- Hirdetés -

Kategória: Mobil

- Hirdetés -

Mesékkel tanít angolul a BOOKR új alkalmazása

A Bookr Class az angol nyelvtanulást segíti, a programot az Oktatási Hivatal mint pedagógiai módszertani csomagot ajánlja. Elsősorban általános iskolás korú tanulók számára ajánlott,...

Egyre népszerűbb a mobilfizetés

Egyértelműen felgyorsította a digitalizációs folyamatokat a járvány, és a mobilfizetés, a mobilparkolás, a BKK mobiljegy iránti kereslet is robbanásszerűen nőtt májusban és az újranyitás után többször és többet fizettünk online, mint a pandémia előtt. A Simple alkalmazás adatai alapján a korlátozások enyhítése után sem csökkent a mobilos fizetési megoldásokkal szembeni nyitottság.

Kikapcsolásra buzdít a Telekom

Itt az ideje végre kikapcsolni a képernyőt és újra felfedezni a világot! A Telekom a hosszú online bezártság után arra buzdítja ügyfeleit, hogy ne...

Nagyon megugrott a mobil-adatforgalom

Az idei első negyedévben mind a mobil-, mind a vezetékes hálózatból indított hívások átlagos időtartama lényegesen meghaladta a korábbi évekre jellemzőt, a mobil-adatforgalom pedig...

Szórakozás és biztonság: gyermekeknek fejlesztett okosórát a ViacomCBS

A ViacomCBS szórakoztató és kommunikációs funkciókat is kínáló okosórát fejlesztett ki speciális technológiai partnerével közösen. A Nickelodeon csatorna égisze alatt, a gyermekek számára készült...

Az e-autósoknak kedvez a Volteum és az Auchan együttműködése

A Volteum nevű navigációs alkalmazás az elektromos autózás talán legnagyobb problémájára, a hosszabb távolságokra történő utazástervezésre ad költséghatékony megoldást. A hiánypótló elektromos autós alkalmazás...

Megvan a legjobb okosmobil

A Samsung Galaxy S21 Ultra 5G csúcskészüléke nyerte a Legjobb Okostelefon kategória fődíját a 2021-es Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress). Az évente megrendezett Global...

Együttműködik a Viber és a Snap

A Rakuten Viber és a Snap együttműködésével hamarosan új funkcióval bővül az üzenetküldő alkalmazás. A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs alkalmazása a következő...

Nem tudunk leállni: 34 milliárd dollár ment el mobilappokra

A második negyedévben is rekordot döntött a mobil applikációkra költött összeg globális szinten az App Annie friss adatai szerint. Továbbra is az iOS-t használók...

Az újranyitás után is népszerű a mobilfizetés

Egyértelműen felgyorsította a digitalizációs folyamatokat a járvány, és a mobilfizetés, a mobilparkolás, a BKK mobiljegy iránti kereslet is robbanásszerűen nőtt májusban és az újranyitás...

Hivatalosan is megjelent a magyar piacon az OPPO

Európai terjeszkedése újabb lépéseként megkezdte hivatalos működését Magyarországon, valamint ezzel egyidőben a szlovák és a cseh piacokon az OPPO okoseszköz márka. A globális mobilkommunikációs-ipar...

Versenyt indított a Huawei, egymillió dollár a tét

Egymillió dollár összdíjazású alkalmazásfejlesztő versenyt indított a Huawei Technologies. Az AppsUP program célja inspirálni a tehetséges fejlesztőket arra, hogy innovatív helyi alkalmazásokat fejlesszenek. A...

Mobilappal gyorsít az Alza

Az Alza.hu nemrégiben mutatta be vásárlási applikációjának frissítését. A megvásárol termékéért Róbert Károly körúti bemutatóterembe érkező ügyfél mostantól már a rendelés átvétele gombra kattintás...

Újra letölthetik az amerikaiak a TikTok és WeChat appokat

Az Egyesült Államok visszavonja a kínai TikTok videómegosztó alkalmazásra és a szintén kínai WeChat közösségi platformra az előző adminisztráció által kiszabott tranzakciós tiltásokat. A...

Elrajtolt a Pozi, a munkaerő-piac Tindere

Négy rövid videó, pár alapinformáció megadása és már mehet is a jelentkezés a kiszemelt állásra – ennyire egyszerű és gyors lehet az álláskeresés az...

Új kihívója van a csúcskategóriás mobiloknak

A realme első nemzetközi rendezvényén hivatalosan is bemutatta az idei év csúcsmodelljeit kihívó realme GT okostelefont. A realme GT kialakítása a Gran Tourismo (GT) sportkocsik...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....