- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Huawei a Pressinformot választotta

2014 óta zsinórban harmadszor a Pressinform Public Relations nyert a Huawei Technologies Hungary kommunikációs tenderén. Az ügynökség 2020-ig látja el a világ egyik legnagyobb...

A Kika a Morphót választotta

A világ második legnagyobb bútorkereskedelmi cége, a kika a Morphót bízta meg magyarországi brand PR, közösségi média és influencer kommunikációs feladatainak ellátásával. A megbízás 2018...

Magyar sikertörténetekkel kampányolnak

A szójátékkal fűszerezett – Compassador - ambassador (Jeep Compass – ambassador kampány) kampányt az Armadillo Kreatív Ügynökség tervezte és a minőségi tartalomra építette. Olyan...

Kulturális divíziót nyitott a Style Communications

Art & Style Communications (ASC) néven, kulturális iparági fókusszal indította el az ügynökség új divízióját. Az üzletágban komoly- és könnyűzenei, filmes és képzőművészeti projektek...

A Dorsum a Graylinget választotta

A Grayling meghívásos tenderen nyerte el az innovatív szoftvereket fejlesztő cég, a Dorsum hazai és nemzetközi piaci jelenlétének kommunikációs támogatását. A több országra –...

Ügynökséget választott a Borsodi

Több hónapos és több körös kiválasztási folyamatot követően megtalálta új kreatív, illetve BTL ügynökségi partnerét a Borsodi Sörgyár. Az idei nyári szezonban már a...

Ügynökséget választott a Városliget Café

A Városliget Café étterem és rendezvényközpont idén is a Marketing Professzorok Kft. és a VIPR ügynökséget bízta meg kommunikációs feladatai elvégzésével. Jelenleg az üzleti...

Magyar döntősök a PR-szakma Oscarján

Bejutott a világ egyik legrangosabb nemzetközi pr-versenyeként számontartott Sabre Awards EMEA döntőjébe a magyar Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és...

A Dreher a Graylinget választotta

A Dreher Sörgyárak legújabb, szuperprémium márkájának bevezető és egész éves kommunikációjának kidolgozását és kivitelezését a Grayling többfordulós, zártkörű meghívásos tenderen nyerte el 2018 elején. A...

Ismét a Well PR mellett döntött az AVON

Több körös, közel két hónapos tender végén újabb három évre a Well PR-t választotta ügynökségének az AVON Magyarország. „Az elmúlt néhány évben több szervezeti változás...

Új ügyfelekkel erősít a Neo Interactive

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a neo nyerte. A prémium szegmens No.1...

Elhunyt a Noguchi alapítója

2018. április 12-én, élete 67. évében elhunyt Szántó Péter író, újságíró, kommunikációs szakember, a Noguchi Porter Novelli pr-ügynökség alapítója, a magyar pr-szakma meghatározó alakja....

A SAKKOM-ot választotta a VELUX

Kétkörös meghívásos tender kertében öt induló közül a SAKKOM Interaktívot választotta pr kommunikációs feladatainak ellátására a VELUX Magyarország Kft. A hosszú távú megbízás klasszikus...

Nosztalgiázik a kávémárka

Az idén 50. születésnapját ünneplő OMNIA a Republic Grouppal az elmúlt fél évszázad jellegzetes illatait és ízeit alkotják újra egy igazán izgalmas és nagy...

Tendert nyert a Havas Media

A gyermekek egészségének megőrzése céljából indít edukációs kampányt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Interfel, francia szakmaközi szervezet. A kezdeményezés célja, hogy vonzóvá...

Ügynökséget választott a Dr. Oetker

A Dr. Oetker a Vitalis márka májusban induló integrált kampányától azt várja, hogy új lendületet ad a kategóriának. A megbízást a Progressive tenderen nyerte...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Új horror érkezik a mozikba

Új filmmel jelentkezik a Valami különös rendezője, Damian McCarthy, méghozzá a Különválás és a Városfejlesztési osztály sztárjával, Adam Scott-tal a főszerepben.A Hokum című filmben Adam Scott egy horrorírót alakít, aki egy isten háta mögötti...

Elképesztő, hogy mennyi hitelkártya-tartozása van a magyaroknak

159,6 milliárd forint tartozása volt a magyaroknak a hitelkártyájukon októberben. Nyolc éve nem volt ilyen mértékű ez a tartozás hazánkban. A hitelkártya azonban nem mindig „rossz tartozás”. Szerencsére az elmúlt időszakban ebből a szempontból...

Akcióznak a pénzintézetek

A Grantis szakértői idén is megnézték, hogy milyen kedvezmények és akciók vannak a biztosítóknál és a pénztáraknál azoknak, akik év végén indítanak nyugdíjcélú megtakarítást.A pénzügyi tanácsadó kiemeli: az éppen elérhető kedvezmény mindig csak kiegészítő...
Kincsvadászok TV2

Hétköznap a TV2, hétvégén az RTL nyert

A kereskedelmi célcsoportnál a Csillag Születik, a teljes lakosságnál a Kincsvadászok bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Csatornák szintjén összességében a TV2 nyerte a hetet, de ezen belül hétvégén az RTL vonzott több nézőt. A...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...