Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Virtuális influencerek és mesterséges intelligencia – a jövő kihívásairól tárgyalt az ÖRT
Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője tanácskozott három napig Stockholmban. A konferencia első napján az önszabályozás jelenlegi kérdéseiről, a környezetvédelem, gender és az...
Nálunk terjeszkedne a lengyel Skivak csoport
Dinamikus bővülést tervez hazánkban a lengyel gyökerekkel rendelkező Skivak csoport. 2020 végéig számos szakemberrel kiegészülve igyekeznek meglovagolni a növekvő gazdaságot és reklámköltési hullámot.
A...
A Mindeával erősített a Dentsu Aegis
Átveszi a Mindea ügyfélkörét és teljes csapatát a Dentsu Aegis Network Hungary. A megállapodás értelmében 2019. októbertől az iProspect Hungary Rényi Balázs által vezetett...
Újítás a mobil reklámhordozók piacán
Bemutatták az új magyar innovációt, a LuxRoll névre hallgató hirdetéshordozó felületet, ami a mobil reklámhordozók piacán a már 3 évtizede elérhető és általánosan igen...
Így kampányol a Flip
Egyértelmű következtetések, és az ezt felismerők tudatossága, büszkesége áll a Flip új kampányának középpontjában. Például az, hogy nem köt a hűségidő, ha nincs hűségidő....
A streaminget is meghódítja a termékelhelyezés
A Hulu eredeti produkcióinak több mint 90 százalékában, míg a Netflix saját gyártású műsorainak háromnegyedében találkozhattak a nézők termékelhelyezéssel – derül ki a WARC...
Fúzió a reklámértékesítési piacon
Az Open media, a USP-Team és a Flux Communications - tovább folytatva önálló pályafutásukat is - egy új ernyőszervezetet hoztak létre cAD Média néven,...
Ennyi idő jut kampányra a közmédiában
Összesen 300 perc áll rendelkezésre a közmédiában arra, hogy a jelölőszervezetek az önkormányzati választás előtt politikai reklámjaikat közzétegyék. A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) döntése...
Fiatalokhoz szól a Generali
„Tervezd meg az első nyugdíjas heted” üzenettel indítja új nyolc hetes integrált kampányát a Generali, amely reklámfilmje mellett egy nyereményjátékkal összekötött microsite-on keresztül hívja...
Állati kampányban a CIB
Szeptember 23-án visszatérnek a televízióképernyőkre a CIB Bank „Kommentátorok” elnevezésű reklámplatformjának állati karakterei. Brúnó, a kutya ezúttal új cicatársat kapott, akit a főszerep hatására...
Változások a DIMSZ-nél
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megtartotta idei éves közgyűlését, ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagot és felügyelőbizottsági elnököt is köszöntöttek....
Belehúztak az amerikai hirdetők
Az első félévben 107 milliárd dollárt költöttek reklámra az Egyesült Államokban a Magna Global adatai szerint, ez 7,6 százalékos növekedést jelent éves összevetésben. Az...
Kockáztató márkák
A határokat feszegető, megosztó kampányok óriási figyelmet szereznek a cégeknek, ilyenkor ettől hangos a média, a szakmai blogok és fórumok. A Marketing&Media magazin annak...
Mark Ronsonnal kampányol a LEGO
A LEGO Csoport és Mark Ronson zenész útjára indították az Építsd Újra a Világot kampányt, amellyel céljuk, hogy a következő generációk kreativitását fejlesszék.
A billundi...
Különleges fotókkal kampányol Trokán Nóra és a Huawei
Az öregedésben rejlő természetes szépséget helyezi fókuszba a Huawei és Trokán Nóra első közös okostelefonos fotókiállítása. A fekete-fehér portrékból álló sorozat olyan 25 és...
Milliókat érő posztok
Itthon is egyre több cég fedezi fel az influenszermarketingben rejlő lehetőségeket. Habár nálunk még gyerekcipőben jár ez a fajta kommunikáció, a legnagyobb véleményvezérek havi...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ötödször a marketinges rangsor élén Szabó Béla Attila
Ötödik alkalommal végzett a Top 50 marketinges szakember rangsor élén Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója. A lista nagyjából egyharmada megújult tavalyhoz képest, és az idén a kereskedelmi területért is felelős szakemberek...
Otthon Start: télre várható a nagy durranás
A Duna House hálózatában az Otthon Start bejelentését követően látványosan megugrott az ingatlanmegtekintések száma: augusztusban közel 54 százalékkal több megtekintés történt, mint júliusban. A szeptember elsejei indulás után ugyanakkor a mutatások aktivitása mérséklődött, nagyjából...
Régi-új sörmárka jelenik meg Magyarországon
1949 után először ismét megjelenik Magyarországon a történelmi Haggenmacher sörmárka. Az egykori budafoki gyárépületben, ahol a svájci származású id. Haggenmacher Henrik 1873-ban elindította első sörgyárát, amelyet fia, ifjabb Henrik virágoztatott fel, 2025-ben újra felcsapolják...
Több mint 29 tonna hulladékot gyűjtöttek a petkalózok
A VI. Bodrogi PET Kupával lezárult a PET Kupa versenyek 2025-ös szezonja. A mérleg annak ellenére mutat több mint 29 tonnányi összegyűjtött ártéri hulladékot, hogy idén nem érkezett nagyobb árhullám – és vele műanyagáradat...
Kádár István az Arval új Global Operations Directora
Az Arval Magyarország flottakezelő örömmel jelenti be, hogy Kádár Istvánt nevezte ki Global Operations Director pozícióba. Az új vezető közel 24 éves szakmai tapasztalatát, nemzetközi rálátását és a kiváló ügyfélélmény iránti elkötelezettségét állítja a...
Digital Center
Hatalmas durranásra készül a Samsung
A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...