- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

Új szakemberekkel erősít a Media Press Group

A Media Press Group Gijs Davelaar-t nevezte ki, mint Chief Revenue Officer. Főbb feladatai közt szerepel, hogy megszilárdítsa a cégcsoport vezető helyét Európában, illetve...

Nagyon várt produkciók érkeznek a Disney+-ra

Sokszínű repertoárral készül ebben a hónapban a Disney+, áprilisban három izgalmas gyermekeknek szánt produkció is érkezik a felületre. Legelsőként, április 3-án jött a Kívánság...

Új videóblogot indít a YouTube-on a Toyota

A Toyota új információs és szórakoztató videósorozatot indít a YouTube-on, Toyota Insider néven. A magazin célja, hogy első kézből szolgáljon hiteles hírekkel az autózás...

Francia vígjátékkal rajtol idén a cannes-i filmfesztivál

Quentin Dupieux francia rendező Le deuxieme acte (A második felvonás) című vígjátékának versenyen kívüli díszbemutatójával nyílik meg május 14-én a 77. cannes-i filmfesztivál. A...

Egy korszak vége: leköszönnek a szuperhősfilmek, de mi jön helyettük?

A „Marvel-kimerültség”, mint olyan, elérte a laikus közönséget. A kevésbé fogyasztható, végtelennek tűnő filmáradat már nyomonkövethetetlen. Az L20 legújabb epizódjában Juhász Bálint műsorvezető a...

Kedvencek újratöltve

Ennek a műsornak nyernie kell – jelezte lapunknak Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója annak kapcsán, hogy milyen elvárásokkal kerül képernyőre az idén visszatérő...

Már a Yettelnél is vehetünk használt okosmobilt

A fenntarthatóbb mobilhasználatot ösztönözve áprilistól kísérleti jelleggel használt prémium okostelefonok értékesítését indítja el a Yettel. A mobilszolgáltató kezdetben kizárólag a legmagasabb minősítési kritériumoknak megfelelő...

Vérfagyasztó filmek érkeznek a Scream.hu-ra

Áprilisban újabb filmekkel bővül a Scream.hu kínálata: lesz klasszikus tini slasher, díjnyertes barangolás egy bizarr elmében, felkutathatjuk egy örökbefogadott lány sötét múltját, egy disztópia...

Felváltják a csevegőprogramok a telefonálást

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és...

Újabb szuperhősnő érkezik a képernyőkre

A Marvel univerzum mindig tartogat újdonságokat. Most például rejtélyes szuperhősnőjük története elevenedik meg a Madame Web című filmben Dakota Johnsonnal a főszerepben. Ha a...

Kiélezett harc a nézők figyelméért – interjú dr. Tóth Csabával

A két legfontosabb kihívás a hazai televíziós piacon, hogy a reklám- és a terjesztési bevételek is inflációkövető módon emelkedjenek – mutatott rá dr. Tóth...

Ezzel az okosmonitorral még egyszerűbb lesz netflixezni

Hamarosan hazánkba is megérkezik a kijelző, amit még számítógéphez sem kell csatlakoztatnunk ahhoz, hogy használjuk.Különleges kijelző érkezik hamarosan Magyarországra: a már most előrendelhető LG...

Fontos változás a Honornál

A HONOR webcíme mostantól honor.com, ami a korábbi hihonor.com helyébe lép. A vállalat függetlenné válásának fontos mérföldköve az új weboldal cím is, ami tükrözi...

Májusban jön az ELLE AWARDS

Az ELLE Hungary folytatja a hagyományt és idén már Magyarországon is másodszorra hirdeti meg a híres nemzetközi díj hazai verzióját, az ELLE AWARDS-ot. A...

Rádiókat büntetett a Médiatanács

A Médiatanács múlt héten három esetben is szankciót alkalmazott jogsértő médiaszolgáltatókkal szemben.A Rádió Smile 2023. november 6–12. között nem teljesítette szerződéses vállalásait, mivel nem...

Visszatér a Pesti Est

Április 4-én érkezik a mozikba Csáki László első animációs filmje, a rendszerváltás idején játszódó, humoros, valós eseményeket feldolgozó, felnőtteknek szóló Kék Pelikan. A premier...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....