A Marquard Media első saját márkája, az ÉVA és az idén 10 éves magyarországi születésnapját ünneplő nemzetközi divatmagazin, az InStyle új crossplatform főszerkesztőkkel, integrált...
Mészáros Attilát nevezték ki a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójának. A szakember a cég belső és külső kommunikációja mellett a fenntarthatósági területért is felel.
Mészáros...
A Szabad Föld főszerkesztőjeként folytatja Gajdics Ottó. A Magyar Idők volt főszerkesztője a lap átnevezése miatt távozott posztjáról.
A Gajdics Ottó kinevezéséről szóló közlemény...
Ballai Attila lesz a Magyar Nemzet főszerkesztője, aki eddig a Mediaworks Hungary Zrt. sportüzletág-igazgatójaként dolgozott.
Hivatalosan múlt szombaton jelentették be, hogy a Magyar Idők...
Lemondott pozíciójáról Varga István, a több száz kormánypárti médiumot tömörítő Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) kuratóriumának elnöke. A távozás hátterében egy meglepően őszinte...
Johanne Broadfield mostantól szélesebb hatáskörben lát el feladatot a Turner International licencért és merchandisingért felelős ágában, a szakembert kinevezték a Cartoon Network Enterprises EMEA...
Robert Ziegler tölti be a Waberer's International Nyrt. vezérigazgatói posztját február 1-től. Az új vezető aki Lajkó Ferencet váltotta.
Robert Ziegler a DHL Freight részlegétől...
Szilva Mónika vette át a Maggi márka, azaz a Nestlé Food Üzletágának vezetését. Fő feladata az üzletág továbbfejlesztése lesz, válaszokat találva a megváltozott táplálkozási...
Idén januártól Varga Gábor Zoltán a Café Communications kreatív részlegének új operatív igazgatója. Ebben, a cégnél korábban nem létező pozícióban az ő feladata lesz...
Január 21-től Fülöp Gábor irányítja a Provident Pénzügyi Zrt. marketing igazgatóságának a munkáját, Dudás Krisztinát váltva a terület élén.
Fülöp Gábor 2010-től termékfejlesztési vezetőként dolgozott...
Hyeong Tae Kim személyében új ügyvezető igazgató irányítja az LG Electronics magyarországi leányvállalatát, amely régiós központként további 10 délkelet-európai ország (Albánia, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország,...
2019. januárjától Dr. Tompa Gábor lett a Nestlé Hungária új Corporate Communication and Public Affairs igazgatója. A szakember 2003-tól vállalati jogászként nyújtott támogatást a...
Idén januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a Zwack Unicum Nyrt. szenior márka menedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz. Korábbi tapasztalatait...
A magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon tavaly kilencedik alkalommal piacvezető pozíciót szerző Ford Magyarország tovább erősíti hazai menedzsmentjét.
A Ford hazai értékesítési vezetői posztján 2019...
A Mars új szakembert bízott meg közép-európai vezetői csapatának irányításával. Brian Ayling Stéphanie Le Béchec-et váltja a Mars közép-európai igazgatói pozíciójában. Brian Ayling mostanáig...
Senior Art Directorként távozott és kreatívigazgatóként tért vissza a Human Telex Advertising & Event életébe Monori Bálint Gusztáv. Közben a McCann Budapest, majd a...
2025-ben is jótékonysági különkiadással készül a Fókusz: december 23-án az RTL magazinműsora egész adását annak szenteli, hogy adományokat gyűjtsön a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A karácsony előtti nap különleges alkalom arra, hogy a nézők...
Minden eddiginél erősebben zárja az évet a MOL: 2025 abszolút rekordot hozott a Fresh Corner két ikonikus terméke, a kávé és a hot-dog tekintetében. A régióban 66 millió csésze kávé fogyott, Magyarországon pedig 12,4...
A mesterséges intelligencia (MI) jövőre új korszakba lép: praktikus eszközből valódi digitális segítőtárssá válik. A Microsoft friss tanulmánya szerint Magyarország lépést tart a változásokkal és az infrastrukturális feltételek adottak ahhoz, hogy felzárkózzon Nyugat- és...
Januárban a sorozatok közül visszatér az HBO Maxra a Vészhelyzet Pittsburghben, az Ősember, az Ipar és a Doki), valamint érkezik a Trónok harca világában játszódó A Hét Királyság lovagja). Látványos animációs filmek (Pókember: A...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....