét mostanra kifizették a nyertes pályázóknak a vállalati e-autó programban, amelyből decemberig igényelhető járművenként akár 4 millió forint a tiszta és csendes gépkocsik megvásárlásához...

Szülők közt – új videósorozatot indít a Magyar Telekom

Hazánkban egyedülálló videóformátumot indít a Magyar Telekom családokat támogató platformja, a Hello Szülő. A Szülők közt egy 8 részes videósorozat, mely a digitális kor szülőket érintő legfontosabb kihívásaira hívja fel a figyelmet, egyúttal rávilágít...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...