Együttműködik az Adform és a HOPPex

Megállapodást kötött az Adform technológiai szolgáltatóval a HOPPex, a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér. Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.

“Nagy öröm a számomra, hogy új technológiai partnerrel bővült a HOPPex szolgáltatási köre. Számos területen komoly hozzáadott értékre számítunk mind a kiadói partnereink, mind a vásárlói oldal számára, többek között a privát dealek és a rich media területén. Az Adformnak köszönhetően olyan hirdetési megoldások is elérhetővé válnak, amelyek korábban még nem voltak nálunk vásárolhatók” – mondta Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője.

“A programmatic költés világszerte gyors ütemben nő, Közép-Kelet-Európában pedig még gyorsabban, hiszen számos hirdető szeretné a kampányai teljesítményét és hatékonyságát javítani, mindezt a márkabiztonság és az adatok feletti kontroll fenntartásával. A HOPPex képviseli a legnagyobb médiavállalatokat Magyarországon, széles eléréssel számos célcsoportban. Nagyon örülünk, hogy a HOPPex az Adformot választotta, hogy kiegészítse és fejlessze programmatic értékesítését. Az Adform és a HOPPex integrációja lehetővé teszi, hogy a hirdetők és ügynökségek a legjobb hirdetési helyekhez és adatforrásokhoz férhessenek hozzá, és új, a felhasználók bevonását elősegítő rich media és videós formátumokat vásárolhassanak, ami biztosítja számukra a teljesítmény skálázását. – mondta Adrian Biciu, az Adform sales igazgatója.

A HOPPex-ről

A 2015-ben az Indamedia (korábbi nevén CEMP), a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media Zrt.) részvételével indított kiadói platform jelenleg 120 magyarországi prémium weboldal hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén.

Az Adformról

Az Adform egy független, európai székhelyű technológiai szolgáltató és a digitális hirdetési piac egyik vezető szereplője. Integrált hirdetési platformot kínál az adatok, kreatívok és médiaértékesítés területén, amelynek segítségével a kiadók sikeresen monetizálhatják a hirdetési felületeiket, a hirdetők és ügynökségek számára pedig lehetővé teszi, hogy hatékonyan érjék el és vonják be a fogyasztókat minden eszközön. Az Adformot 2002-ben alapították Dániában és számos vezető hirdető, ügynökség és kiadó választotta partneréül.