- Hirdetés -

Kategória: Mobil

- Hirdetés -

Már egymilliárd mobilost ér el Galileo

Már mintegy egymilliárd mobilfelhasználót ér el az Európai Unió műholdas navigációs rendszere (Galileo) - jelentette be hétfőn az Európai Bizottság. A műholdas navigációt lehetővé...

A látogatók is tesztelhetik az 5G-t

Az ITU Telecom World keretében a Vodafone széles közönség számára teszi elérhetővé az 5G élményt. A rendezvény kiállításán a Vodafone 5G kamion révén a...

Az Ericssonnal gyorsul a Telekom

Az Ericsson Magyarország a Telekommal közösen kereskedelmi 5G szolgáltatásra is alkalmas berendezésekből felépített 5G teszthálózaton mutatja be az 5G technológiát és annak alkalmazási területeit...

Vadiúj dizájnnal jön a csúcsmobil

Az idei IFA kiállításon debütált a Huawei P30 széria csúcskészülékének új változata. A telefont a gyártó a legújabb EMIU 10-es felhasználói felület mellett, éjszakai...

Érkeznek a legújabb Nokiák

Két új okostelefont mutatott be a HMD Global: a Nokia 7.2 a középkategória új sztárja 48 MP-es kamerájával és a ZEISS optikákkal, míg a...

Jönnek az első közös Vodafone-UPC kedvezmények

A Vodafone augusztusban zárta le a UPC felvásárlását és az akkori ígéretnek megfelelően jönnek a két cég ügyfeleinek szóló kedvezményes ajánlatok. Szeptember elsejétől minden...

Mobilon újít a ŠKODA

A ŠKODA AUTO DigiLab fejlesztésében készült új Citymove App hatékonyan segít dönteni, érdemesebb-e inkább otthon hagyni az autót, az alkalmazás használatával ugyanis az autóbusz,...

Kevesebb okosmobilt vásároltunk

Csökkentek a második negyedévben az okostelefon-eladások globális szinten, a Gartner piackutató cég adatai szerint az egy évvel korábbihoz képest 1,7 százalékos volt a visszaesés. A...

Új böngészőt fejlesztett az LG és a NAVER

Az LG Electronics (LG) és Dél-Korea legnagyobb keresőmotor-szolgáltatója, a NAVER közösen hozta létre az LG dupla kijelzőjére (Dual Screen) tökéletesített, Whale elnevezésű böngészőt, ami...

Nagyon viszik a legújabb csúcsmobilt

Az idén 10 éves Samsung Galaxy sorozat legújabb tagjai, Galaxy Note10 sorozat magasabb eladási számokkal zárta az előrendelési időszakot Magyarországon, mint elődje, a Galaxy...

Mesterséges intelligenciával újított a Huawei

A Huawei Technologies bemutatta az Ascend 910-et, a világ legerősebb AI processzorát, valamint a MindSpore minden forgatókönyvre kiterjedő AI számítási keretrendszert. A mesterségesintelligencia-alapú számítási...

Csúcskategóriás funkciók elérhető áron – jönnek az új okosmobilok

Az LG Electronics (LG) a 2019-es, berlini IFA-n mutatja be új K50S és K40S okostelefonjait. Az LG versenyképes, elérhető árú mobilportfólióját kiegészítő, továbbfejlesztett K-szériás...

Mobilon újított a Nike

Már a magyar felhasználók számára is elérhető a Nike Alkalmazás. Az app felhasználói első kézből értesülhetnek a legújabb termékekről, a profi sportolók tippjeiről vagy...

Megvan az év legjobb okosmobilja

A Huawei csúcstelefonja, a P30 Pro nyerte el idén az Európai Kép- és Hang Szövetség (EISA) legjobb okostelefonnak járó díját („EISA Best Smartphone 2019-2020”)....

Különleges kamerával jön a legújabb csúcsmobil

Augusztus 23-ától Magyarországon is megvásárolható a Honor 20 Pro. A csúcskategóriás okostelefon négykamerás rendszerét a DxOMark 111 pontra értékelte. A készülék az év legjobb...

Nagyot újított a Huawei

A Huawei bemutatta legújabb, sajátfejlesztésű rendszerfelületét. Az EMUI 10 minden eddiginél több eszközt és alkalmazást biztosít a felhasználók számára, köztük a forradalmi osztott technológiát,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA